No tinc prou llet. Lactancia Mixta. Quin kit de bibes teniu?

Tria el pit o el biberó.

marami
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. ago. 22, 2013 5:51 pm

No tinc prou llet. Lactancia Mixta. Quin kit de bibes teniu?

EntradaAutor: marami » dl. nov. 24, 2014 6:38 am

Hola! Tinc un petit de 11 dies.. Son pocs dies pero ho he passat fatal amb la LM. Volia fer LME pero la llet no em pujava i el nen patia gana, aixi que durants els dies de la clinica vam fer suplement a la nit. Un cop a casa vam passar 2 dies horribles.. El nen passava gana aixi q donavem algun suplement mes de dia. Vam tenir visita al pediatre i el nen havia guanyat 100gr, aqui vam acordar amb el pediatre probar de fer LME i el minim de suplement i q ens visitaria en 48h. Doncs be, vam tornar a la visita i ens van ingressar per isterisia, el nen havia perdut 40gr tmb. Doncs al hospital em van donar un tirallets per ferli bibes i controlar el q el nen menjes juntament amb bibes d suplement. Despres de estar cada 2 h treientme llet a 15 min cada pit nomes treia 10-15 ml.. Si q es cert q avegades amb el tirallets no treus tant. Pero en aquest cas tinc comprovat q s acababa la llet. Primer sortia a xorro i dsp res.., aixi q no es cert q totes les mares puguin donar pit exclusivament. De moment fem teta i dsp bibi de 30, 45 o 50 depen. Ara he de comprar kit de bibes. Com ho feu vosaltres? Un termo amb aigua calenta i els prepareu o com? Ens estem mirant tot el kit de tomme tippie i a lo practic., esterilitzador de microones i escalfa bibes.., termo. Com ho veieu?
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: No tinc prou llet. Lactancia Mixta. Quin kit de bibes teniu?

EntradaAutor: charito » dl. nov. 24, 2014 7:30 am

Hola no se molt be que es un kit de bibes..... jo tinc bibes i prou.

La llet als dos els hi he donat sempre amb aigua del temps i es una feinada que t'estalvies. M'ho va aconsellar una amiga i es el mes practic.

I els bibes els rento amb sabo de rentaplats i els bullo cada 2-3 dies a una olla.

els bibes els de Bebedue anticolics amb valvula

a mi em va passar com a tu tranquila i no et rallis l'important es que el peque no passi gana ;)
jellwill2
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dl. nov. 24, 2014 8:15 am

Hola,

jo no vaig comprar pas esterilitzador quan vam començar amb suplements arrel d'una crisi de creixement que el meu pit no va poder resoldre. Vam seguir amb mixta i els suplements van anar disminuïnt, però no desapareixent. Jo els biberons eren els de suavinex, però ara faria servir un anticòlic i el més semblant possible al pit, dels que han de fer força per xuclar. I estic amb la charito, res d'aigua calenta, és més rollo i el meu s'ho prenia igual a temperatura ambient. Les iaies estaven escandalitzades, però el meu fill té quatre anys i està estupendament. I esterilitzar, cada dos o tres dies una bullida amb aigua a una olla, i al cap d'un mes, fora manies i cap al rentaplats, que ja agafa força temperatura. El que sí era molt útil era el dosificador aquell, que van enroscats de colors, com aquest http://www.google.es/url?sa=i&rct=j&q=& ... 3176115818 però del mercadona. AIxí no carreteges el pot i la cullera, ho tens a punt i cap a dins del bibe sense gairebé ni tocar-ho. Aps, i no teníem pas aquell estri per deixar els biberons que s'assequessin. Els posàvem a assecar com els plats o tuppers que no queden secs en sortir del rentaplats i punt.

I com diu la charito, el pit a demanda no sempre funciona, i que passin gana no pot ser. Segueixes sent una mare estupenda.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

EntradaAutor: tineta14 » dl. nov. 24, 2014 8:52 am

Hola marami,

Primer de tot, no et desesperis, és normal els primers dies passar per aquests moments! A mi també em va passar que la nena no se m'enganxava bé al pit i vam passar una primera nit a casa horrible! perquè tenia gana... al final amb unes mugroneres ho vam solucionar :). Pel tema biberons, jo al final també li vaig començar a donar lactància mixta ja que era de mamar poc i sovint i passavem unes nits terribles... jo agotada i la nena sempre amb gana, total, que vaig tirar de biberons i tots contents. El més important és que la mare estigui tranquil·la, perquè això és el que transmetràs al teu fill! Després d'aquest rotllo t'aconsello, pel tema biberons, els de la marca Medela. Jo en vaig comprar 3 o 4 pots i dues tetines de la mida S també Medela, clar. Venen un pack amb 3 o 4 pots que els pots tapar per si vols endurte'ls al carrer. Jo encara els faig servir ara que té 5 mesos, però la tetina ja és la M.
Al principi els rentava amb un detergent especial per a biberons, però als tres mesos ja vaig començar amb el detergent de plats normal, però això sí, només una gota! perquè sinó fa massa escuma i pot quedar sabó.. i sobretot un raspall netejabiberons. Després, pel tema esterilitzar em va molt bé les pastilles de Suavinex (farmàcia). Poses un recipient (tupper gran) o bol amb aigua fins dalt, i hi tires una pastilla d'aquestes, i el tapes amb la tapa (no hermètic eh) Et dura un dia. Després els esbandeixes i ja està! Jo encara ho faig servir i la mar de bé. Després per assecar-los doncs damunt de la tapa del mateix tupper.
I per endur-te els bibis doncs com t'ha dit la jellwill2, hi ha uns dossificadors del Mercadona que van molt bé per posar-hi la llet en pols! bé, del Mercadona o de qualsevol lloc.

Bé, espero que et serveixi d'ajuda! ;-)

Ànims i enhorabona!!!!!
tineta14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 24, 2014 8:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
charito

EntradaAutor: charito » dl. nov. 24, 2014 8:53 am

Ostres si dosificador va fantastic!!! Tambe x la nit et deixes el bibe amb aigua preparat i nomes has d'abocar la llet i au!

jo si vaig comprar lo d'assecar bibes mes q res q no tinc escorreplats pero no es imprescindible
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dl. nov. 24, 2014 9:13 am

Jo només vull dir-te q és normalíssim això que expliques del tirallets!!! Esclar q al principi surt uns "chorritos" i després s'atura, i és q així funciona el pit. No significa q s'acaba la llet, si no que cal més estimulació. Si estiguessis més d 15 minuts, veuries com més endavant tornes a treure "chorritos".
I 10-15ml está molt bé! Jo porto 14 mesos d lactància i trec el doble jejeje. Pensa que a l'edat del teu bebé el seu estómac és d'aquest tamany i que si sempre "tenen gana" és pel propi mecanisme de funcionament del pit.
Molts ànims i espero aviat us donin d'alta!!
Si vols probar de tornar a LME no cal fer suplements amb bibi, es pot donar a cullera, got o dit-xeringa. Si vols bibi, el Calma d Medela és el més similar a la succió del pit. I quan sortiu, proveu d'anar a un grup de lactancia o assessora
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
feeling
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dl. nov. 24, 2014 10:08 am

Hola marami,
Jo també vaig intentar LM però em va pasar algo semblant a tu. No treia res de llet, el nen era molt petit i no tenia força i no podría perdre pes, així que quan al mateix quirofan ja em van preguntar que volia fer, vaig demanar bibi per si de cas.
I sort que ho vaig demanar... no treia res de res... Per tant, jo també ratifico això que dius de que no totes les dones podem donar el pit, que hi ha qui diu que si no ho fas ets mala mare! D'això res!!
Tot i així vaig continuar provant a casa pero no hi havia manera. Ni tan sols vaig haver de pendre les pastilles per retirar la llet... Com deia alguna noia per aquí, no t'amoinis, lo important es que el peque no passi gana i agafi pes!! :ok:
Del tema bibis, jo vaig fer servir primers el del Dr. Brown, que es anticolic i l'aigua del temps pq diuen que va millor pels colics... però si veus que en endavant fa fred, li pots escalfar una miqueta i quan no tinqui colics (si es que en te!) pots donar-li mes calentet, sobretot de cara a l'hivern...
Als 3-4 mesos vaig canviar el bibi pels de Suavinex que van molt be i son molt macos.
I els contenidors per la llet, els pots trovar a qualsevol botiga de nens o les farmàcies, n´hi ha de moltes marques!
Molts ànims maca!!
DENÍS
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dl. nov. 24, 2014 3:20 pm

marami, nosaltres també vam fer LMixta des del principi.
Sobretot, no et sentis malament! El vincle el fa l'amor, no la teta :-()-)

De lo que demanes, jo com les altres:
- Aigua del temps! Res de bullir-la, ni de donar-li calentona.
- Res d'escorrebiberons, secats a l'aire
- i res de bullir-los. Nosaltres el posàvem al rentaplats 1 cop a la setmana o així. :-:)

El respall rentabiberons, que em resistia a comprar-lo, ens va anar de fàbula, i ara també m'hagués agenciat amb aquells pots dosificadors que et diuen. No ho vam comprar i crec que la vam pifiar.

Els que nosaltres vam utilitzar va ser el Calma de la Medela (bàsicament perquè el tirallets era medela, i perquè els suplements de l'hospital tenien forma allargada i el nen no sabia fer anar les tetines curtes).
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
marami
Entrades: 123
Membre des de: dj. ago. 22, 2013 5:51 pm

EntradaAutor: marami » dl. nov. 24, 2014 7:58 pm

Moltissimes gracies per les vosaltres paraules. Dir-vos que he estat parlant amb alguna assesora de lactancia anti bibis que m ha fet molt mal. Fent-me sentir malament xk donat bibi de suplement i aixo q donava un al dia!!! I em deien q mel poses al pit i al pit.. I jo pensava encara mes? Q si perdia pes era igual, q si plorava no tenia perque ser de gana, q ara ell la seva funcio era estimular al pit pk jo tingues mes llet.. Etc. Anda q si li arribo a continuar aixi deixo el nen deshidratat! Sort dels pediatres. Abans d parlar s ha d estudiar cada cas a fons i no tothom pot donar el pit i menys fer lactancia materna exclusiva.
charito

EntradaAutor: charito » dt. nov. 25, 2014 7:45 am

Anims marami!!!!!! Mira si et dic que tinc fotos del meu nen amb 3-4 setmanes que no puc mirar... estava tan primet pobret meu que se'm trenca el cor... fes el que creguis per que el teu nen estigui satisfet i sa i tu tranquila, res es mes important!
feeling
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dt. nov. 25, 2014 7:49 am

marami ha escrit:Moltissimes gracies per les vosaltres paraules. Dir-vos que he estat parlant amb alguna assesora de lactancia anti bibis que m ha fet molt mal. Fent-me sentir malament xk donat bibi de suplement i aixo q donava un al dia!!! I em deien q mel poses al pit i al pit.. I jo pensava encara mes? Q si perdia pes era igual, q si plorava no tenia perque ser de gana, q ara ell la seva funcio era estimular al pit pk jo tingues mes llet.. Etc. Anda q si li arribo a continuar aixi deixo el nen deshidratat! Sort dels pediatres. Abans d parlar s ha d estudiar cada cas a fons i no tothom pot donar el pit i menys fer lactancia materna exclusiva.

I aquesta es assesora?? Al meu nebot també el van haber d'ingresar amb 2 setmanes pq la meva cunyada tampoc tenia llet, però de tant que l'insistien a l'hospital en que no había de donar-li bibi, mira... al final a correr tots... Quina mania que tenen noia, mai no ho entendré...
:-o00m
DENÍS
picdeladona
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dt. nov. 25, 2014 1:11 pm

Jo amb el meu petit vaig insistir fins la sacietat perque prenés pit. S'enganxava bé però la meva llet no el satisfeia, a més tenia el frenet grau 4…
A la setmana de nèixer el vaig dur a la pediatra i estava hipoglucèmic, en 2 kg es va quedar.
Ràpidament li vam donar bibe. Va deixar de plorar. Com plorava.. pobret meu... i la seva carona va començar a ser una altra.
A dia d'avui encara fem lactància mixta. Té 10 mesos
No t'angoixis.. jo ho vaig passar fatal i ara miro enrere i penso què tonta vaig ser.
Com m'havia mentalitzat tant per donar el pit, per mi era com perdre, fallar al meu nen perquè li havia de donar bibe... tothom m'insistia en pit, pit, pit....
De veritat ni cas als comentaris. Evidentment el pit és el millor, però no sempre es pot.. per molt que diguin.
picdeladona
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dt. nov. 25, 2014 1:12 pm

Ahh.. jo feia servir els Calma de Medela
Ara tinc de Bebedue
rundi
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dc. des. 03, 2014 5:34 pm

Jo no tinc experiència amb bibis, però l'aigua si li posaria calenteta. Si és per un tema de comoditat conec gent que posava l'aigua calenta en un termo i així a la nit no havien de fer gaire res.
Jo es que penso en un tallat o una sopa freda o templada i em poso de mala llet...
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. des. 11, 2014 2:35 pm

rundi ha escrit:Jo no tinc experiència amb bibis, però l'aigua si li posaria calenteta. Si és per un tema de comoditat conec gent que posava l'aigua calenta en un termo i així a la nit no havien de fer gaire res.
Jo es que penso en un tallat o una sopa freda o templada i em poso de mala llet...

el gaspatxo és fred xxo.0.o
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
charito

EntradaAutor: charito » dv. des. 12, 2014 7:41 am

La llet materna surt a uns 32 graus pel q he vist... no se a quina temperatura esta l'aigua a temperatura ambient. Pero a mi per exemple la llet sola calenta em sembla molt indigesta. I a mes si escalfes l'aigua es xungo trobar la temperatura idonia i mes d'un cop et trobaras un bibe massa calent i el bebe plorant de gana....
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dv. des. 12, 2014 8:01 am

Nosaltres vem fer servir sempre els Calma de Medela i genial.
TInc un esterilitzador i al principi ho feia un cop al dia, després vaig anar espaiant i als 3 o 4 mesos ja ho vem deixar.
Nosaltres feiem llet materna i els escalfava una mica al microones, per perdre la fredor de la nevera.
Els que vem fer de LA els feiem així: bulliem aigua de l´aixeta en un bullidor i la posàvem una part en un termos i una altra en bibes perque refredés. Després anàvem barrejant, mai massa calent, tebi més aviat.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dt. des. 23, 2014 1:02 pm

quan vaig deslletar vam fer la marató dels bibes (els vam provar tots, inclòs el calma) i es va quedar amb el tommy tipee...
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

EntradaAutor: petitacuca » ds. des. 27, 2014 8:51 pm

Jo tinc una petita d'11 dies i faig servir els tommee tippee que simulen el pit i així la nena succiona com quan mama.

Sort!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::