drenatges oida = drenatges+ carnots?????

Alèrgies, otitis, problemes..

terelues
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. feb. 27, 2014 11:25 pm

drenatges oida = drenatges+ carnots?????

EntradaAutor: terelues » dl. març 24, 2014 10:29 pm

Hola, tinc un dubte, volia sapiguer si quan es fa la intervenció de drenatges oïda, per otitis serosa sempre es fan també els carnots i quina relació tenen. Tinc la opinió de dos otorrinos , el primer diu posar drenatges i carnots, i el segon li ha fet rx cavum que surten adenoides normals i diu només drenatges.

Gràcies
terelues

Re: drenatges oida = drenatges+ carnots?????

EntradaAutor: terelues » dj. març 27, 2014 9:43 pm

ningú que l'hagin operat de drenatges amb carnots o sense?
melela
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. març 27, 2014 9:56 pm

Hola, la meva filla de 4 anys està en estudi amb otorrino per una possible pèrdua d'audició per acumulació de mocs a l'orella mitjana, estem pendents de fer les proves d'audició d'aquí 2 setmanes. Ja tenim fet l¡rx cavum i com que les adenoides surten normals si s'ha d'operar només li posaran drenatges. Pel que em va explicar, els carnots poden empitjorar la situació i afavorir l'acumulació de mocs a l'orella, però si estan normals no hi ha cap raó per treure'ls. A mi em sembla que té molt de sentit aquesta explicació.
Imatge
Imatge
terelues

EntradaAutor: terelues » dj. abr. 17, 2014 9:53 pm

Hola melela, què tal les proves d'audició de la teva filla, a quin otorrino la portes?
Jo al final he operat la meva nena aquesta semana de drenatges només, ja que la rx sortia mida normal i li vaig fer una endoscopia nasal i sortien petites i planes.
De moment tot bé, la semana vinent tindrem la visita de control.
NINI77
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 3:30 pm

EntradaAutor: NINI77 » dg. abr. 20, 2014 11:15 pm

hola, a la Mariona el març de 2013 quan tenia 3 anys i 2mesos la vam operar de drenatges, només drenatges, sense carnots. L'orl no va tenir cap dubte de que no calien carnots i la pediatra també. Vam demanar 2a opinió pq a l'hospital de nens va ser drenatges+carnots sense cap explicació ni pregunta. La nena respira i respirava bé, sense rocs ni res de res i per això, amb consell de la pediatra, vam demanar opinió a un altre orl que va dir que era totalment innecessaria aquesta interveció de carnots
Imatge
Imatge
Imatge
melela
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. abr. 21, 2014 2:29 pm

Hola Terelues, l'otorrino és el D. Costa Bou, treballa al centre Dr. Viscasilles de Barcelona i també visita al centre pediàtric Can Mora de Sant Cugat, que és on porto els meus fills. Li va fer la prova dels "potencials evocats auditius del tronc cerebral" i va sortir tot perfecte. El més probable és que la teràpia (antibiòtic + cortisona) que va fer quan l'otorrino li va trobar l'acumulació de mocs va aconseguir desfer aquest tap, que ja no es nota a l'exploració.
Sento que hagin hagut d'operar la teva filla, sort!
Imatge
Imatge
Nenita
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dc. juny 16, 2010 6:55 pm

EntradaAutor: Nenita » dj. juny 19, 2014 4:16 pm

Hola..

Nosaltres estem com la melela al seu primer comentari.. Al juliol repetirem proves per decidir si s'ha d'operar, segons si ha fet efecte o no la medicació.

Us volia preguntar si un cop operat s'ha de fer res especial de cara a banys diaris, i a la platja o piscina. Ho pregunto xq al meu germà el van operar de petit i va estar anys sense poder ni tan sols dutxar-se amb normalitat, imagineu a la platja, era un show. Com han passat una pila d'anys suposo que la cosa haurà canviat, però quan vam anar al metge vaig quedar en shock i no li vaig preguntar..

Gràcies!!
NINI77
Entrades: 360
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 3:30 pm

EntradaAutor: NINI77 » dj. juny 19, 2014 9:39 pm

Hola,
nosaltres hem hagut d'operar com ja he dit abans a la Mariona i el 2 de maig va entrar a quiròfan l'Oriol,,,, però ara des d'aquell dia no ha fet ni una sola otitis més. La Mariona ha fet curset de natació i tot així que poden fer vida normal però prenent mesures. Nosaltres li vem fer taps de silicona a mida a Gaes, ara li haurem de fer també a l'Oriol de cara a l'estiu, de moment per dutxar-se fa servir els de cera de la farmacia. Per dutxar-se el dutxem amb els taps. A la piscina del curset a sobre les orelles una cinta de neopré per no perdre els taps (realment mai li han caigut) però amb el que vam pagar no ens volgut arriscar :content: Quan va a la piscina amb nosaltres taps i listos, si li caigués ja ens preocupariem a buscar.los jejejeje un es groc i laltre vermell així que seria facil :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Nenita
Entrades: 339
Membre des de: dc. juny 16, 2010 6:55 pm

EntradaAutor: Nenita » dv. juny 20, 2014 1:20 pm

Moltes gràcies!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::