Neurofibromatosis
Neurofibromatosis
Bona tarda,
em preguntava si per aquí hi hauria alguna mare afectada per la Neurofibromatosis o que tingui algun fill amb aquesta enfermetat...
em preguntava si per aquí hi hauria alguna mare afectada per la Neurofibromatosis o que tingui algun fill amb aquesta enfermetat...
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
Re: Neurofibromatosis
Es una malaltia molt poc coneguda. L'he viscut de ben a prop. Tens algun dubte? La tens?
Hola!
És una malaltia poc coneguda però més comuna del que sembla. La meva parella la pateix, per desgràcia ho vam saber després de tenir el nostre primer fill i no sabem si ell la pateix o no...de moment la nostra pediatra que no ens preocupessim.
Què vols saber?
És una malaltia poc coneguda però més comuna del que sembla. La meva parella la pateix, per desgràcia ho vam saber després de tenir el nostre primer fill i no sabem si ell la pateix o no...de moment la nostra pediatra que no ens preocupessim.
Què vols saber?
Bona nit, la meva cosina la pateix, si vols li puc fer qualsevol consulta, ella te una nena q no la pateix i ara torna a estar embarassada. Li han fet la biopsiamde corion i aquesta tampoc la pateix...
Fan xerrades a l hospital oncologic d hospitalet...si vols més info, m ho dius...
Fan xerrades a l hospital oncologic d hospitalet...si vols més info, m ho dius...
Bones! El meu fill la pateix i m'agradaria contactar amb alguna mare q estigués en la meva situació...
i es genetic?? la patiu a la familia? us han fet proves? en cas de la mevs cosina no era genetic xq es van fer proves pares i avis i res...i a ella l porten a st pau i l ham derivat a biopsia de corion als embarassos. la segona vegada q es va quedar embaraçada li van fer una ile xq el percentatge era molt gran...
Encara no sabem si és genetic pero tot apunta q si, la setmana q ve ens fem les proves
Sofiloren, molts ànims! Ja saps que pots comptar amb les teves " mamis" preferides! I el peque està " pacomérselo"! :*)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |