Boqueres??
Boqueres??
Hola!!
El meu fill gairebé té l'any! I avui al mati s'ha llevat i en un costat de boca m'ha donat la sensació q té una boquera! No se si realment és diu aixi ni a q és degut!
Us hi heu trobat?? Com ho heu solucionat??
No se si són paranoies meves o q.....uff!!!!
Però quan en té un de gran són molt molestés!!!!!
El meu fill gairebé té l'any! I avui al mati s'ha llevat i en un costat de boca m'ha donat la sensació q té una boquera! No se si realment és diu aixi ni a q és degut!
Us hi heu trobat?? Com ho heu solucionat??
No se si són paranoies meves o q.....uff!!!!
Però quan en té un de gran són molt molestés!!!!!
Re: Boqueres??
Hola!
Recupero el post per preguntar si al final eren boqueres i si van marxar soles... La meva filla fa uns dies que em sembla que en té, i ara sembla que se li estigui escampant pels llavis. De tant en tant diu que li piquen... He mirat per Internet i no en trec l'aigua clara...
Merci!
Recupero el post per preguntar si al final eren boqueres i si van marxar soles... La meva filla fa uns dies que em sembla que en té, i ara sembla que se li estigui escampant pels llavis. De tant en tant diu que li piquen... He mirat per Internet i no en trec l'aigua clara...
Merci!
Re: Boqueres??
el meu de vegades li sortia alguna petita i li posava nutrabalm de la casa isdin per la nit i al mati ja ho tenia curat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |