Lactància materna i antibiòtics
Lactància materna i antibiòtics
Hola,
Crec que tinc una infecció en un queixal i hauré de prendre antibiòtics, sabeu si és compatible? Si puc seguir donant el pit? Suposo que l'antibiòtic deu passar a la llet... Potser haig de triar algun antibiòtic que sigui menys perjudicial pel meu fill?
Gràcies
Crec que tinc una infecció en un queixal i hauré de prendre antibiòtics, sabeu si és compatible? Si puc seguir donant el pit? Suposo que l'antibiòtic deu passar a la llet... Potser haig de triar algun antibiòtic que sigui menys perjudicial pel meu fill?
Gràcies
Re: Lactància materna i antibiòtics
Hola, a mi em va passar el mateix, vaig dir al dentista que encara donava pit i cap problema. Per més seguretat vaig confirmar-ho a la web d'e-lactancia.
Hola,
amb el meu fill gran em va passar dos cops. El primer quan tenia un mes de vida. vaig decidir provar amb amoxicilina enlloc d'aumentine, i em va resoldre la infecció. I quan tenia un any un altre cop. El segon cop no em va anar bé amoxicilina i vaig acabar amb aumentine. La pediatra em va dir que era compatible.
sort, fa mal.
amb el meu fill gran em va passar dos cops. El primer quan tenia un mes de vida. vaig decidir provar amb amoxicilina enlloc d'aumentine, i em va resoldre la infecció. I quan tenia un any un altre cop. El segon cop no em va anar bé amoxicilina i vaig acabar amb aumentine. La pediatra em va dir que era compatible.
sort, fa mal.
Gràcies!
No recordava el web d'e-lactancia.
Sí, fa molt de mal, però almenys em consola veure que m'ho podré tractar...
No recordava el web d'e-lactancia.
Sí, fa molt de mal, però almenys em consola veure que m'ho podré tractar...
Hola,
Bé, em vaig prendre l'antibiòtic i va anar bé. Però ara resulta que m'han de fer varies intervencions a la boca, amb anestèsia i matar nervis d'uns queixals i empastar... En fi, que em preocupa que pugui afectar al meu fill a través de la llet. El dentista diu que cap problema, però no em va semblar que fos un expert en lactància... Vaja que no ho veig clar. Algú té més informació sobre si l'anestèsia etc. és compatible amb LM?
Bé, em vaig prendre l'antibiòtic i va anar bé. Però ara resulta que m'han de fer varies intervencions a la boca, amb anestèsia i matar nervis d'uns queixals i empastar... En fi, que em preocupa que pugui afectar al meu fill a través de la llet. El dentista diu que cap problema, però no em va semblar que fos un expert en lactància... Vaja que no ho veig clar. Algú té més informació sobre si l'anestèsia etc. és compatible amb LM?
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Pots buscar a la web d'e-lactancia (www.e-lactancia.org), que són experts wn el tema medicaments i lactancia, tot i que ja et dic que a mi em van haber d'operar amb anestèsia general, i un cop desperta, teta sense problemes.

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Tema anestésia, pensa que ens posen l'epildural que va més directa al nadó i és molt més petit...i sembla el més normal del món!
AIxí que no pateixis 
AIxí que no pateixis Re: Lactància materna i antibiòtics
Gràcies! Em quedo més tranquila.
I quan vaig tornar a parlar amb el dentista em va dir que com que l'anestèsia s'elimina o deixa de fer efecte en 3-4 hores, doncs que podia esperar 3-4h a donar pit i així ja no hi ha problema segur.
I quan vaig tornar a parlar amb el dentista em va dir que com que l'anestèsia s'elimina o deixa de fer efecte en 3-4 hores, doncs que podia esperar 3-4h a donar pit i així ja no hi ha problema segur.
Moltes gràcies Naethda! Sí, és anestèsia local. I no sé com ho vaig mirar però no havia sabut trobar-ho a e-lactancia.org
Ara ja em quedo tranquila del tot...bé per la lactància, perquè anar al dentista em posa dels nervis!
Ara ja em quedo tranquila del tot...bé per la lactància, perquè anar al dentista em posa dels nervis!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |