Cotxets

Salut, dubtes i preparatius.
lovekyn
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: lovekyn » dj. maig 22, 2014 9:05 pm

Jo tb vull el bufalo marami!! A veure si alguna ens ajuda jeje! El q pasa q al ser el nou model dificil q trobem opinions!
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
marami
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. ago. 22, 2013 5:51 pm

EntradaAutor: marami » dv. maig 23, 2014 2:47 pm

Lovekyn, si el bufalo es molt nou i no tenim opinions! Pero jo pel carrer en veig molts eh! El dilema tambe sera el color, a tu quin color t agrada?
picara79
:: peixet
:: peixet
Entrades: 253
Membre des de: dv. ago. 23, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: picara79 » dv. maig 23, 2014 6:35 pm

noies

el buffalo era una de les opcions que voliem pero si veieu el uppababy vista i el buffalo nosaltres ho vem tenir clar ja que el buffalo es molt baixet la meva parella fa 1.85 i li arribava al genoll !!! nomes imaginar treure i posar el nen del cotxet ufff

a mes el uppa el pots utilitzar de trona quan vas a un restaurant per l'alçada i jo sincerament els bugaboos veig els nens molt a terra!!

compareu-los a la botiga!!
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.

8.4.2016 TE positiu
bitxeta80
Entrades: 130
Membre des de: dg. oct. 06, 2013 3:50 pm

EntradaAutor: bitxeta80 » ds. maig 24, 2014 9:30 am

Alguna de vosaltres té el Jané muum? L'he estat mirant ultimament i crec que en relació qualitat-preu també està bé. Què en penseu? :-:)
Imatge
lovekyn

EntradaAutor: lovekyn » ds. maig 24, 2014 8:49 pm

marami ha escrit:Lovekyn, si el bufalo es molt nou i no tenim opinions! Pero jo pel carrer en veig molts eh! El dilema tambe sera el color, a tu quin color t agrada?

Marami jo segurament agafare el color rosa... Com ara rn ve una nena ja m'agrada jeje. Si d'aqui un temps tenim un altre ja mirariem xq total es canviar-li la capota i poc mes jeje. A tu quin t'agrada? Jo si fos nen agafaria el blau royal
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14

Imatge

Imatge
lovekyn

EntradaAutor: lovekyn » ds. maig 24, 2014 8:52 pm

picara79 ha escrit:noies

el buffalo era una de les opcions que voliem pero si veieu el uppababy vista i el buffalo nosaltres ho vem tenir clar ja que el buffalo es molt baixet la meva parella fa 1.85 i li arribava al genoll !!! nomes imaginar treure i posar el nen del cotxet ufff

a mes el uppa el pots utilitzar de trona quan vas a un restaurant per l'alçada i jo sincerament els bugaboos veig els nens molt a terra!!

Tens rao...els bugaboo en general son molt baixets i per aioxo en un primer moment el vaig descartar pero tot just he anat avui a una botiga i estaven tots 4 models junts i el buffalo es mes alt sobretot comparat amb el cameleon (ja que el bee es hiper mega baixet i ni he pensat a comprar-lo)
Vaig estar mirant el uppababy pero en directe encara no l'he vist.
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14

Imatge

Imatge
bitxeta80
Entrades: 130
Membre des de: dg. oct. 06, 2013 3:50 pm

EntradaAutor: bitxeta80 » ds. maig 24, 2014 9:19 pm

Gràcies Naethda per la resposta i per donar la teva opinió!! Doncs això que has explicat de com queda el maxicosi al cotxe és un detall important, que hagis de passar el cinturó per sobre del nen...
Dilluns aniré a la botiga a mirar-me'l i preguntar detalls, per ara era pel que em decantava més però no sé...Ai!! no tinc res clar, només sé que no em puc ni vull gastar-me tants diners en un cotxet però també vull que tingui una bona relació qualitat-preu... :-:)
Imatge
marami

EntradaAutor: marami » dg. maig 25, 2014 12:39 am

lovekyn ha escrit:
marami ha escrit:Lovekyn, si el bufalo es molt nou i no tenim opinions! Pero jo pel carrer en veig molts eh! El dilema tambe sera el color, a tu quin color t agrada?

Marami jo segurament agafare el color rosa... Com ara rn ve una nena ja m'agrada jeje. Si d'aqui un temps tenim un altre ja mirariem xq total es canviar-li la capota i poc mes jeje. A tu quin t'agrada? Jo si fos nen agafaria el blau royal

La veritat es que no ens posem d acord amb el color, perque encara no sabem el sexe. A mi m agrada beige que no se si es molt embrutidor i si no vermell, el negre no em desagrada pero es molt serio. De totes maneres jo tinc temps.. Vull esperar a mirar el uppababy. Tambe ens haviem mirat el kudu de casualplay.. En fin anem mirant a veure! Jo espero q aquests diners s amortitzin! Jeje
danna
Entrades: 319
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 11:02 am

EntradaAutor: danna » dg. maig 25, 2014 8:44 am

Hola!! Nosaltres ahir vam comprar el cotxet, és marca babybuu, aqui no es veu gaire perquè és alemana! L'hem comprat de 2a mà, està com nou (sense exagerar), les rodes encara tenen els pelets de goma...3 components, ni una taca ni ratllada, amb una funda per l'estiu i paraigues Jané protecció 50UVA de regal,tot per 300€! Nou val 500, més la funda i paraigües! Nosaltres va ser veure'l i probar-lo i ens va encantar!!
ner
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ner » dg. maig 25, 2014 10:11 pm

lovekyn ha escrit:
picara79 ha escrit:noies

Tens rao...els bugaboo en general son molt baixets i per aioxo en un primer moment el vaig descartar pero tot just he anat avui a una botiga i estaven tots 4 models junts i el buffalo es mes alt sobretot comparat amb el cameleon (ja que el bee es hiper mega baixet i ni he pensat a comprar-lo)
Vaig estar mirant el uppababy pero en directe encara no l'he vist.

Marami i lovekyn, nosaltres dubtàvem entre el buffalo i l’uppababy vista. Tots dos ens agradaven per les rodes i la cabassa gran i de preu estan bastant semblants. Els vam comparar en vivo un al costat de l’altre i al final ens vàrem decidir per l’Uppababy per les següents raons: el xasis de l’uppa pesa menys que el Buffalo (i nosaltres que l’haurem de carregar molt sovint al cotxe és important), el plegat amb cadireta és més compacte i ens agradava més, més detalls com per exemple que la capota es pot obrir, la cadireta té més posicions i per últim tenim una amiga que el té i n’està encantada.
Així que jo us recomano que els aneu a veure, plegeu i desplegeu, munteu cadireta, cabàs, els carregeu i llavors escolliu segons les vostres necessitats i gustos.
Imatge
marami

EntradaAutor: marami » dg. maig 25, 2014 10:19 pm

Ner moltes gracies! Si la veritat es que estic esperant a la botiga que arribi l uppababy per posar lo al costat del bufalo i decidir! El cuco del uppa espero que no quedi molt arrugat. Si q es veritat que l uppa te mes cosetes i mes colors, a mi m agrada el xasis negre i la roba gris pel que he vist a la web. Ja tinc de veurel! Merciiii
maria85
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dl. març 24, 2014 11:45 am

EntradaAutor: maria85 » dt. maig 27, 2014 5:42 pm

Després de molt mirar i remanar entre Bugaboo Bee i Uppababy Cruz, fent una valoració de les nostres necessitats tot i que tots dos eren una gran tria, finalment ens em decidit pel Uppababy Cruz amb capazo i cadira de passeig. El tema dels colors també és un xou però finalment em aconseguit (voltant per forçes botigues) veurel's en viu i en directe en tots els colors i ens quedem amb el color malva. Aquest cap de setmana anirem a encarregar-lo >.-<:
tineta
Entrades: 102
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 7:28 pm
Contacta:

EntradaAutor: tineta » dj. maig 29, 2014 10:40 pm

Nosaltres estem quasi decidits. Ens agrada molt el Phil & Ted's Navigator. Busquem un cotxe lleuger, de tres rodes i apte per tots terrenys - els dos som de caminar força i ens agrada molt fer vies verdes i rutes. Tant la relació qualitat preu, com els accessoris (colors, capota, cabasset dur o tou, cobertura pluja, etc.) ens agraden per què tries el que vols/necessites i prou. I les crítiques que ha rebut són molt bones però si algú en té referències "directes" les agrairem molt.
melibea80
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dv. maig 30, 2014 11:36 am

Què bonic el malva!! Jo tinc el vista de color blau, però no el blau actual (que és blau marí) sinó el que hi havia fa dos anys quan el vam comprar, que és com un blau-gris... que trobo preciós.

Jo vaig pensar que volia un color neutre per si tenia un nen després i volia aprofitar-lo... però ara penso que també m'hauria agradat tenir-lo en fucsia o algun color així més llamatiu. Qüestió de gustos. Ara bé, jo sí que tenia en compte que a les coses de nena (mantes, sacs, roba, peluix...), inevitablement, predomina el rosa. I que, per tant, per a una nena el cotxet en color vermell pot no ser la millor opció (després rosa i vermell queda fatal, o rosa i taronja...). Per si no ho havíeu pensat. El vermell limita molt.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dg. juny 01, 2014 9:05 pm

Noies, per si alguna està interessada en el mercat de segona mà, ens venem el Kudu4. Aquí teniu l'enllaç
viewtopic.php?f=58&t=42063&p=1710415#p1710415

:-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
MarczingerZ
Entrades: 113
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 5:42 pm

EntradaAutor: MarczingerZ » dc. juny 04, 2014 11:42 pm

Hola noies!

Alguna de vosaltres sap d'algun distribuidor de Bugaboo prop de Granollers? És que no ho hem trobat de cap manera i si ens podem estalviar baixar a BCN millor que millor...
Ens interessa el Bgaboo Bee per mida de maleter del cotxe...

Merci!
Tot per tu, petita!!
llunalluneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

EntradaAutor: llunalluneta » dj. juny 05, 2014 9:07 am

A la web de Bugaboo pots buscar les botigues que en venen. Segur que a Granollers n'hi ha alguna. També pots comprar online.
Imatge
MarczingerZ
Entrades: 113
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 5:42 pm

EntradaAutor: MarczingerZ » dj. juny 05, 2014 10:31 pm

Gràcies Sònia.

Ja posats he vist molts posts i comentaris dient toooooooot lo bo que té el BugaBoo Bee, però a mi el que m'agradaria saber és el que té dolent (si és que té alguna cosa), ja que potser és precisament el que a nosaltres no ens va bé...

Algú ha tingut mala experiència?
Tot per tu, petita!!
marami

EntradaAutor: marami » dv. juny 06, 2014 9:30 am

Jo tinc una amiga que te el bugabo bee, i avegades he cuidat el seu nen i trobo que va be, pero l altre dia erem en una plaça de sorra que feien jocs per nens i el que no m agrada es que el nen va practicament a terra i semblava q tingues tota la pols a sobre. Jo estic entre el bufalo o l uppababy
Pipeta
Entrades: 582
Membre des de: dt. maig 28, 2013 4:47 pm

EntradaAutor: Pipeta » dv. juny 06, 2014 11:34 am

MarczingerZ ha escrit:Gràcies Sònia.

Ja posats he vist molts posts i comentaris dient toooooooot lo bo que té el BugaBoo Bee, però a mi el que m'agradaria saber és el que té dolent (si és que té alguna cosa), ja que potser és precisament el que a nosaltres no ens va bé...

Algú ha tingut mala experiència?

Nosaltres estàvem molt decidits a comprar-ho, però el fet de que fos tan baixet i no tingués cabàs (i ha d'anar sempre lligat quan fa servir el sac reductor) han fet que ens decidissim pel Uppababy Cruz, que ens cap sencer al maleter del nostre Corsa!
TE+ 09/10 http://www.fertilityfriend.com/home/452074
06/11 El cor et va a tot drap!!
05/12 Eco 12 setmanes perfecte :)
23/12 Sembles una nena
16/01 Amniocentesis feta! -> 04/02 Resultats ok!
22/01 Morfologica OK,
17/03 Ja peses 1097gr
20/06 Per fi ets amb nosaltres!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::