Impossible donar-li la medicació!

Alèrgies, otitis, problemes..

susmun
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 4:37 pm

Impossible donar-li la medicació!

EntradaAutor: susmun » dl. gen. 26, 2015 5:27 pm

Hola!
He vist algun fil semblant a aquest bastant antic, així que n'obro un de nou a veure si algú ha descobert alguna manera miraculosa per que els petits es prenguin la medicació.
La Laia té 21 mesos, i cada vegada que necessita prendre medicació (que per sort, és poc sovint) és tota una guerra.
El xarop, sigui per la tos, o el Dalsy o l'apiretal, qualsevol cosa semblant a una xeringa que se li acosti a la boca ja és un drama, comença a dir que no, que li doni al gat, o al papa, o a qui sigui abans que a ella, tanca la boca amb força i encara que li doni per una voreta, l'escup, s'espera i quan penso que ja l'ha empassat l'escup. Si li barrejo amb alguna cosa el nota i llavors li venen fàstics i ja no sé com fer-ho.

Algú que s'hagi trobat en aquesta situació i sàpiga alguna trampeta per aconseguir que se'l prengui??
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Impossible donar-li la medicació!

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 26, 2015 5:50 pm

Prova de posarli algun video k la distregui...o donarli amb cullera i barrejat amb algun menjar k li agradi..oju amb antibiotics k si els barrejes amb lactics perden seu efecte
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 26, 2015 5:52 pm

Perdona no havia llegit be ultima part k dius k ja ho has barrejat...i dissoldreho amb aigua?
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. gen. 26, 2015 6:02 pm

Jo li poso en un got tipus xupito o el que venen en els propis medicaments, i que s'ho prengui ella sola.
Deixa una mica, però no m'hi he de barallar ni res. (Te 16 mesos).
I amb xeringa era impossible!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

EntradaAutor: noyja » dv. feb. 06, 2015 1:49 pm

La meva que és petita i encara una mica més 'manejable' li dono barrejat amb el iogur o amb el bibi. A vegades aprofito quan obra la boca per donar-li el 'jeringuillazo' i seguidament el xumet per tragar. Crec que també serà una guerra cada cop que li hagi de donar algun medicament...
Imatge
inger_0
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » ds. feb. 07, 2015 3:18 pm

El truquillo de posar-li el xumet de seguida o donar-li teta sembla que a molts els funciona, perquè tenen l'instint de succionar i pam! ja se l'han empassat.
En el meu cas, quan li vaig dir a la pediatra, em va receptar un ibuprofè que no té aquest gust raro de maduixa o el que sigui, tot i així li havia de barrejar amb iogurt.
I una altra opció son els supositoris, jo no els he provat, i no m'agrada gaire, peró també me'ls va receptar i els tinc a casa per si un dia no hi ha més remei per fer-li baixar la febre
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dg. feb. 08, 2015 2:21 am

Amb la meva filla també era una guerra prendre qualsevol xarop.... Al voltant dels 30 mesos va fer un canvi, amb la xeringa era veure-la i marxar corrents... Vam probar de donar-Li amb una cullera que li agrada molt de la Kitty i ara el xarop no+ se'l pren amb aquesta cullera...

També funcionava donar-lì després pit.... I ara des de fa poc alguna xocolatina....
nivalis
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » dv. feb. 20, 2015 11:31 am

Hola, jo fa poc he fet un gran descobriment. Porto batallant amb el meu fill des que tenia pocs mesos amb el tema del paracetamol. Havia provat la marca apiretal i els generics, però tots tenen molt mal gust i sempre acaba costant molt donar-li i moltes vegades després ho vomita. Doncs bé. La setmana passada li vaig comentar el problema a la meva farmaceutica i em va recomanar un que es diu "Efferalgan pediatrico", que també es paracetamol, però te bon gust. Ve amb una cullereta que també és dosificador. Doncs oli en un llum! S'ho pren com si res i diu que es BO!!!
M'ha semblat que ho havia de compartir...
inger_0

EntradaAutor: inger_0 » dv. feb. 20, 2015 10:55 pm

Gràcies per compartir, nivalis. Ho provaré!
jambina
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dv. març 13, 2015 9:32 pm

El meu és igual, l'apiretal el fa vomitar. Li he acabat posant supositoris (febrectal) quan li puja molt la febre o té molt de dolor (dents, otitis). Fa un mes li van receptar per primera vegada antibiòtic i res, ho escupia... El pediatra em va recomanar que ho barregés amb alguna cosa de gust fort (petitsuís de xoco, natilles de xoco, natilles, flams...) i m'ha funcionat. Total que s''ha fet un tip de xocolates i sucreries, ufff... pobret!
inger_0

EntradaAutor: inger_0 » dg. març 15, 2015 1:55 pm

Hola!

Gràcies nivalis!! Fa uns dies vem provar l'"Efferalgan pediatrico" i ens va anar bastant bé, almenys molt millor que l'apiretal. Rondinava una mica però s'ho empassava amb la cullereta dosificadora aquella, i no ho va escopir. Ara penso que amb la cullereta és menys agressiu que amb la xeringa, que de cop i volta els hi entra tot a la boca i a més algo que no els hi agrada el gust, ho deuen trobar desagradable.
nivalis
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » dl. març 16, 2015 8:32 am

De res Inger. Me n'alegro que t'hagi anat be :-)

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::