Estries
Estries
Hola noies,
No sabia gaire on col·locar aquest tema, a veure si algú em pot ajudar!
Estic de 38 setmanes i ahir al posar-me la crema de la panxa em vaig veure algunes ratlles vermelles a la panxa per sota el melic. Quin disgust! La veritat és que vaig plorar i tot! I no pq siguin molt grans, però em fa por que amb les setmanes que em queden d'embaràs les estríes em puguin empitjorar. Des que les vaig veure que cada x hores em miro al mirall per si ja m'han crescut. La veritat és que pensava que a les alçades de l'embaràs que estava si me n'havien de sortir ja les tindria i no us podeu imaginar el disgust que tinc! I lo pitjor és la incertesa de com quedaran.
La veritat és que tinc estries a altres parts del cos, però a la panxa em fa més cosa, potser pq me les veuré més.
Sé que hi ha poques coses a fer i que amb el temps es dissimulen.
Us ha passat? També us vau posar tristes? Us van augmentar molt? En els 2ns embarassos us han augmentat? En el post part hi vau seguir pensant o amb el bebe ja us en vau oblidar?
Per cert, ja sé que a moltes de vosaltres no us n'han sortit i me n'alegro molt, però si és així no cal que vingueu a explicar-ho! Encara em deprimiré més!
No sabia gaire on col·locar aquest tema, a veure si algú em pot ajudar!
Estic de 38 setmanes i ahir al posar-me la crema de la panxa em vaig veure algunes ratlles vermelles a la panxa per sota el melic. Quin disgust! La veritat és que vaig plorar i tot! I no pq siguin molt grans, però em fa por que amb les setmanes que em queden d'embaràs les estríes em puguin empitjorar. Des que les vaig veure que cada x hores em miro al mirall per si ja m'han crescut. La veritat és que pensava que a les alçades de l'embaràs que estava si me n'havien de sortir ja les tindria i no us podeu imaginar el disgust que tinc! I lo pitjor és la incertesa de com quedaran.
La veritat és que tinc estries a altres parts del cos, però a la panxa em fa més cosa, potser pq me les veuré més.
Sé que hi ha poques coses a fer i que amb el temps es dissimulen.
Us ha passat? També us vau posar tristes? Us van augmentar molt? En els 2ns embarassos us han augmentat? En el post part hi vau seguir pensant o amb el bebe ja us en vau oblidar?
Per cert, ja sé que a moltes de vosaltres no us n'han sortit i me n'alegro molt, però si és així no cal que vingueu a explicar-ho! Encara em deprimiré més!
- jessixcarlos
- :: poltre

- Entrades: 625
- Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:03 pm
Re: Estries
Bona tarda rita,
Nomes dir-te que se com et sents.
A mi em va passar aixo un cop va neixer l'Eric, al arribar a casa em vaig veure les estries a la part baixa de la panxa, per sota del melic i als pits, em vaig fer un fart de plorar nomes de veure allo i pensar amb la quantitat que m'havia gastat en cremes pq al final acabesin sortin igual
Sento dir-te que aquestes ja no marxaran, pero a mi em van recomenar que em posses Oli de rosa mosqueta dos cops al dia, pq mentres estiguin vermelles es poden disimular molt i em va anar molt be. Despres casi ni es veien.
Ara torno a estar embarassada i no se si em sortiran mes, de moment em posso bio-oil al mati i a la nit aviam si aixi les controlo, pero amb aixo l'unic que podem fer es hidratar be la pell i encara i aixi segons el tipus de pell que tinguis es inevitable que surtin.
Nomes dir-te que se com et sents.
A mi em va passar aixo un cop va neixer l'Eric, al arribar a casa em vaig veure les estries a la part baixa de la panxa, per sota del melic i als pits, em vaig fer un fart de plorar nomes de veure allo i pensar amb la quantitat que m'havia gastat en cremes pq al final acabesin sortin igual
Sento dir-te que aquestes ja no marxaran, pero a mi em van recomenar que em posses Oli de rosa mosqueta dos cops al dia, pq mentres estiguin vermelles es poden disimular molt i em va anar molt be. Despres casi ni es veien.
Ara torno a estar embarassada i no se si em sortiran mes, de moment em posso bio-oil al mati i a la nit aviam si aixi les controlo, pero amb aixo l'unic que podem fer es hidratar be la pell i encara i aixi segons el tipus de pell que tinguis es inevitable que surtin.
Suposo que amb els dies ho aniré assimilant, al final suposo que ho integraré com part del meu cos. Però ara em fa mal mirar-me al mirall. I amb lo contenta que estava jo amb la meva panxolina!
Jessixcarlos, l'oli de Rosa de mosqueta on el compres? A la farmàcia? Gràcies per compartir la teva experiència, és reconfortant.
Jessixcarlos, l'oli de Rosa de mosqueta on el compres? A la farmàcia? Gràcies per compartir la teva experiència, és reconfortant.
rita, a mi em va passar el mateix, em van sortir estries a la part baixa de la panxa dues setmanes abans de parir, quan ja m'havia fet il.lusions. Dos anys després, però, t'asseguro que es veuen molt poc, i això que no he fet res d'especial! ara torno a estar embarassada, ja t'explicaré què tal....
Rosa mosqueta a la farmàcia o botigues Bio. I el bio oil tb va mooooooolt bé!!! La rosa misquetaserveix x qualsevol cicatriu i fa miracles!! Ànims!!!!
Noies, gràcies per les respostes. La veritat és que estic xooof! Em fa por que aquests dies d'embaràs en surtin més i més!
Bé, em sembla que només puc fer que posar-m'hi olis i cremes i resignar-me!
Bé, em sembla que només puc fer que posar-m'hi olis i cremes i resignar-me!
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
A mi me salieron cn eric, priner embarazo la última bsemana y tmb me di un harton de llorar,
No me puse nada ybse acabarn disimulando, se quedarn blncas y casi no se veian
En este segundo embarzo no me han salido mas, mehe puesto un aaceite y mano dr santo!!!
No me puse nada ybse acabarn disimulando, se quedarn blncas y casi no se veian
En este segundo embarzo no me han salido mas, mehe puesto un aaceite y mano dr santo!!!
Hola rita!
Em va pasasr el mateix!
Vaig estar tot l'embaràs cuidant-me amb les cremes pq no em passes...i al 8 mes...patapam! estries a la panxa!
T'he de dir que a mi em van anar creixent fins al punt de agobiar-me molt...
durant el post part em vaig anar psant algunes cremes pero molt de tant en tant...i ara, 7 mesos mes tard quasi han desaparegut...
No se si et servirà pero mira, per si de cas!
Em va pasasr el mateix!
Vaig estar tot l'embaràs cuidant-me amb les cremes pq no em passes...i al 8 mes...patapam! estries a la panxa!
T'he de dir que a mi em van anar creixent fins al punt de agobiar-me molt...
durant el post part em vaig anar psant algunes cremes pero molt de tant en tant...i ara, 7 mesos mes tard quasi han desaparegut...
No se si et servirà pero mira, per si de cas!

Jo estic una mica igual, vinga posar cremes durant l'embaràs i al 8è mes, PATAPAM!! Estries a la cintura!!!
Ara m'hi poso crema reafirmant i oli de rosa mosqueta i ja no les tinc tant vermelles... Espero que acabin marxant!!
Ara m'hi poso crema reafirmant i oli de rosa mosqueta i ja no les tinc tant vermelles... Espero que acabin marxant!!
a mi tambè em va passar...just a la setmana que vaig tenir als nens! estries grans i vermelles! i jo que estava ontenta pk no tenia ni una del embaras!! cada dia em poso crema antiestries..i rosa mosqueta...no estan tan vermelles pero realment es veuen...espero que marxin!!

L´Oli de rosa mosqueta , millor es és el prensat en fred de la primera prensada!!
Poso un post a ón vaig obrir tema, hi ha una noia que fa una barreja d´olis, que vaig a demanar avui mateix. Jo estic amb trofolastín, olir d´ametlles, i desde ahir de mosqueta...tb Nivea del pot blau, emposo de tot, i em pica, i m´estant sortint. Tb estic super deprimida...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |