Dra Eva Meler
Dra Eva Meler
Bon dia,
estic de molt poquet i la setmana que bé tindré visita amb la Dra Meler de Dexeus, m´agradaria saber si hi ha algú que li porti l´embaraç (alt risc) i quina freqüència de visites té , quines probes..etcetc
Moltes gràcies
estic de molt poquet i la setmana que bé tindré visita amb la Dra Meler de Dexeus, m´agradaria saber si hi ha algú que li porti l´embaraç (alt risc) i quina freqüència de visites té , quines probes..etcetc
Moltes gràcies
Re: Dra Eva Meler
Hola Noah71,
En primer lloc enhorabona pel teu embaràs. La Dra Meler em va portar el meu. La meva
va néixer el passat setembre.
Nosaltres teníem visita cada mes. Ens feien eco cada mes i les analítiques habituals de l'embaràs: una per trimestre. Tranquil·la que ella t'ho anirà planificant.
En primer lloc enhorabona pel teu embaràs. La Dra Meler em va portar el meu. La meva
va néixer el passat setembre.Nosaltres teníem visita cada mes. Ens feien eco cada mes i les analítiques habituals de l'embaràs: una per trimestre. Tranquil·la que ella t'ho anirà planificant.

Gràcies per contestar Ner una pregunta..es que he llegit coses sobre el part que no m´acaven d´agradar..
vas tenir un part normal o programat?
En cas de ser programat..et va atendre la mateixa doctora o algú de Dexeus?
és veritat que els que estan de guardia als parts són estudiants sota supervisió dels metges titulars?
estic una mica intranquila per aquest tema i si això és veritat potser trii un altre centre ara que sóc a temps
vas tenir un part normal o programat?
En cas de ser programat..et va atendre la mateixa doctora o algú de Dexeus?
és veritat que els que estan de guardia als parts són estudiants sota supervisió dels metges titulars?
estic una mica intranquila per aquest tema i si això és veritat potser trii un altre centre ara que sóc a temps
hola noah i ner com us anat amb la meler? esta a la dexeus oi?
jo també la tinc com a gine, pero a la primera eco, com q estava de vacances em va atendre la dra fournier.
mhan dit que es un encant, q tal?
jo també la tinc com a gine, pero a la primera eco, com q estava de vacances em va atendre la dra fournier.
mhan dit que es un encant, q tal?
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Jo vaig tenir a la Meler i molt bé! Toti queal final vaig acabar parint a un altre lloc.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic