papilles de fruites trucs i consells?
papilles de fruites trucs i consells?
hola!!!
d'aqui 4-5 diez he de començar amb papilles de fruites!!! algún truc o consell o experiencia??
quines fruites els agradava més als vostres fills/es??? us va costar molt?
d'aqui 4-5 diez he de començar amb papilles de fruites!!! algún truc o consell o experiencia??
quines fruites els agradava més als vostres fills/es??? us va costar molt?
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Re: papilles de fruites trucs i consells?
Hola martina!
Nosaltres hem començat amb plàtan, poma i pera, ens van dir que també una mica de suc de taronja però això encara no li agrada. Com més madura la fruita millor.
Et recomano que comencis fruita per fruita, el primer dia suques el teu dit en plàtan i li ofereixes per a què el llepi després de la llet (sigui LM o LA) i ja està, el segon dia el mateix, el tercer probes de donar-li una culleradeta... quan vegis que accepta bé el plàtan passes a fer el mateix amb la pera i després amb la poma, una per una. Quan hagi acceptat les tres fruites per separat fas papilla de les tres juntes, i proba d'anar afegint el suc de taronja, però molt poc a poc que generalment no els hi agrada.

Nosaltres hem començat amb plàtan, poma i pera, ens van dir que també una mica de suc de taronja però això encara no li agrada. Com més madura la fruita millor.
Et recomano que comencis fruita per fruita, el primer dia suques el teu dit en plàtan i li ofereixes per a què el llepi després de la llet (sigui LM o LA) i ja està, el segon dia el mateix, el tercer probes de donar-li una culleradeta... quan vegis que accepta bé el plàtan passes a fer el mateix amb la pera i després amb la poma, una per una. Quan hagi acceptat les tres fruites per separat fas papilla de les tres juntes, i proba d'anar afegint el suc de taronja, però molt poc a poc que generalment no els hi agrada.
si es bastant dramatic!!!
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Nosaltres hem canviat la taronja per mandarina i genial!
si jo avui tb he comprat mandarina jehe a veure k tal!!
he llegit en un post antic k kuan nen no li agradi fruita crua se li fa compota
algu ho ha fet?? i el tema de les vitamines??
alguna recepta concreta??
he llegit en un post antic k kuan nen no li agradi fruita crua se li fa compota
algu ho ha fet?? i el tema de les vitamines??
alguna recepta concreta??
Martina13 justament avui li he donat compota de pera al Max amb plàtan. El que he fet és bullir una mica la pera, uns 5 minuts crec, l'he tret quan l'he vist tova i llavor l'he barrejada amb el plàtan. Sembla que li ha agradat més que la fruita sense coure.
Una pregunta, si faig compota de pera, suposo que pot aguantar uns dies a la nevera, no?
Una pregunta, si faig compota de pera, suposo que pot aguantar uns dies a la nevera, no?
En el nostre cas en Pau gairebé no menjava perquè per dinar menjava massa (fins a 350 g de puré de carn i verdures!). Quan li vam reduir la quantitat, va començar a interessar-se pel berenar. El segon problema era que no li agrada freda, així q la poso uns segons al micro i ara ja menja millor.
holaaa
jo li faig compota amb la babycook i li poso suc taronja x la vitamina c
tb li poso galeta maria
i sembla k va "força be" jeje
jo li faig compota amb la babycook i li poso suc taronja x la vitamina c
tb li poso galeta maria
i sembla k va "força be" jeje
Doncs per mi el truc va ser deixar de donar papilles.
Després d'una setmana veient que per ells menjar era un drama (i per mi també), vaig decidir que s'havia acabat. I a dia d'avui n'estic molt contenta. Si veieu que no els agrada gens i que menjar es converteix en una lluita, hi ha més opcions. 
Després d'una setmana veient que per ells menjar era un drama (i per mi també), vaig decidir que s'havia acabat. I a dia d'avui n'estic molt contenta. Si veieu que no els agrada gens i que menjar es converteix en una lluita, hi ha més opcions. Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |