Part clínica Sant Jordi o clínica del Pilar
Part clínica Sant Jordi o clínica del Pilar
Hola!
Sóc nova per aquí, però he anat llegint-vos i m'ha estat molt util, estic embarassada de 27 setamanes i la ginecologa que hem porta assisteix al part a la clínica Sant Jordi o a la clínica del Pilar, de moment tot el seguiment el fem a la Sant Jordi, però encara no ens hem decidit a on tenir el part, no he llegit gaire bones opinions de les dues clíniques però són opinions bastant antigues, algú té alguna experiencia més recent d'aquestes clíniques? Estic bastant perduda, fins i tot m'estic plantejant de canviar de ginecologa o anar per la SS que hem tocaria a el Parc Tauli i d'aquest si que tinc bones opinions però potser es massa tard per canviar....
Gràcies!!
Sóc nova per aquí, però he anat llegint-vos i m'ha estat molt util, estic embarassada de 27 setamanes i la ginecologa que hem porta assisteix al part a la clínica Sant Jordi o a la clínica del Pilar, de moment tot el seguiment el fem a la Sant Jordi, però encara no ens hem decidit a on tenir el part, no he llegit gaire bones opinions de les dues clíniques però són opinions bastant antigues, algú té alguna experiencia més recent d'aquestes clíniques? Estic bastant perduda, fins i tot m'estic plantejant de canviar de ginecologa o anar per la SS que hem tocaria a el Parc Tauli i d'aquest si que tinc bones opinions però potser es massa tard per canviar....
Gràcies!!
- tuijoserem4
- :: granota

- Entrades: 236
- Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm
Re: Part clínica Sant Jordi o clínica del Pilar
Jo vaig tenir un part natural a la Sant Jordi amb en Vicenç cararach, cap intervenció, ni epidural, ni punts ni res...ara bé, ara he parit a la pública i jo personalment la reomano...
A més a la Sant Jordi no hi ha unitats nentonats, en cas de cap complicació t' haurien de traslladar a tu i al bebè...el taulí està molt bé.Ma germana ha tingut tres parts naturals al taulí....
Sort!
A més a la Sant Jordi no hi ha unitats nentonats, en cas de cap complicació t' haurien de traslladar a tu i al bebè...el taulí està molt bé.Ma germana ha tingut tres parts naturals al taulí....
Sort!
Entre Sant Jordi i Clínica del Pilar, Sant Jordi sense dubte!!! Una altra cosa és si vols per seguretat social...
Jo no conec personalment cap de les dues... Però sí dues amigues amb cesària programada al Pilar. Jo vaig parir a la SS, a l'hospital de Terrassa i un 10. Al Taulí conec gent que hi ha parit i gent que hi treballa i súper bé. A més, les instal·lacions són noves i còmodes. Ara és una opinió poc objectiva... Sóc molt pro-SS jeje àmims i felicitats per l'embaràs! Pareixis on pareixis, el premi que t'emportes és el regal més bonic del món jijiji
A mi por cercania me venia estupendamente la clinica sant jordi, ademas habia leido bastantes comentarios buenos pero me echo para atrás el tema de que no hay neonatos y cualquier cosita, aunque sea minima te tienen que desplazar.
Hola noies! Gràcies per les vostres respostes! De fet es veritat que la Sant Jordi no té servei de neonats, això ens tira una mica enrere la elecció d'aquest centre, tot i que el fet de que sigui una clínica petita i familiar ens agrada ja que pensem que el tracte serà més proper i potser et poden ajudar més amb el tema de la lactància,etc. Ens ho seguirem pensant, la setmana que ve tinc cita amb la meva ginecologa que m'assitirà el part i ho acabarem de decidir allà. Una altre vegada, moltes gràcies per la ajuda!! 

Hola! He llegit el teu missatge. Em podries dir quina ginecologa visita a la clinica sant jordi també assisteix el part a la clinica del pilar? Jo vaig donar a llum a la clinica del pilar i n'estic molt contenta, i amb el segon m'agradaria repetir, però les visites m'agradaria fer-les a la clinica sant jordi
Bones!!
Contesto també per aquí per si algú més li serveix, la meva ginecologa és Margarita Cuadros i hem visita a la Clinica Sant Jordi però aten parts tant a la Sant Jordi com a la del Pilar. M'alegro que t'anés bé el part a la clinica del Pilar acp! Sempre agrada sentir bons comentaris, ja que d'aquesta clínica mirant els antics no n'hi han gaires.
Contesto també per aquí per si algú més li serveix, la meva ginecologa és Margarita Cuadros i hem visita a la Clinica Sant Jordi però aten parts tant a la Sant Jordi com a la del Pilar. M'alegro que t'anés bé el part a la clinica del Pilar acp! Sempre agrada sentir bons comentaris, ja que d'aquesta clínica mirant els antics no n'hi han gaires.
Doncs sí, no tinc cap queixa. El meu part va ser cesària perque la meva nena no volia sortir de cap de les maneres, ni inducció ni res de res. Estava tot molt tancat a les 42 setmanes. Tots van aguantar molt fins q ens vam decidir per la cesària, i jo hi anava amb tota la por. Doncs va ser increible, vaig tenir la nena al meu costat tota l'estona, amb la maneta damunt la cara. Quan van acabar amb mi me la vam posar damunt i cap a l'habitació, per tant pefecte per la lactància i tot. Tot el personal molt amable. Aquesta és la meva experiència.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |