Cangur
Cangur
Hola,
no sé si coneixeu alguna cangur de confiança que pugui acompanyar el nen algun dia puntual a l'escola i amb dispnibilitat de matins per si el nen algun dia es posés malalt.
Moltes gràcies,
Judith
no sé si coneixeu alguna cangur de confiança que pugui acompanyar el nen algun dia puntual a l'escola i amb dispnibilitat de matins per si el nen algun dia es posés malalt.
Moltes gràcies,
Judith
Re: Cangur
D'on ets, vull dir on vius?
Bon dia,
perdoneu sóc de Barcelona. Visc al centre a 8 minuts de plaça Catalunya, prop del metro Arc de triomf, Tetuan i Girona. El Arc de Triomf és el més a prop a 3 minuts. Necessitaria una noia que portés el nen als matins a l'escola. També per dues tardes. Sobretot seria imprescindible els matins que és quan hem d'anar a la feina. Jo sóc interina professora i ara faig substitucions, això vol dir que em mouen l'horari. És estressant tot plegat, em seria de molta ajuda algú de confiança.
Hem agafat un au-pair i la veritat tot plegat és un mal son. Tracta malament al nen, en el sentit que només fa que cridar-lo i ordenar-li coses (I AMB ANGLÈS). No és gens afectuosa, només fa que anar cridant. Evidentmet, el nen no fa cas, es queda espantat. I ella cada dos per tres veient la reacció del nen li diu que és un mal educat i fa cop de porta. I marxa. Ara porta dos dies desaperaguda......
En resum, necessitem una noia de confiança, no sé com ho farem dilluns....
Moltes gràcies
perdoneu sóc de Barcelona. Visc al centre a 8 minuts de plaça Catalunya, prop del metro Arc de triomf, Tetuan i Girona. El Arc de Triomf és el més a prop a 3 minuts. Necessitaria una noia que portés el nen als matins a l'escola. També per dues tardes. Sobretot seria imprescindible els matins que és quan hem d'anar a la feina. Jo sóc interina professora i ara faig substitucions, això vol dir que em mouen l'horari. És estressant tot plegat, em seria de molta ajuda algú de confiança.
Hem agafat un au-pair i la veritat tot plegat és un mal son. Tracta malament al nen, en el sentit que només fa que cridar-lo i ordenar-li coses (I AMB ANGLÈS). No és gens afectuosa, només fa que anar cridant. Evidentmet, el nen no fa cas, es queda espantat. I ella cada dos per tres veient la reacció del nen li diu que és un mal educat i fa cop de porta. I marxa. Ara porta dos dies desaperaguda......
En resum, necessitem una noia de confiança, no sé com ho farem dilluns....
Moltes gràcies
- Sonunna
- :: tortuga

- Entrades: 335
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 6:37 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
T'he deixat un privat 
Un petó ho cura tot.

23 de juliol: Transfer 2 embris congelats.
7 d'agost: Pipi Test positiu.
19 d'agost: Sou dos amb batec +
16 d'octubre: Dos nens!! Ibai i Eder.

Jo et puc recomanar la meva k x mi ha sigut i es com una mare
Enviam un privi i et dono telf
Enviam un privi i et dono telf
- Sonunna
- :: tortuga

- Entrades: 335
- Membre des de: dc. oct. 09, 2013 6:37 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Jo no sé si ha solucionat el tema o qué, però ni contesta per aquí, ni tampoc als privats, no entenc tanta presa i ara res...
Un petó ho cura tot.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |