treure bolquer a la nit
treure bolquer a la nit
Ara fa un any vam treure el bolquer al nostre fill de 2 anys i mig, vaig intentar treure també el de la nit però mullava cada nit els llençols i vam tornar a posar el bolquer. La pregunta seria: ara que em recomaneu fer (ja té 3 anys i mig)? que diuen els experts???
Diuen que has d'esperar que no mulli el bolquer (cosa que no ha passat mai), o hi ha alguna estratègia millor???
Quines són les vostres experiències?
Gràcies guapes... segur que em doneu molts bons consells...
Diuen que has d'esperar que no mulli el bolquer (cosa que no ha passat mai), o hi ha alguna estratègia millor???
Quines són les vostres experiències?
Gràcies guapes... segur que em doneu molts bons consells...
Re: treure bolquer a la nit
Nosaltres li vam treure quan ja feia temps que no mullava el bolquer de la nit, i a mes va coincidir que ens ho va demanar. Tenia dos anys i mig (el de dia li vam treure amb 2 anys). Desde llavors ha mullat els llençols un parell de dies només.
Abans de treure-li, posa't una data, i ves explicant-li que ja es gran, quedormirà més còmode sense bolquer, però que és molt important que si en te ganes que ho ha de demanar... Etc.
De tota manera si sempre mulla el bolquer a la nit, et serà complicat... Molta paciencia i molta sort
Abans de treure-li, posa't una data, i ves explicant-li que ja es gran, quedormirà més còmode sense bolquer, però que és molt important que si en te ganes que ho ha de demanar... Etc.
De tota manera si sempre mulla el bolquer a la nit, et serà complicat... Molta paciencia i molta sort
A mi em passa el mateix, es lleva amb el bolquer super mullat i de moment ni pensament de treure-li. Està a punt de fer 3 anys, no tinc pressa.
a nosaltres ens passa el mateix, li vam treure els panyals el dia que va fer 2 anys els de la migdiada també però els de la nit no hi ha manera.
El meu fill te 29 mesos i la professora seva de la guarderia m'ha dit que el veu preparat per començar a treure-li el bolquer, alguna tarda ho he provat pero es va fer pipi a sobre almenys 5 cops, alguna vegada si que em demana anar a fer pipi o hi va ell sol, ah i a les nits hi ha dies que aguanta amb un sol canvi de panyal, e hi ha nits que es lleva moll. No se quin serà el moment, pero ara mateix no el vec del tot preparat.
Hola noies!
la meva filla té 4 anys i des de fa 2 ja no porta bolquers de dia i ara li estic traient el de la nit. Fins ara sempre els bolquers de nit han sortit amb uns quants pipís, però va ser ella fa uns mesos que em demanava sius plau que no li posés el bolquer per dormir, que no el volia, que ja era gran,..., hi havia vespres que era un drama,..., però clar érem a l'hivern i cada dia sortia el bolquer empapat! Li vaig prometre que quan arribés la calor treuríem el bolquer per sempre. Portem 3 setmanes i hi ha hagut de tot: cada dia em poso el despertador sobre 2/4 de 3h i li faig fer pipí. Hi ha dies que a aquesta hora ja se l'ha fet, altres que no, nits que no mulla gens i nits, com aquesta darrera, que me l'he trobat molla a 2/4 de 3h i a les 7h,...
Jo no sé quant de temps podem estar així,..., no sé pas si està preparada o no, però els bolquers no els vol ni veure,... D'aquí uns dies marxem 9 nits d'hotel i m'enduré els 2 empapadors que tinc, però clar: si es pixa sí que canviaran els llençols, però els empapadors com els rento??? el pis es va acumulant i fa pudor si no es renta. Estic pensant de comprar aquests "desechables",..., perquè sinó no sé com fer-ho,..., o posar-me el despertador 2 o 3 cops durant la nit i fer-la aixecar a fer pipí,...
la meva filla té 4 anys i des de fa 2 ja no porta bolquers de dia i ara li estic traient el de la nit. Fins ara sempre els bolquers de nit han sortit amb uns quants pipís, però va ser ella fa uns mesos que em demanava sius plau que no li posés el bolquer per dormir, que no el volia, que ja era gran,..., hi havia vespres que era un drama,..., però clar érem a l'hivern i cada dia sortia el bolquer empapat! Li vaig prometre que quan arribés la calor treuríem el bolquer per sempre. Portem 3 setmanes i hi ha hagut de tot: cada dia em poso el despertador sobre 2/4 de 3h i li faig fer pipí. Hi ha dies que a aquesta hora ja se l'ha fet, altres que no, nits que no mulla gens i nits, com aquesta darrera, que me l'he trobat molla a 2/4 de 3h i a les 7h,...
Jo no sé quant de temps podem estar així,..., no sé pas si està preparada o no, però els bolquers no els vol ni veure,... D'aquí uns dies marxem 9 nits d'hotel i m'enduré els 2 empapadors que tinc, però clar: si es pixa sí que canviaran els llençols, però els empapadors com els rento??? el pis es va acumulant i fa pudor si no es renta. Estic pensant de comprar aquests "desechables",..., perquè sinó no sé com fer-ho,..., o posar-me el despertador 2 o 3 cops durant la nit i fer-la aixecar a fer pipí,...

- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Ostres, Eimy,
el meu tampoc vol bolquers de nit. Es un drama i vaig decidir no posar-li. Em passa com a tu, algunes nits aguanta, moltes es desperta -ell- amb malestar i quan li dic de fer pipi es posa content (és com si no ho associés fins que li dic de fer pipi), i altres nits ja va xop quan arribo a veure'l.
Li vaig preguntar al pediatre, i em va dir que li tregués la beguda a partir de les 20h. No sé, em sembla una mica dràstic... pq... i si te sed?! jo no podria dormir amb sed! Així que de moment seguim igual.
A casa no m'importa, i de moment encara queda lluny marxar de vacances. Això sí, l'altre dia que es va quedar a dormir a casa les cosines, li vaig dir a la tieta que li oferís si volia bolquer o calçotets per dormir, i va preferir bolquer (entenc que així ell mateix es trobava més segur per dormir més tranquil).
el meu tampoc vol bolquers de nit. Es un drama i vaig decidir no posar-li. Em passa com a tu, algunes nits aguanta, moltes es desperta -ell- amb malestar i quan li dic de fer pipi es posa content (és com si no ho associés fins que li dic de fer pipi), i altres nits ja va xop quan arribo a veure'l.
Li vaig preguntar al pediatre, i em va dir que li tregués la beguda a partir de les 20h. No sé, em sembla una mica dràstic... pq... i si te sed?! jo no podria dormir amb sed! Així que de moment seguim igual.
A casa no m'importa, i de moment encara queda lluny marxar de vacances. Això sí, l'altre dia que es va quedar a dormir a casa les cosines, li vaig dir a la tieta que li oferís si volia bolquer o calçotets per dormir, i va preferir bolquer (entenc que així ell mateix es trobava més segur per dormir més tranquil).
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Hola!
Eimy, jo crec que a l'hotel et poden rentar els protectors si ho demanes, màxim et carregaran un suplement per bugaderia però no crec que sigui gaire!
Que vagi bé!
Eimy, jo crec que a l'hotel et poden rentar els protectors si ho demanes, màxim et carregaran un suplement per bugaderia però no crec que sigui gaire!
Que vagi bé!
Hola, les meves nenes ara ja tenen 9 i 11 anys i la veritat és que no vaig tenir cap problema per treure els bolquers de nit però us explico la meva experiència per si us serveix.
Amb la gran, amb 21 mesos, vaig decidir de posar l'orinal al bany perquè ella s'acostumés a veure'l i no li fes por a l'hora de fer-ho servir quan m'ho aconsellessin a l'escola bresol. Doncs, aquell mateix dia quan el va veure em va preguntar perquè servia i li vaig explicar i ella sola va decidir que ja no faria servir més el bolquer, se'l va treure. Per la nit, jo li vaig continuar posant però la veritat és que ella es despertava cada nit per anar al bany, o sigui que als 3 dies també li vaig treure.
Amb la petita vaig ser jo qui va decidir de treure'l. Amb 19 mesos ja gairebé no es feia pipi de nit i quan ho vaig proposar a la guarde em van dir que ni de conya, que era molt petita, però jo veia que anava a l'invers, començava a fer una mica més de pipi al bolquer dormint, o sigui que amb 21 mesos vaig decidir que li treia i va anar perfecte.
Amb això us vull dir que crec que hem de deixar que sigui el seu cos que ens digui què hem de fer.
Igualment dir-vos, que a l'escola saben que hi ha nens (cada vegada més) que tenen "problemes" amb el pipi i quan s'en van de colònies el que fan es fer petits grups per anar al bany i amb un d'aquests grups aprofiten per anar tots junts i posar bolquers sense que la resta s'adoni, ja que hi ha nens que ho passen molt malament...
Amb la gran, amb 21 mesos, vaig decidir de posar l'orinal al bany perquè ella s'acostumés a veure'l i no li fes por a l'hora de fer-ho servir quan m'ho aconsellessin a l'escola bresol. Doncs, aquell mateix dia quan el va veure em va preguntar perquè servia i li vaig explicar i ella sola va decidir que ja no faria servir més el bolquer, se'l va treure. Per la nit, jo li vaig continuar posant però la veritat és que ella es despertava cada nit per anar al bany, o sigui que als 3 dies també li vaig treure.
Amb la petita vaig ser jo qui va decidir de treure'l. Amb 19 mesos ja gairebé no es feia pipi de nit i quan ho vaig proposar a la guarde em van dir que ni de conya, que era molt petita, però jo veia que anava a l'invers, començava a fer una mica més de pipi al bolquer dormint, o sigui que amb 21 mesos vaig decidir que li treia i va anar perfecte.
Amb això us vull dir que crec que hem de deixar que sigui el seu cos que ens digui què hem de fer.
Igualment dir-vos, que a l'escola saben que hi ha nens (cada vegada més) que tenen "problemes" amb el pipi i quan s'en van de colònies el que fan es fer petits grups per anar al bany i amb un d'aquests grups aprofiten per anar tots junts i posar bolquers sense que la resta s'adoni, ja que hi ha nens que ho passen molt malament...
sugar
Eimy, i si li poses el bolquer quan tu vagis a dormir? Intenta pactar-ho amb ella... Pel q dius sembla q no està preparada x treure el de nit......
el bolquer de nit s'ha de treure quan el nen estigui preparat. Jo també llegint pel forum vaig intentar treure el bolquer abans d'hora pq flipava amb les edats, i sempre era un fracàs. Ho vaig assumir, i un dia abans de fer 5 anyets em va dir ell solet q ja era gran i ja no li feia falta. Amb por, li vam treure i algún pipi puntual se li ha escapat, però ja està! Així que et recomano que no tinguis pressa, ells sols t'ho aniran marcant 
Jo alguna época que deia que no volia el bolquer li posava quan ja estaba dormit. he intentat uns quants cops truere'l de nit però ara fa uns mesos que li torno a posar i és ell el que m'ho demana, cada dia havia de rentar com a mínim llençaols de dos llits, pijames, etc...
La nostra experiència ha estat ben curiosa...la meva filla ha fet tres anys i mig i cada matí es llevava amb el bolquer xop. Un dia ens van descuidar de posar-li el bolquer i a mitja nit ens va cridar perquè tenia pipi la qual cosa ens va estranyar, ja que pensàvem que portava bolquer...la nit següent no sabíem què fer perquè encara feia fred i tenia dubtes de si es feia pipi....però ho vam provar i va aguantar tota la nit sencera i no es va fer pipi. Ja porten un parell de mesos i de conya, només un parell de matins s'ha llevat mullada, però normlment aguanta tota la nit. Ens pensàvem que al llevar-se amb el bolquer ple se'l faria a sobre i resulta que pot ser estava preparada de fa temps!
Boira
15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
El meu nen te 3anys i 2mesos i encara porta bolquer a la nit, ya nits que demana pipi i nits que no, pero quasi al mati es lleva sec.
De cara l'estiu provare de treure-li.
De cara l'estiu provare de treure-li.
A nosaltres el que ens ha funcionat és llevar-la a fer pipi just quan nosaltres anem a dormir (23:30 - 24h). I així aguanta tota la nit. Dóna la sensació que l'estona que passa entre el sopar i l'hora d'anar dormir no és suficient perquè ho "buidi" tot, en canvi, si la llevem a aquesta hora, cap problema. Per sort, ho fa mig zombie i no es desperta.
Jo aprofito que m'aixeco a canviar-li el panyal a la meva nena de 2mesos, vaig a la seva habitacio i l'acompanyo al wc i fa pipi.
La meva filla té 3 anys i 2 mesos i encara no fa 2 que li hem tret el bolquer de dia... ara estem observant el de la migdiada per treure-li, es lleva ben seca, la veritat és que al matí també es lleva seca casi cada dia, però no em vull precipitar, primer farem migdiada i més endavant la nit.
Bronte68, jo vaig començar a treure-_li bolquer a la migdiada, va ser ell que em va dir que no en volia , a l'estiu treurem el de la nit
- septiembre
- :: cèrvol

- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 9:12 pm
Nosotros le quitamos el pañal de día cuando tenia dos años y un mes, el verano pasado, y viendo que se despertaba seca de la siesta a los dos meses más o menos lo retiramos y genial, y fuimos controlando el de la noche, antes de ir a dormir, un pipi, y en diciembre retiramos el de la noche, se despierta seca,y si tiene pipi ,, alguna noche, nos ha avisado , asi que nos ha sorprendido como ha ido.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |