infecció melic bebè 10 dies
infecció melic bebè 10 dies
Hola marones
Ahir li va caure el cordó a la meva nena i li va començar a supurar una mica, li estem posant una pomada que ens ha dit el pediatre i diu que si no millora li hauran de cremar.
Estic una mica-bastant espantada, alguna que ho hagi passat o conegui algun cas amb final feliç?
Gràcies
Ahir li va caure el cordó a la meva nena i li va començar a supurar una mica, li estem posant una pomada que ens ha dit el pediatre i diu que si no millora li hauran de cremar.
Estic una mica-bastant espantada, alguna que ho hagi passat o conegui algun cas amb final feliç?
Gràcies
Re: infecció melic bebè 10 dies
Daniela, al meu gran li van cremar, no supurava pero estava molt tendre i li va tardar mooolt en caure. Va ser un moment,ho fan amb un palet, no li va fer mal i l'endema ja vaig poder banyar-lo.
Espero que no sigui res.
Espero que no sigui res.
Azalais moltes gràcies guapa, estic molt espantada a veure si tot passa ràpid i es recupera.
Encara no he passat pel nostre post, espero que tot bè.Petonssss
Encara no he passat pel nostre post, espero que tot bè.Petonssss
Daniela al meu al final no li van cremar pero em va dir el pediatre q potser ho hauriem de fer.. Em va dir que no els hi fa mal perque el melic es pell morta i que no passava res, que era molt habitual. Al final amb cristalmina es va curar pero ja et dic que no passa res. Una abraçada
Mar gràcies per respondre
El teu el tenia infectat? O era tendre com el de l'azalais? A mi el que em preocupa mes es el tema de la infecció, tant de bo m'hagues passat a mi i no a ella :(
El teu el tenia infectat? O era tendre com el de l'azalais? A mi el que em preocupa mes es el tema de la infecció, tant de bo m'hagues passat a mi i no a ella :(
A la meva filla no li va caure fins al mes I una setmana. Li supurava però no el tenia infectat. Ens van dir que segurament haurien de "cremar-li" però va anar assecant poc a poc fins que un dia li va caure. El te infectat?
Al meu fill li va caure el melic al cap de molts dies de néixer, el cordó era molt gruixut i ja ens van dir que costava més. Quan li va caure, al cap de tres setmanes de néixer, també li supurava. Just aquell dia, la pediatra li va cremar. Ho fan amb un palet que té un cotonet i una gota de suero fisiològic, és un sol toc del bastonet al melic, el meu ni es va enterar. Això si, queda el melic negre uns dies... Perquè es fa amb un compost de plata.
No pateixis si li al final li han de fer a la teva nena!!
No pateixis si li al final li han de fer a la teva nena!!
Daniela jo no et puc ajudar, pero estigues tranquila que segur que se li cura aviat!
Ens tens preocupades am grup de mamis d'abril, trobar-te per aquí m'ha deixat tranquila. Quan puguis (deus anar de bòlid), entres i ens expliques què tal estàs tu i la petita!
Petons!
Ens tens preocupades am grup de mamis d'abril, trobar-te per aquí m'ha deixat tranquila. Quan puguis (deus anar de bòlid), entres i ens expliques què tal estàs tu i la petita!
Petons!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |