Clínica Diagonal o Clínica Remei?

Experiències i pors del moment més desitjat.

azalais
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Clínica Diagonal o Clínica Remei?

EntradaAutor: azalais » dc. feb. 04, 2015 6:53 pm

La meva ginecòloga m'ha comentat que Medifiatc li dona permís per derivar alguns parts al Remei, jo ja tenia clar que aquesta vegada em tocava parir a la Clínica Diagonal i he llegit bones crítiques. Ara no sé que fer, per logística i comoditat em va millor el Remei, el primer part va se allà i bastant bé però no em va agradar la llevadora, anava molt per feina i no m'informava de res i ara faria algunes coses diferents. No sé si tornar a provar sort al Remei o quedar-me amb la C. Diagonal a veure si l'experiencia és millor.

M'ajudeu a decidir?

Moltes gràcies n neukiss-) neukiss-) neukiss-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Sonunna
:: tortuga
Entrades: 335
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 6:37 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Re: Clínica Diagonal o Clínica Remei?

EntradaAutor: Sonunna » dc. feb. 04, 2015 7:54 pm

No vagis al Remei!!! Expliquen burrades. Hi ha opinions per tot, però has de pensar en el que vols tu. Allà no respecten res i pel que sé, tampoc ajuden gaire amb la lactància.
Un petó ho cura tot.

Imatge
Imatge

23 de juliol: Transfer 2 embris congelats.
7 d'agost: Pipi Test positiu.
19 d'agost: Sou dos amb batec +
16 d'octubre: Dos nens!! Ibai i Eder.
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: raquelsabadell » dj. feb. 05, 2015 9:56 am

No conozco la clinica del Remei, pero he tenido a mi hija hace justo un año en Diagonal, y si tuviera otro bebé, no volvería. La comadrona muy seca, a mi marido le dejaron esperando en un cuarto (segun el parecia un zulo sin ventanas), se llevaron a la niña aunque yo estaba perfectamente, y me dejaron en observacion una hora hasta que pude verlos a los dos. Las enfermeras de la noche un amor, pero las que estaban de día, no tenian empatia y bastante maleducadas. Eso si, las instalaciones genial, la comida muy buena... pero yo no volvería...
Imatge
azalais
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

EntradaAutor: azalais » dv. feb. 06, 2015 5:53 pm

Gràcies per les respostes.

Em sembla que anirem a fer una visita a la Clínica Diagonal i farem una llista de pros i contras :-o00m :-o00m i jo que pensava que aquest tema ja el tenia solucionat
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dv. feb. 06, 2015 8:38 pm

Sonunna perdona pero jo he parit al remei i vaig quedar encantada en tot moment vaig tenir infermeres k m'aconsellaven sobre com donar el pit, canviar bolquers...
No se qui explica aquestes burrades k dius tu pero es fals.
martina13

EntradaAutor: martina13 » dv. feb. 06, 2015 8:39 pm

Sherinne jo vaig tenir la dra reig al remei tambe i aixxx quina llastima k ja no visiti alla era genial!!!
petitajo
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » ds. feb. 07, 2015 9:20 am

Al juny vaig anar a la clínica diagonal per un part programat, tot molt correcte, la llevadora, no recordo el nom era seca pero agradable. Al final va ser cesaria. Van deixar entrar al meu marit i va fer ell el pell a pell, no es va separar ni un moment de la nena fins i tot al pujar a l'habitacio la va vestir per primera vegada ell.
Vem quedar bastant contents de la clínica, instalacions i personal. El menjar bonissim!!!
Repetirem pel segon </;-)
Imatge

Imatge
Nio
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. feb. 05, 2015 6:16 pm

EntradaAutor: Nio » dv. feb. 13, 2015 3:53 pm

Martina13, nosaltres, si tot va bé que encara és molt aviat, el tindrem a la Clínica Diagonal amb la doctora Reig. Que bé que estigueu tan contentes amb la doctora!

Petons!

:p-) :p-)
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. feb. 15, 2015 7:25 pm

Nio jo estava encantadissima amb ella la trobo mooolt a faltar jeje
norah
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 25, 2016 2:54 pm

EntradaAutor: norah » dl. abr. 25, 2016 3:09 pm

Hola... ja sé que és de fa temps el post, pero penso que com més experiencies millor.
Jo vaig tenir la meva filla fa 9 mesos a la Clínica Diagonal, encantada amb la meva doctora que és l'Aurora Torralba, pero la comadrona que em va tocar, la Sra. Ester Medina no és que fos seca, és que va ser terriblement desagradable i va fer que fos un procés traumàtic. Jo ja no poso en dubte que sigui bona o no, pero hauria de tenir una mica més de tacte, que no és que estigui treballant a una fàbrica, treballa amb persones humanes que estan a punt de donar a llum.
Em va tractar molt malament i amb molt mala educació, de fet encara no puc parlar del tot del tema perqué em poso a plorar. Gràcies a l'equip i a la Doctora tot va sortir bé, i a la Clínica vaig estar molt bé, les enfermeres del matí alguna una mica borde, les de la nit eren més amables, pero en general tot bé.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::