Dubte papilles

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
ninet@
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dj. oct. 04, 2012 9:55 am

Dubte papilles

EntradaAutor: ninet@ » dg. ago. 24, 2014 8:31 am

Bon dia mamis.

tot just comencem amb les papilles i tinc alguns dubtes.
Demoment la papilla de cereals lhi preparo en un bibi ben espesa i lhi dono en cullera(del bibi) tinc els tipics plats de canalla pero hem resulta mes comodeper agafar un pot, vosaltres on les poseu?
Fem servir els cereals de la blevit, lhi agraden força pero mes tirant a espesets, el problema es q quan arribo abaix q ja sels esta acabant son liquids....i xq sels mengi haig dafegir mes polvos...vosaltres com ho feu?

Pel qfa a la papilla de fruita comencem aquesta setmana, nosaltres marxem bastant a fora i si menensurto lhi fare en compota pero en quin recipient me lemporto? Tinc els tipics termos pero crec q allp es mes per verdura no? O la compota i la fruita tb sha de dur calenta?

Mhan comentat a la botiga els pots de beaba q porten mesura i qmaniran be per tranaportar la papilla com per congelar la verdura quan arribi el moment, pero trobo q son carets i no se si o fa per vendre...
Vosaltres com ho feu?de quina mida els comprarieu??

Moltes gracies!!
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Dubte papilles

EntradaAutor: martina13 » dg. ago. 24, 2014 8:54 am

Hola!!
Jo els cereals els els poso en un plat i els preparo am babycook xi la crema em keda uniforme i no m passa el k tu dius

Jo la fruita li faig compota i al moment de donarli li afegeixo suc taronja x la vitamina c
Jo compro uns recipients al carrefour dela marca nuk crec o sino agafes potitos i utilitza el pot de vidre
I la compota li fai a temperatura ambient a hivern si k li escalfava una mica
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dg. ago. 24, 2014 9:43 am

jo la fruita sempre la he fet freda i crua...
Arual83
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

EntradaAutor: Arual83 » dg. ago. 24, 2014 3:17 pm

Hola,

Pel que fa a la de cereals mai li vaig donar, no et puc ajudar.

La verdura freda i crua però si me l havia d endur si que li feia en.compota i després la menjava natural, tot i que apartir dels 7 mesos preferia dur-me un.plàtan i se'l menjava be, o pera, meló ( sencer)
La verdura la posava en tàpers i li donava natural i cap problema. No vaig comprar mai potets. Tàpers petits que ja tenia i de conya!
Sumsi
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dg. ago. 24, 2014 8:25 pm

Jo farinetes fins els 7-8 mesos no li he donat i perquè la infermera-pediatre ens ho va dir per agafar una mica més de pes jeje. T'explico nosaltres ho fem amb cullera amb un bol típic de porcellana, no he comprat cap plat especial ni res, cullera sí per la verdura però per les farinetes em va millor la cullera metàl·lica petita, la del cafè vaja.

I la fruita mai he fet en compota, però jo crec que en termo de sòlids, el de les verdures, també pots posar la compota aguantarà més però posar fruita natural o suc de taronja millor que no per l'oxidació de la fruita.

Si no li puc donar la fruita triturada o a trossets o algun cop no li he donat jeje
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::