Que pot menjar entre hores?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
ninet@
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dj. oct. 04, 2012 9:55 am

Que pot menjar entre hores?

EntradaAutor: ninet@ » dt. des. 16, 2014 8:47 am

Bon dia mamis!!

Degut a les males nits que passa el nostre petito (diumenge fa 8 mesets) ens estem plantejant que sopi més tard per si el que lhi passa es que es queda amb gana.
Ell va a la guarde, el deixo a les 8 allà intenten donar-lhi l'esmorzar pero el tio segons com shi nega...(té una mica de caracter :-o00m :-o00m ..) dinen sobre les 12-12:30 normalment menja força be suposo xq té gana al no haber esmorzat...sobre les 4 berena i clar a les 7 de la tarda ja te gana i lhi donem el sopar, entre les 21-21:30 sen va a dormir i als voltants de la 1 fa un bibi, la resta de la nit ja es un xou....

La questió volem intentar endarrerir el sopar aviam si el problema de les nits es que te gana al sopar tan dhora...el problema es que si berena a les 4 lhi hauriem de donar alguna cosa de "tentempie" pero no sabem que...

També m'agradaria donar-li jo l'esmorzar abans de portar a la guarde aviam si amb mi el vol, pero clar de les 7:30 a les 12 que dinen tb son moltes hores i tb magradaria portar-li alguna cosa xq mengi a mig mati.... pero que??

Hem provat bibis amb suc de taronja, pero el bibi si no porta llet diu que tel fotis tu, de fet ni aigua vol....

Que els i doneu vosaltres???
Imatge
Boniqueta
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Que pot menjar entre hores?

EntradaAutor: Boniqueta » dt. des. 16, 2014 9:13 am

Jo no sóc de donar-li gaires coses entre hores perquè no vull que s'acostumi a estar "picotejant" però a vegades a la tarda li dono un parell de palitos o alguna galeta. El teu potser encara és una mica petitó però una galeta d'aquestes que es desfan soles tipus Gullón segur que li agrada. O també li pots donar un tros de plàtan que el vagi llepant (sempre vigilant-lo perquè no s'ennuegui). Segur que amb això li omple una mica i ja pot estirar més per sopar al vespre una mica més tard.
Imatge
shibi
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

EntradaAutor: shibi » dt. des. 16, 2014 9:36 am

Jo si esmorza poc pel matí...els hi porto a la guarderia alguna galeta perquè li donguin a mig matí.

A la tarda...podries probar també galeta o bastonet com t'han dit. Sinó...li pots donar el suc de taronja però amb cullera o amb got. Potser el tolera millor que amb el bibi.
Imatge

Imatge
NúR
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 11:31 am

EntradaAutor: NúR » dt. des. 16, 2014 7:33 pm

Bones!! Jo et recomanaria també que provis a donar-li l'esmorzar tu a casa. Ho dic perquè veig que els teus horaris són quasi calcats als meus i a mi em funciona: 7.30 bibi amb cereals a casa, a les 8 comença la guarde i ja no menja fins les 12 la verdura, a les 16 la fruita i a les 19 un altre bibi per sopar. Per la nit sóc molt afortunada i gairebé sempre dorm 11 hores sense dir ni piu. A més dius que hi ha dies que a la guarde no vol esmorzar així que penso que sempre arribarà al dinar menys apurat si ha esmorzat a casa encara que sigui d'hora, que no pas anant amb l'estómac buit tot el matí. Sobre el tema del sopar no et puc ajudar gaire...
18/09/2013 TE+
11/05/2014 Ja tenim aquí l'Arnau!

Gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/46dd07
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dc. des. 17, 2014 6:55 pm

A la guarderia a mig mati no els hi donen res?alguna galeta o un palet.
El meu va començar als 18 mesos i les mamis haviem de portar galetes pel curs, ara en te quasi 3 i a mig mati tambe menjen alguna galeta.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. des. 18, 2014 8:05 am

A mi em passa igual la nora sopa alla les 6.30-7 pq te gana i despres a la matinada un bibe. Pero si passa mala nit no crec q sigui per aixo realment... la llet l'hauria d'omplir. Heu començat amb el gluten? Potser te gasos..
nivalis
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: nivalis » dj. des. 18, 2014 8:45 am

Hola!
Jo el que feia és que li donava un bibe de llet després de la fruita del berenar (150-180 ml) a les 16:00 i llavors ja m'aguantava bé fins les 20:00 que sopava. Es que jo trobava que des de les 12 que menjava fins les 20:00 que sopava berenar només fruita era poc.
Feiem 4 àpets al dia. I cap problema.
lavidaesbonica
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

EntradaAutor: lavidaesbonica » dj. des. 18, 2014 10:20 am

Hola! La meva nena té sis mesets i també es queda amb gana després de la fruita... ella és de menjar poc però sovint, i després de la papilla també li donem 150ml de llet i aguanta fins el sopar!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::