reaccio a la prevenar i diarrea

Alèrgies, otitis, problemes..

martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

reaccio a la prevenar i diarrea

EntradaAutor: martina13 » dg. gen. 18, 2015 8:04 am

Hola!!
Dijous li vaig posar la vacuna dela prevenar i la pediatre ens va dir k no feia molta reaccio.
Doncs ens hem passat el finde a 39-40 de febre + diarrea k nose si es x la vacuna o x una altre cosa.
No fem pit o sigui k tampoc se massa be k donarli.arros bullit?? Pero no el tolera massa i no te molta gana
Pregunto 2 coses jeje
1) com han reaccionat els vostres pekes amb la prevenar?
2) k farieu amb el tema diarrea???
martina13

Re: reaccio a la prevenar i diarrea

EntradaAutor: martina13 » dg. gen. 18, 2015 8:04 am

Gràciesss
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dg. gen. 18, 2015 8:13 am

A la nostra filla la primera li va fer unes dècimes de febre i res més, es va passar el dia dormint i només es llevava per menjar i apa tornem-hi.
Vols dir que el que té és una reacció a la vacuna?
Hi ha passes de gastroenteritis, de fet, la nostra va passar una nit a l'hospital fa just una setmana.
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dg. gen. 18, 2015 9:03 am

No crec que sigui per la vacuna... Si no fas pit, però li dones biberó, la marca "Almiron" fa una papilla d'arrós per aquests casos que és una mica astringent. Li pots donar en papilla amb cullera o al bibi.
Esperem que passi aviat!
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. gen. 18, 2015 9:42 am

Akesta tarda la dure a urgencies suposo
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dg. gen. 18, 2015 1:45 pm

jo no els he posat el prevenar, pero aquesta semana el meu petit h estat amb una diarrea psicotrónica tremenda... hi ha una passa. ell porta desde dimecres i avui de moment res.
si no vomita i no li dura més de 3 dies, crec que el que et dirán es que mengi si vol i si no vol res, i lo de al dieta molts pediatres no hi están d'acord en fer-ho... li pots fer el bibi amb aigua d'arrós o pastanaga, per`+o diuen que no es bo fer dieta pq acaben restrets
el meu nen no ha menjat casi aquesta semana, no volia, he intentat donar-li més aigua, li he fet els bibis aigualits perque la llet no es massa bona pero amb els cereals normals...
hi ha a la farmacia uns bífidus que poden pendre, per bebes petits els fan amb gotes, al meu gran li han receptat aquesta setmana però en pastilla, es per recuperar la flora
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dg. gen. 18, 2015 3:08 pm

Hola,
Quina dosi és?
Al meu fill la prevenar sí que li va provocar febre, la 1a vegada poca cosa, la 2a més i la 3a encara més, i és normal que el cos reaccioni més, perque té més defenses. De totes maneres em van dir que si la febre era per la vacuna no li duraria més de 48h, i diarrea no va tenir. També pot ser que li hagin coincidit 2 coses...
Per la diarrea molt de líquid, si no vol llet doncs aigua.
leria-plj
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 5:08 pm

EntradaAutor: leria-plj » dg. gen. 18, 2015 11:39 pm

Jo crec que el millor es que la vegi un metge perque valori a que es degut. En el meu cas la prevenar no li va fer cap reacció.
Per la diarrea jo vigilaria que begués líquids per estar ben hidratada.
Cayena
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Cayena » dl. gen. 19, 2015 10:13 am

Al meu fill no li va fer cap reacció la Prevenar. Bé, de fet cap vacuna li ha fet reacció mai, per ara...
De totes formes, no crec que la diarrea sigui consequència de la vacuna. Les vacunes donen febre, pot estar una mica més irritable, adormit... però diarrea em penso que no.

Com t'han dit hi ha passa de gastroenteritis (nosaltres l'hem passat els tres aquests dies) o sigui que segurament serà això.
Que mengi poquet i el que li vingui de gust, molta, motíssima hidratació i dóna-li algun probiòtic per regenerar la flora intestinal. Nosaltres sempre li donem al peque quan té diarrees, per recomanació del seu pediatre (des de que va a la guarde ja n'ha tingut uns quants episodis, i son pare i jo sempre caiem darrere d'ell...)
martina13

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 19, 2015 7:04 pm

Al prospecte de la vacuna posa k es un possible efecte advers la diarrea i febre alta
Realment van ser 36hores i ja esta menja normal caca normal re de febre...jo crec k es bastant coincident si mes no no creieu??
leria-plj
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 5:08 pm

EntradaAutor: leria-plj » dl. gen. 19, 2015 7:17 pm

Potser si. Si ja esta be es lo important.
martina13

EntradaAutor: martina13 » dl. gen. 19, 2015 8:39 pm

Siii gracies!! Es k es pateix tant quan estant aixi malalts...

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::