drenatges oida = drenatges+ carnots?????
drenatges oida = drenatges+ carnots?????
Hola, tinc un dubte, volia sapiguer si quan es fa la intervenció de drenatges oïda, per otitis serosa sempre es fan també els carnots i quina relació tenen. Tinc la opinió de dos otorrinos , el primer diu posar drenatges i carnots, i el segon li ha fet rx cavum que surten adenoides normals i diu només drenatges.
Gràcies
Gràcies
Re: drenatges oida = drenatges+ carnots?????
ningú que l'hagin operat de drenatges amb carnots o sense?
Hola, la meva filla de 4 anys està en estudi amb otorrino per una possible pèrdua d'audició per acumulació de mocs a l'orella mitjana, estem pendents de fer les proves d'audició d'aquí 2 setmanes. Ja tenim fet l¡rx cavum i com que les adenoides surten normals si s'ha d'operar només li posaran drenatges. Pel que em va explicar, els carnots poden empitjorar la situació i afavorir l'acumulació de mocs a l'orella, però si estan normals no hi ha cap raó per treure'ls. A mi em sembla que té molt de sentit aquesta explicació.

Hola melela, què tal les proves d'audició de la teva filla, a quin otorrino la portes?
Jo al final he operat la meva nena aquesta semana de drenatges només, ja que la rx sortia mida normal i li vaig fer una endoscopia nasal i sortien petites i planes.
De moment tot bé, la semana vinent tindrem la visita de control.
Jo al final he operat la meva nena aquesta semana de drenatges només, ja que la rx sortia mida normal i li vaig fer una endoscopia nasal i sortien petites i planes.
De moment tot bé, la semana vinent tindrem la visita de control.
hola, a la Mariona el març de 2013 quan tenia 3 anys i 2mesos la vam operar de drenatges, només drenatges, sense carnots. L'orl no va tenir cap dubte de que no calien carnots i la pediatra també. Vam demanar 2a opinió pq a l'hospital de nens va ser drenatges+carnots sense cap explicació ni pregunta. La nena respira i respirava bé, sense rocs ni res de res i per això, amb consell de la pediatra, vam demanar opinió a un altre orl que va dir que era totalment innecessaria aquesta interveció de carnots
Hola Terelues, l'otorrino és el D. Costa Bou, treballa al centre Dr. Viscasilles de Barcelona i també visita al centre pediàtric Can Mora de Sant Cugat, que és on porto els meus fills. Li va fer la prova dels "potencials evocats auditius del tronc cerebral" i va sortir tot perfecte. El més probable és que la teràpia (antibiòtic + cortisona) que va fer quan l'otorrino li va trobar l'acumulació de mocs va aconseguir desfer aquest tap, que ja no es nota a l'exploració.
Sento que hagin hagut d'operar la teva filla, sort!
Sento que hagin hagut d'operar la teva filla, sort!

Hola..
Nosaltres estem com la melela al seu primer comentari.. Al juliol repetirem proves per decidir si s'ha d'operar, segons si ha fet efecte o no la medicació.
Us volia preguntar si un cop operat s'ha de fer res especial de cara a banys diaris, i a la platja o piscina. Ho pregunto xq al meu germà el van operar de petit i va estar anys sense poder ni tan sols dutxar-se amb normalitat, imagineu a la platja, era un show. Com han passat una pila d'anys suposo que la cosa haurà canviat, però quan vam anar al metge vaig quedar en shock i no li vaig preguntar..
Gràcies!!
Nosaltres estem com la melela al seu primer comentari.. Al juliol repetirem proves per decidir si s'ha d'operar, segons si ha fet efecte o no la medicació.
Us volia preguntar si un cop operat s'ha de fer res especial de cara a banys diaris, i a la platja o piscina. Ho pregunto xq al meu germà el van operar de petit i va estar anys sense poder ni tan sols dutxar-se amb normalitat, imagineu a la platja, era un show. Com han passat una pila d'anys suposo que la cosa haurà canviat, però quan vam anar al metge vaig quedar en shock i no li vaig preguntar..
Gràcies!!
Hola,
nosaltres hem hagut d'operar com ja he dit abans a la Mariona i el 2 de maig va entrar a quiròfan l'Oriol,,,, però ara des d'aquell dia no ha fet ni una sola otitis més. La Mariona ha fet curset de natació i tot així que poden fer vida normal però prenent mesures. Nosaltres li vem fer taps de silicona a mida a Gaes, ara li haurem de fer també a l'Oriol de cara a l'estiu, de moment per dutxar-se fa servir els de cera de la farmacia. Per dutxar-se el dutxem amb els taps. A la piscina del curset a sobre les orelles una cinta de neopré per no perdre els taps (realment mai li han caigut) però amb el que vam pagar no ens volgut arriscar
Quan va a la piscina amb nosaltres taps i listos, si li caigués ja ens preocupariem a buscar.los jejejeje un es groc i laltre vermell així que seria facil 
nosaltres hem hagut d'operar com ja he dit abans a la Mariona i el 2 de maig va entrar a quiròfan l'Oriol,,,, però ara des d'aquell dia no ha fet ni una sola otitis més. La Mariona ha fet curset de natació i tot així que poden fer vida normal però prenent mesures. Nosaltres li vem fer taps de silicona a mida a Gaes, ara li haurem de fer també a l'Oriol de cara a l'estiu, de moment per dutxar-se fa servir els de cera de la farmacia. Per dutxar-se el dutxem amb els taps. A la piscina del curset a sobre les orelles una cinta de neopré per no perdre els taps (realment mai li han caigut) però amb el que vam pagar no ens volgut arriscar
Quan va a la piscina amb nosaltres taps i listos, si li caigués ja ens preocupariem a buscar.los jejejeje un es groc i laltre vermell així que seria facil Re: drenatges oida = drenatges+ carnots?????
Moltes gràcies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |