Quin tipus d'edredó o nòrdic compreu?
Quin tipus d'edredó o nòrdic compreu?
La meva filla es destapa per la nit i no es torna a tapar.... El que sempre ens havia anat molt bé són els saquets, però es clar amb 4 anys que té ja no n'hi ha i a part, és poc pràctic si s'ha de llevar a fer pipí. L'any passat li vam comprar uns edredons tipu sac de dormir, que van amb cremallera, però els dos jocs que vam comprar, se'ns ha trencat la cremallera dues vegades!!!!!!
Quins compreu vosaltres??
Quins compreu vosaltres??
Re: Quin tipus d'edredó o nòrdic compreu?
Hola,
Vols dir que no hi sacs per 4 anys? A mi em sona haver-ne vist, ara, no em demanis de quina casa eren...Suposo que et refereixes a aquells sense manigues...
Vols dir que no hi sacs per 4 anys? A mi em sona haver-ne vist, ara, no em demanis de quina casa eren...Suposo que et refereixes a aquells sense manigues...
Potser sí que n'hi ha, però de totes maneres no deu ser pràctic perquè si s'ha de treure el sac a mitja nit per anar a fer un pipí...
El meu dorm amb sac nordic. Es destapa pero potser no tant com amb llençol sol
Jo acabo de comprar un pijama manta talla 4-5 anys. Sempre ens ha anat millor q els sacs pq es pot aixecar, moure's... Per a ar a fer pipi és una mica rotllo però ella mai s'aixeca de nit demanant-ho.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |