Cicatriu cesarea

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Xop
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 583
Membre des de: dc. des. 04, 2013 11:16 am
Ubicació: Caldes de Montbui

Cicatriu cesarea

EntradaAutor: Xop » dc. ago. 27, 2014 9:02 am

Hola noies,

només fa 20 dies de la operació, i em pregunto quan puc començar a posar-me oli de rosa mosqueta a la cicatriu?
passada la quarantena? o ja podria?
o és millor la vitamina E?
Imatge
girasol...
:: papallona
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: ds. març 01, 2014 10:27 am

Re: Cicatriu cesarea

EntradaAutor: girasol... » dc. ago. 27, 2014 9:31 am

En principi, des que la ferida ja estigui tancada, quan sigui cicatriu ja pots. És molt bona cicatritzant si ets constant.
Si alguna part de la cicatriu no acaba de tancar, un remei natural que va molt bé és mel, com més ecològica millor (sé q sembla una marranada posar-se mel en una ferida oberta...).
Imatge
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dc. ago. 27, 2014 4:01 pm

Hola, guapa!

En el meu cas a la revisió dels 10 dies la gine em va dir que ja ho tenia bé i que me'n podia començar a posar, fent una mica de massatge perquè no quedessin totes les capes de teixit enganxades. Conec noies que s'han comprat uns pegats de colagen de farmàcia, crec que del laboratori Carreras, que diuen que van molt bé.

Felicitats per la teva maternitat!
Imatge

ImatgeImatge
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

EntradaAutor: AnnaGP » dc. ago. 27, 2014 4:18 pm

Jo en el momento que ja em van treure les grapes, o sigui las deu dies, ja mhi vaig començar a posar. Cada día una miqueta i fent massatge en forma de cercles per anar "estovant" la pell.
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dl. set. 01, 2014 8:40 pm

numa1982 ha escrit:Hola, guapa!

En el meu cas a la revisió dels 10 dies la gine em va dir que ja ho tenia bé i que me'n podia començar a posar, fent una mica de massatge perquè no quedessin totes les capes de teixit enganxades. Conec noies que s'han comprat uns pegats de colagen de farmàcia, crec que del laboratori Carreras, que diuen que van molt bé.

Felicitats per la teva maternitat!

Els parxes van de conya!!!
Jo tinc la pell que cicatritza malament, de fet tinc alguna cicatriu espantosa d'operacions anteriors. Amb la cesaria el dematòleg em va recomanar de posar-ho, i va ser oli en un llum, m'ha quedat una cicatriu molt digne. Ho vaig dur durant molts mesos però val la pena.

Ah! I si us poseu rosa mosqueta aneu amb compte que taca moltíssim! Poseu-vos una gasa a sobre!! Ho vaig fer servir a l'inici i he hagut de llençar samarretes i calcetes pq les taques de l'oli del roce amb la pell no marxaven
miosmo
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 1:52 pm

EntradaAutor: miosmo » dj. oct. 30, 2014 3:59 pm

Jo ja fa casu be 19 messos k vaig parir xo la cicatriu genial nomes un puntet k sobresurt mes pero apenas es veu!!!

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::