P3 zona 2 Girona

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: P3 zona 2 Girona

EntradaAutor: sivi » dg. abr. 13, 2014 5:42 pm

quins nervis que tenim nosaltres. I encara ens falta quasi un mes per saver on entrem!!!!! Esperem tenir sort i que entri a taiala que era l'altre opcio que varem posar!!!! Qui de vosaltres va a taiala?
Imatge

Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: P3 zona 2 Girona

EntradaAutor: lupitafriend » dg. abr. 13, 2014 6:18 pm

lua1 ha escrit:Hola noies sabeu el preu de l'escola Maristes?
Gràcies

Diria q uns 100 de quota i uns 150 menjador
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Tweety.12
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 9:25 am

Re: P3 zona 2 Girona

EntradaAutor: Tweety.12 » dj. abr. 17, 2014 1:57 pm

Hola Sivi,
Nosaltres hem entrat a Taialà!
Al final va ser la primera opció.
Espero que tingueu sort i entreu a Taialà i així ens coneixerem ;-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: P3 zona 2 Girona

EntradaAutor: sivi » dj. abr. 17, 2014 8:16 pm

Tweety de seguida que sapiga alguna cosa us ho dic. A veure si tenim sort, ja que el meu home treballa davan l'escola i li anira molt be per portar la Berta
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tweety.12
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 9:25 am

Re: P3 zona 2 Girona

EntradaAutor: Tweety.12 » dj. maig 15, 2014 10:43 am

Hola noies,
Avui han sortit lliestes definitives...... Com us ha anat?
Sivi, entreu a Taialà? Per cert hem sembla que ja sé qui és el teu home ;-P Treballa a la farmàcia de davant oi?
Petons.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: P3 zona 2 Girona

EntradaAutor: sivi » dj. maig 15, 2014 11:27 am

Si, es el farmaceutic del barri.
Encara no se on entrem, quan plegui de treballar ho anire a mirar. Quins nervis!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tweety.12
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 9:25 am

Re: P3 zona 2 Girona

EntradaAutor: Tweety.12 » dj. maig 15, 2014 12:52 pm

Que petit es Girona!!!
Per cert, Enhorabona Sivi, ho acabo de veure!!! Ja está en cambí un germanet o germaneta per la Berta!!!
Si entres a la web amb el codi que et van donar de pre-inscripció es pot veure a quin centre t'ha tocat!
Sort!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: P3 zona 2 Girona

EntradaAutor: sivi » dj. maig 15, 2014 2:05 pm

Ja ho he pogut mirar.
La Berta entra a taiala!!!!!!!
Tweety potser L'Abril i la Berta els toca anar juntes!!!!
Si vols un dia quedem i que es coneguin ;-)
Quin pes ens hem tret de sobre.
Si, torno a estar embarassada, ha de neixer al desembre, pero de moment no ho hem dit a gaire ningu, esperem els resultats de les analitiques.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tweety.12
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dv. abr. 29, 2011 9:25 am

Re: P3 zona 2 Girona

EntradaAutor: Tweety.12 » dv. maig 16, 2014 9:15 am

Que bé Sivi, dons si, un problema menys.....
Nosaltres estem contents ja que l'Abril va a l'escola bressol La Baldufa i d'allà passen a Taialà més de la meitat de la seva classe..... així que a la classe segur que li toca algú conegut; però tampoc hem preocupa ja que els nens es fan desseguida amb tothom....
Estaria bé quedar i que es coneguin.
Clar, fins no saber si tot va bé i les primeres visita i analítica..... però segur que va tot genial!
Imatge
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::