Puntuació escotes bressol
Puntuació escotes bressol
Bon dia,
Sóc nova al fórum i voldria fer una consulta.
Resulta que volem inscriure al nostre petit a una escola brezal pública i tenim dubtes de com funciona les prioritats, m'explico.
A nosaltres en agaradaria apuntar-lo al cotxet, que pertany a sants monjuic, pero nosaltres som de l'eixample amb lo qual tindriem només 10 punts. Em pensat llavors, sol.licitar una de l'eixample, que és molt difícil entrar perquè están molt solicitades, per això voliem una més apartada, i llavors tindriem els 30 punts, però hauriem de posar el cotxet com a segona opció. Algú sap que és millor? posar-la amb primera opció pero només tenir 10 punt, o com a segona opció i tenir 30 punts però clar, qeuda en segona opció i llavors entraran abans els que l'hagin posat amb primera opció encara que tinguin només 10 punts per exempe?
No sé si m'he explicat molt bé...
Espero qeu algo em pugui ajudar!
Moltes gràcies!!
Sóc nova al fórum i voldria fer una consulta.
Resulta que volem inscriure al nostre petit a una escola brezal pública i tenim dubtes de com funciona les prioritats, m'explico.
A nosaltres en agaradaria apuntar-lo al cotxet, que pertany a sants monjuic, pero nosaltres som de l'eixample amb lo qual tindriem només 10 punts. Em pensat llavors, sol.licitar una de l'eixample, que és molt difícil entrar perquè están molt solicitades, per això voliem una més apartada, i llavors tindriem els 30 punts, però hauriem de posar el cotxet com a segona opció. Algú sap que és millor? posar-la amb primera opció pero només tenir 10 punt, o com a segona opció i tenir 30 punts però clar, qeuda en segona opció i llavors entraran abans els que l'hagin posat amb primera opció encara que tinguin només 10 punts per exempe?
No sé si m'he explicat molt bé...
Espero qeu algo em pugui ajudar!
Moltes gràcies!!
Re: Puntuació escotes bressol
Jo posaria en primera opció la que realment voleu, independentment dels punts. Pensa que si la poses com a segona oopció, passaria per davant teu tothom que la tingui com a primera opció. I pensa que les llistes d'espera només es fan amb les primeres opcions. Es a dir, si la poses com a segona i no entres, en cas d'haver-hi una vacant, no et trucarien, en canvi si la tens com a primera opopciósi estaries en llista d'espera.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



