mou constantment les cames com si fes força quan ...

Plors, malalties i consultes.
pessigolla
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
Ubicació: Barcelona

mou constantment les cames com si fes força quan ...

EntradaAutor: pessigolla » dt. abr. 08, 2014 12:12 pm

Hola, la meva petita porta des de fa un mes, fent moviments de cames ben estranys, cada vegada que la poses al cotxet! fa com força amb les cames amunt i avall, i i es va tirant cap avall, tot el trajecte aixi! fa molta pena veure la aixi! fent força , es que fins i tot sua!!! del esforç... ara te 8 mesos i etsar a punt de gatejar i nomes fa aixo quan esta al cotxet o de vegades quan la tens en braços o a la moitxilla abans d'adormir-se... abans no ho feia, pero ara si, el pediatre no li dona cap importancia pero ara ja no podem anar tranquiles amb cotxet!! a algu mes li ha passat?
Imatge
Imatge
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: mou constantment les cames com si fes força quan ...

EntradaAutor: primerenca34 » dt. abr. 08, 2014 1:32 pm

Hola pessigolla,
La meva petita feia igual, s'encongia i feia força, jo en deia que feia "la boleta" i la veritat és que feia patir veure-la fent-ho. El pediatre tampoc li va donar mai cap importància, però jo patia. La meva ho feia per adormir-se. Va estar molt de temps fent-ho, potser mig any o més, va començar als 6 mesos més o menys i va coincidir que va començar quan la vaig deslletar (casualitat?). Ho va deixar de fer per ella sola, tal com li va venir, li va marxar, i realment no era res. Si el pediatre et diu que estiguis tranquil.la, doncs intenta estar-ho. Ja et dic, en el nostre cas no era més que el seu "mètode" per fer-se venir la son!
Que vagi molt bé!
Imatge
Imatge
pessigolla
Entrades: 391
Membre des de: dj. set. 30, 2010 12:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: mou constantment les cames com si fes força quan ...

EntradaAutor: pessigolla » dc. abr. 09, 2014 9:25 am

Gràcies , la veritat és que deuen ser una mena de reflexos espontanis que tenen...ves a saber!!!
Imatge
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::