Li surt cera de les orelles
Li surt cera de les orelles
Bon dia!
La meva filla esta molt costipada i avui és el segon dia q es lleva amb els ulls bruts (no arriben a ser lleganyes verdes d'aquelles...) i amb una orella bruta de cera tant q fins i tot ha tacat el coixí.
La porto al pediatra? Ella diu q no li fa mal...
Gracies!
La meva filla esta molt costipada i avui és el segon dia q es lleva amb els ulls bruts (no arriben a ser lleganyes verdes d'aquelles...) i amb una orella bruta de cera tant q fins i tot ha tacat el coixí.
La porto al pediatra? Ella diu q no li fa mal...
Gracies!
Re: Li surt cera de les orelles
Hola!
Pot ser una otitis.. I pot ser que no li faci mal, precissament per això perque s'ha reventat el timpano i l'expulsió ho calma...
Jo sense cap dubte hi aniria.
Si es com jo penso, serà antibiòtic segur.
isa sf
Mare super experta en otitis.
Pot ser una otitis.. I pot ser que no li faci mal, precissament per això perque s'ha reventat el timpano i l'expulsió ho calma...
Jo sense cap dubte hi aniria.
Si es com jo penso, serà antibiòtic segur.
isa sf
Mare super experta en otitis.
T'anava a dir el mateix. Té pinta d'otitis. I precisament perquè el timpà ha rebentat doncs no li fa mal.
Millor fer-ho mirar.
Millor fer-ho mirar.
Porta-la al pediatra pq segur que es otitis. Li donaran antibiotic.
Ostres!
Ja tinc hora per demà... Pobreta!
Merci maques!
Ja tinc hora per demà... Pobreta!
Merci maques!
Pot ser una otitis cerosa i no infecciosa i no fa tant de mal ni fa febre.a veure k et diu el metge
Hola!!
com està la petita??
Espero que bé!
isa sf
com està la petita??
Espero que bé!
isa sf
Hola noies!
Teníeu raó, és una otitis amb perforació del timpà... Li he de posar unes gotes per la infecció i ara caldrà controlar que el timpà es tanqui. La setmana vinent tornem al pediatra i em dirà com ho té.
Ella està bé, sense febre, però amb un constipat com una catedral... També té conjuntivitis!
Ja se sap, pobrets... Des q va a l'escola bressol que quan no és un all és una ceba...
Merci a totes per les respostes!
Teníeu raó, és una otitis amb perforació del timpà... Li he de posar unes gotes per la infecció i ara caldrà controlar que el timpà es tanqui. La setmana vinent tornem al pediatra i em dirà com ho té.
Ella està bé, sense febre, però amb un constipat com una catedral... També té conjuntivitis!
Ja se sap, pobrets... Des q va a l'escola bressol que quan no és un all és una ceba...
Merci a totes per les respostes!
Ara fa temps que no entrava, però també tinc a la meva filla gran amb el timpà foradat!
Per la conjuntivitis va molt molt bé fer bullir farigola i desprès netejar els ulls amb aquesta aigua.
La camamilla neteja no,ès, la farigola desinfecta i si ho veus a temps estalvies les gotes
Per la conjuntivitis va molt molt bé fer bullir farigola i desprès netejar els ulls amb aquesta aigua.
La camamilla neteja no,ès, la farigola desinfecta i si ho veus a temps estalvies les gotes
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |