necessito idees

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
atlanta
:: granota
:: granota
Entrades: 215
Membre des de: dc. set. 01, 2010 7:50 am

necessito idees

EntradaAutor: atlanta » dj. oct. 23, 2014 12:09 pm

Estic pensant fer una graella al meu fill de 3 anys per intentar q modifiqui certs comportaments i aixi reforçar-lo amb el "premi". El que passa es q no se quins "premis" posar-hi ja que tenint present que s'acosta el fres i el canvo d'hora coses com anar al parque, etc no l'hi puc posar. Tambe tinc una altra nena de 6 mesos i aixo tb em limita a l"hora de determinats "premis". Em podeu sonar idees??????
Imatge
ginko biloba
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: necessito idees

EntradaAutor: ginko biloba » dj. oct. 23, 2014 12:28 pm

Amb el meu fill feiem alguna cosa així:

En un calendari: Primer dia de bon comportament, ell podia posar un gomet de un color determinat i un Lacasito. Quan havia aconseguit tres gomets consecutius de bon comportament junts, un cromo (en el seu cas: Tortugues ninja, animals, etc....).
Quan havia aconseguit 7 gomets consecutius de bon comportament podia triar una activitat xula ( visitar una granjeta, el zoo, anar a dinar de restaurant, passar una nit a casa del seu amic, etc...).
Que jo recordi, 7 gomets consecutius només els vam arribar a veure una vegada ;-))) ;-))) ;-)))
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. oct. 23, 2014 1:19 pm

Jo tambe ho vaig fer l'any passat q tenia 3 per enfocar algunes tasques que estavem bloquejats i com ja son mes grans, el premi era si al final de la setmana tenia mes gomets verds que blaus o vermells, que solia ser que si, pero en realitat ja nomes posar el gomet verd era un premi en si mateix li feia molta ilusio.

El premi era un huevo kinder pero molts cops ni s'enrecordava.
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dj. oct. 23, 2014 5:02 pm

Hola,

si mira la tele o capítols de dibuixos, pots deixar-li mirar un si s'ha portat bé. O triar el postre, o donar-li un ou kinder o jugar amb aigua al bidet o uns quants lacasitos o si li llegeixes contes a l'hora de dormir, llegir-n'hi dos més. Dependria del que li agradi. Sé de gent que el dissabte li compren un detallet-xorrada.
steelman_family
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

EntradaAutor: steelman_family » dj. oct. 23, 2014 6:44 pm

Necessita premi fer una cosa ben feta?
Jo crec que necessita càstig una cosa mal feta, però premiar que fa el "que toca" no em sembla correcte.....
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. oct. 23, 2014 9:20 pm

Precisament es tracta de donar mes importancia al que fa be que no al que fa malament se'n diu reforç positiu. Si nomes castigues el q fa malament acaba tenint mes atencio el mal comportament i com ells busquen la nostra atencio de fet incentives que es porti malament.
steelman_family
Entrades: 69
Membre des de: dv. nov. 16, 2012 12:34 pm

EntradaAutor: steelman_family » dj. oct. 23, 2014 9:32 pm

charito ha escrit:Precisament es tracta de donar mes importancia al que fa be que no al que fa malament se'n diu reforç positiu. Si nomes castigues el q fa malament acaba tenint mes atencio el mal comportament i com ells busquen la nostra atencio de fet incentives que es porti malament.

Ahhhhhhhhhhh. I funciona???

Jo continuo pensant el mateix.. potser vaig errat. NO se.. :-:) :-:)
ginko biloba
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dv. oct. 24, 2014 7:44 am

A mi em funciona.
I quan dic que em funciona, no em refereixo només amb l'educació dels meus fills, sinó amb mi mateixa. Un petit exemple: si un dia em dóna per cuinar (que no és molt sovint....) i la meva familia felicita el meu esforç dient que li ha agradat, etc... és probable que em vingui de gust tornar a cuinar el pròxim dia. En canvi, si em comencen a criticar que falta sal, que naps en comptes de col.... segur que tardaré en tornar-me a posar a cuinar.
Igual em passa a la feina, etc...
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dl. oct. 27, 2014 7:28 am

Jo crec k el reforç positiu es molt mes eficaç que el negatiu ja que amb aquest ultim lunic que saconsegueix es que el crio faci algo mal fet xq x ell el castig en sí es la manera que tu li prestis atencio
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dl. oct. 27, 2014 9:55 am

Jo sempre he trobat que hi ha una 'diferència' massa subtil entre una cosa i l'altra. Però això ja són opinions personals.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
clubpetitslectors
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. oct. 22, 2014 2:27 pm

EntradaAutor: clubpetitslectors » dc. nov. 12, 2014 2:42 pm

També podries provar a que tries ell el premi. Amb límits, és clar. Així estaria més motivat a fer-ho si sap que després tindrà el que vol, no?
Com t'han dit, crec que depen molt del nen, si li agrada la xoxolata, doncs xoco, si li agraden els cromos, doncs cromos, etc.
Si ho fas a més llarg termini, potser una sortida especial, tipus anar al cine o al zoo.

bé, ja explicaràs com t'ha anat. Sort!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::