Quan treure'm llet fent LME?
Quan treure'm llet fent LME?
Hola noies!
A partir de quan em recomanaríeu que puc començar a treure'm llet per donar-li amb biberó? Ho hem comentat avui amb la meva parella, més que res, per a les nits, que ell també pugui donar-li i fer uns torns... A mi em fa cosa pel tema de les tetines i que després rebutgi el pit... Tot just ara té 3 setmanes; és massa d'hora? Com ho vau fer vosaltres (si és que ho heu fet).
També penso que m'aniria bé per a poder sortir de casa a fer encàrrecs, per exemple, amb una certa tranquil·litat sabent que si demana menjar, el pare li'n pot donar.
Ai no ho sé... Ja em direu!
A partir de quan em recomanaríeu que puc començar a treure'm llet per donar-li amb biberó? Ho hem comentat avui amb la meva parella, més que res, per a les nits, que ell també pugui donar-li i fer uns torns... A mi em fa cosa pel tema de les tetines i que després rebutgi el pit... Tot just ara té 3 setmanes; és massa d'hora? Com ho vau fer vosaltres (si és que ho heu fet).
També penso que m'aniria bé per a poder sortir de casa a fer encàrrecs, per exemple, amb una certa tranquil·litat sabent que si demana menjar, el pare li'n pot donar.
Re: Quan treure'm llet fent LME?
mariag ha escrit:Hola noies!
Bona nit, doncs depèn de la idea que tú portis, si és que ho penses fer gaire sovint o no, jo des del meu punt de vista no ho trobo gens pràctic, però cadascú ho fa com pot o vol. Si teniu intenció de fer-ho així jo m'esperaria una mica més per no introduir altres elements de succió, les primeres 6 setmanes són les més crítiques. Jo me'n treia per quan havia d'anar a treballar, però no ho vaig fer gaire abans, en tenia unes quantes dosis congelades però després aquesta era més aviat de reserva ja que normalment me'n treia d'un dia per l'altre. Tot és provar!
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Hola,
Doncs jo ho vaig fer quan em vaig incorporar a la feina. Per mi la veritat no va ser gens fàcil treure'm llet, provant diferents tirallets no em treia massa quantitat i m'hi estava moolta estona, m'havia de relaxar molt.. En fi, que si no fós per la feina no ho havés fet perquè em suposava molta més feina que no pas donar-li el pit. De fet, quan vaig plegar vaig guardar tirallets i bibis i no n'he tornat a fer servir. De totes maneres jo tinc entès també per establir bé la LM millor no introduïr cap tetina si no és necessari durant les primeres setmanes.
Doncs jo ho vaig fer quan em vaig incorporar a la feina. Per mi la veritat no va ser gens fàcil treure'm llet, provant diferents tirallets no em treia massa quantitat i m'hi estava moolta estona, m'havia de relaxar molt.. En fi, que si no fós per la feina no ho havés fet perquè em suposava molta més feina que no pas donar-li el pit. De fet, quan vaig plegar vaig guardar tirallets i bibis i no n'he tornat a fer servir. De totes maneres jo tinc entès també per establir bé la LM millor no introduïr cap tetina si no és necessari durant les primeres setmanes.
Uf per mi també era un rotllo, molt més fàcil donar-li el pit,........ Jo no ho vaig fer fins els 6 mesos, que m'incorporava a treballar, però me'n treia molt poca perquè sempre ha fet preses molt seguides i no em donava temps , ni de relaxar-me per treure'n més, ni a produïr-ne suficient,... Un rotllo.
A veure si tens més sort. Tinc amigues q ho han fet i molt bé, però a partir del mes i mig.
A veure si tens més sort. Tinc amigues q ho han fet i molt bé, però a partir del mes i mig.
La meva germana te un nen que el dia 18 fara 2 mesos i va començar a donar-li la LM amb bibi quant tenia un mes i li ha anat molt be, aixo si li dona bibi quan l'ha de deixar amb les iaies o amb el pare.
Gràcies, noies!!!
Esperaré, doncs, a que la lactància estigui ben instaurada i aleshores ho provaré! Espero que no em costi gaire treure-me'n... La veritat és que tampoc no em fa patir gaire perquè quan em reincorpori a la feina la petita tindrà ja 6 mesos!
Esperaré, doncs, a que la lactància estigui ben instaurada i aleshores ho provaré! Espero que no em costi gaire treure-me'n... La veritat és que tampoc no em fa patir gaire perquè quan em reincorpori a la feina la petita tindrà ja 6 mesos!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |