Molta mocositat?

Plors, malalties i consultes.
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Molta mocositat?

EntradaAutor: julieta12 » dc. maig 20, 2015 3:09 pm

hola!! com esteu?
un cop més contacto amb vosaltres perque m'ajudeu....la meva filla de 2,5 anys fa molts dies que té moltíssima mocositat, una mica de decimetes però poca cosa, el que si vomita, vomita mocositat i en conseqüència el mejar....quins remei "casolans" o no utilitzeu per diluïr els mocs?

gràcies! >.-<:
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Molta mocositat?

EntradaAutor: inger_0 » dc. maig 20, 2015 9:47 pm

Hola,
Al meu fill de 29 mesos també li passa, i no he trobat res que funcioni de debò. La seva pediatra tampoc m'ha receptat mai res quan li he comentat. Li donc molts liquids, i em consolo en que ell vomita perquè s'empassa els mocs, en canvi a altres nens els hi va als pulmons i acaben amb bronquitis, etc.
El que sí em va dir la pediatra és que li preparés suero amb uns sobres que venen a la farmàcia per mantenir-lo ben hidratat, si vomitava molt.
De totes maneres, normalment després de vomitar vol menjar, així que ja recupera una mica. Jo sempre li ofereixo menjar al cap d'una estona. La teva filla vol menjar algo després?
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dj. juny 25, 2015 8:58 am

El meu fill va tenir mocs durant 15 dies que no el deixaven respirar, i per tant dormir era un drama. Al final vaig acudir a un fisioterapeuta i em va solucionar el tema, d'un dia per l'altre. Va passar de no dormir i no menjar durant 15 dies, a tornar a ser normal en una sola sessió. Només va bé si els mocs no són aigua (o això m'ha dit) i no se a partir de quina edat es pot fer, però jo ho recomano, a mi em va anar de meravella.
Imatge Imatge
Helisonro
Entrades: 2
Membre des de: dv. jul. 17, 2015 4:43 am
Contacta:

EntradaAutor: Helisonro » dv. jul. 17, 2015 5:38 am

I intend to apply to join this website.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET