Histerosalpingografia dubtes i testimonis

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Mirela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

Re: Histerosalpingografia dubtes i testimonis

EntradaAutor: Mirela » dc. abr. 08, 2015 5:25 pm

Hola!Jo me la vaig fer quan portava aproximadament un any de cerca La eco vaginal estava bé.El ginecòleg em va demanar la histero i anàlisi hormonal per mi i seminograma per la meva parella.
PLANETA ho sento però no et puc ajudar amb el que comentes,ja que jo sí que vaig passar per RA.Molta sort!!
Avatar de l’usuari
mofli
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 1:58 pm

Re: Histerosalpingografia dubtes i testimonis

EntradaAutor: mofli » ds. abr. 11, 2015 9:42 pm

Hola noies, a veure si a algú li ha passat el mateix que a mi... Dijous passat em vaig fer la histero, perque començarem la IA aviat. Tenim una filla ja, amb un embaràs natural i a la primera, pero el segon no hi ha manera...
La qüestió és que no em va fer gens de mal, però avui dissabte noto una mica de molèstia i coïssor a la vagina, és molt lleu però m'ho noto. Podria ser de la histero? El cas és que he pres antibiotic fins un dia després de la prova, i em van dir que me'ls prengués dos dies, però m'he oblidat per complet. I ara estic tota preocupada...
A algú li ha passat que ha tingut petites molèsties després de la prova? És com si ho tingués una mica inflamat...
Imatge
Avatar de l’usuari
Mirela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

Re: Histerosalpingografia dubtes i testimonis

EntradaAutor: Mirela » dl. abr. 13, 2015 2:16 pm

Hola Mofli!Ja fa temps que vaig fer la histero però no recordo haver tingut aquestes molèsties que comentes.El que sí vaig tenir petites pèrdues marronoses durant els dies posteriors.De vegades pot ser al posar l'espéculo,a mi alguna vegada en revisions sí que m'ha passat d'irritar-me una mica la zona ;-) I si fas un truc al lloc on la vas fer a veure que hi diuen?Espero que no sigui res i sobretot molts ànims i sort amb la IA bonica!!!!
Avatar de l’usuari
mofli
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 1:58 pm

Re: Histerosalpingografia dubtes i testimonis

EntradaAutor: mofli » dl. abr. 13, 2015 3:12 pm

Gràcies Mirela! Sembla que la cosa ja va a millor, de totes maneres he decidit prendre antibiotic un parell de dies més per quedar-nme més tranquil•la. A veure com va la IA... Merci!
Imatge
PLANETA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Re: Histerosalpingografia dubtes i testimonis

EntradaAutor: PLANETA » dt. abr. 21, 2015 10:12 am

Hola noies,heu sentit parlar de la histerosalpingografia virtual? És com un tac...Però no sé si la fan a Espanya
Avatar de l’usuari
mofli
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 1:58 pm

Re: Histerosalpingografia dubtes i testimonis

EntradaAutor: mofli » dt. abr. 21, 2015 1:45 pm

Hola Planeta, a mi m'han dit que hi ha dues maneres de fer-la, amb radiografies o amb ecografies. Totes dues les fan aquí, perquè una amiga meva se la va fer amb ecografia. No sé si és al que et refereixes...
De totes maneres, el líquid te l'han de posar igual, i el mal, si és que te'n fa, serà el mateix. Però a mi no em va fer gens de mal, per exemple, una mica els ovaris després de la prova, però molt lleu.
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::