desesperada. TOTA la nit al pit

Els hàbits de dormir.
martona1980
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: ds. set. 21, 2013 10:06 pm

desesperada. TOTA la nit al pit

EntradaAutor: martona1980 » dt. des. 30, 2014 9:22 pm

La meva petita està a punt de fer 8mesos i no ha sigut mai de dormir bé però portem una setmana que jo ja no sé ni qui sóc... Ella només s'adorm passejant al cotxet xl carrer o al pit. I des de la setmana passada que no es desenganxa ni un minut del pit, en tota la nit. Quan aconsegueixo aixecar-me x intentar sopar, als 5 minuts brama i no vol al seu pare, és encara pitjor!!! Estic desesperada, esgotada i necessito recuperar una mica d'espai vital. Necessito un cop de mà!!!
cuketa17
Entrades: 47
Membre des de: dj. set. 15, 2011 11:26 pm

Re: desesperada. TOTA la nit al pit

EntradaAutor: cuketa17 » dt. des. 30, 2014 10:11 pm

Hola!!!!! Dons a mi em passava mes o menys com a tu i em van recomanar anar a un osteopata. Al principi no m'ho acabava de creure k pogués anar bé, però com k estava desesperada vaig decidir provar-ho i li va anar molt i molt bé. Jo t'ho recomano 100%.

Molta sort!!!!
giresta
Entrades: 28
Membre des de: dl. gen. 27, 2014 11:39 am

EntradaAutor: giresta » dt. des. 30, 2014 10:12 pm

Hola Martona,

Suposo que has provat ja moltes coses, que tal el xumet...
Jo vaig comencar a dormir quan va agafar el xumet. Es una idea, no se.Prova de donar=li sovint fins que s acostumi.
Espero que es solucioni aviat
martona1980

EntradaAutor: martona1980 » dc. des. 31, 2014 6:12 am

Cuketa17 i què és el que li va fer l'osteopata? Com la pot ajudar?
Tema xumet ho hem intentat... Però no l'ha volgut mai, a vegades li donem durant el dia però hi juga i prou...
Imatge
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

EntradaAutor: Nina5 » dc. des. 31, 2014 6:37 am

Hola Martona!
jo no et puc aportar cap solució perquè a mi em passa el mateix, així que t'escric per solidaritzar-me.
El meu té un any i mig i vol teta a tota hora, a la nit és un non-stop! ell dorm amb nosaltres i a vegades no puc ni aixecar-me a anar al labavo perque s'adona que m'aixeco..."divertit" , oi?
Tb t'he de dir que ha tingut èpoques, però ara portem uns dies així.
Quan és època bona, només es desperta 3 o 4 cops a les nits...
Vam provar de donar xumet, i no el vol, vam provar de fer l'estivill, va durar una setmana perque després es va posar malalt i va tornar al nostre llit...i tornar-lo a fer no, pq vaig patir molt.
Et recomano paciència, per la meva experiència et puc dir que quan volen tan pit i volen tanta mama és que algo els hi ronda, un encostipat, bronkitis, otitis...amb la calor del pit hi troben alivi...
Jo crec que és temporal, potser també li estan creixent les dentetes...ànims guapa!
Saps? a la vegada vull deixar el pit i a la vegada no el vull deixar perque em fa pena...
Bon any a totes!
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dc. des. 31, 2014 9:44 am

Hola! La meva experiencia és ue pensava que era una etapa, una etapa que durava molt, que entre mig teniem un o dos dies "bons" amb "només" 3 o 4 despertars que no duraven gaire a la teta i em podia moure i no quedar-me encarcarada, jejeje...He tingut
crisis de voler deixar el pit, de voler que dormís sol...hem provat el pla pare i, amb només això i veient la seva reacció, m'he sentit la pitjor mare del món.
Finalment vaig decidir esperar i que ja arribaria el canvi. Però el meu cos no va poder més i fa un parellde mesos vaig decidir deslletar per la nit. Ell te 31 mesos i trobo que ho ha portat taaaaant bé perque amb aquesta edat es pot raonar una mica. I ha pogut "entendre" que les tetes necessiten descansar i quan anem a dormir ja no hi ha més fins que surt el sol.
Jo volia esperar a que fos ell qui madurés, qui digués de deixar-lo una mica per la nit...qui dormís més de 2 hores sense despertar-se...uffff...però en el nostre cas no va arribar abans de que jo pogués més, i com a mínim aquesta "solució" no ha estat traumática pee ningú.
Si trobes una solució abans o si ella dorm millor abans millor. Si no...doncs aquesta ha estat la meva als 29 mesos, que ja podia parlar amb ell i fer-li entendre una miqueta la situació.
Perdó per la parrafada, jeje
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
martona1980

EntradaAutor: martona1980 » dc. des. 31, 2014 1:11 pm

Nina5 t'entenc taaaan bé!!! És com si ho hagués escrit jo... També em plantejo lo de deixar el pit però... I com ho faren després? Si no es calma amb res més? El pitjor de tot això és que la relació amb la parella se'n veu afectada també, mal hunor,cansament, distanciament... I el sentiment de no estar fent prou,o no wstar-ho fent bé
Imatge
martona1980

EntradaAutor: martona1980 » dc. des. 31, 2014 1:13 pm

Inda, és geniaaal poder-li explicar i que ho entengui però em queda taaant!!! Espero quw sí, que sigui una etapa pq em toca tornar a la feina i deixar-la a la llar d'infants i com la cosa no millori...
Imatge
cuketa17

EntradaAutor: cuketa17 » dv. gen. 02, 2015 9:39 pm

Hola martona1980!!!

Dons l'osteopata els fa un tractament per relaxar el sistema nervios durant la nit i que no estiguin tant "en alerta", es a dir, que no es desperti amb el minim soroll. Al relaxar el sistema nervios dormen mes hores seguides. Nosaltres hem passat de despertars cada 45 min o cada hora, a despertar-se un parell de cops en 11h!!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » ds. gen. 03, 2015 9:23 am

Sabeu si x mutua hi ha osteopates??
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

EntradaAutor: Marga33 » dg. gen. 04, 2015 1:26 pm

Cuketa, a quin osteopata vau anar? Merci
cuketa17

EntradaAutor: cuketa17 » dg. gen. 04, 2015 9:29 pm

Nosaltres vem anar a sabadell i tambe visita a barcelona.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::