Es mou mentre dorm

Els hàbits de dormir.
rita2013
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Es mou mentre dorm

EntradaAutor: rita2013 » ds. ago. 16, 2014 9:03 pm

El meu fill de quatre mesos es mou molt a la nit. Nosaltres fem collit des que va néixer. Ara dorm aproximadament 4 horeres seguides molt tranquilet. Després es desperta i li dono el pit. I a partir d'aquí comença el xou! Quan porta una hora dormint comença a moure's adormit, amb els ulls tancats. Ho fa uns segons i després para. I així va fent, cada cop més seguit, fins que el poso al pit. A vegades després del pit torna a dormir tranquil·lament una horeta, però a vegades continua movent-se. Us ha passat? Creieu que faig bé posant-lo al pit (és que ell realment està molt adormit)?
Socatchick
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

Re: Es mou mentre dorm

EntradaAutor: Socatchick » ds. ago. 16, 2014 9:15 pm

Doncs fa una setmaneta que estic igual que tu!! Em quedo a veure què diuen per aquí!
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dg. ago. 17, 2014 3:42 pm

El meu té 2 mesos i fa el mateix. A partir de les 3 de la nit aproximadament, jo ja no puc dormir, perquè ell, entre somnis, no para de moure's, rondinar, etc. Si provo de donar-li pit, la majoria de cops no s'hi agafa i ja l'he mig despertat, però quan s'hi agafa aguanta més estona quietet. Buf! Sembla que és una cosa que fan tots! Jo tenia l'esperança que amb el temps ho deixés de fer, però si els vostres amb 4-5 mesos encara ho fan... : lasito :
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dg. ago. 17, 2014 9:15 pm

Jo en seu moment vaig obrir algun post sobre el tema.. A mi també em va passar cap als 4 mesos del nen, que jo no podia dormir pendent dels seus moviments i li donava el pit sovint perquè em semblava que ho demanava... Jo ho vaig solucionar posant-lo a dormir a la deva habitació cap als 5 mesos, ja que vaig acabar concluint que dormiríem millor els dos, encara que m'hagués de llevar per donar-li el pit.
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

EntradaAutor: AnnaGP » dl. ago. 18, 2014 3:07 pm

El meu també ho feia i ho continua fent. Ara que te 14 mesos, es desperta, seu i crida. Per evitar tindre que aixecam cada dos per tres (encara fem pit a demanada mentres soc a casa) vam posar la cuna tipus sidecar al meu costat, doncs per mi molt millor, ara quan acava de fer pit sigui L'Hora que sigui, sen torna ell sol rodolant al seu llit, i així descansem cadau al seu llit.
rita2013
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

EntradaAutor: rita2013 » dt. ago. 19, 2014 9:31 pm

Gràcies per les respostes! Veig que no som els únics que ens passa!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::