Recomanació logopeda?
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Recomanació logopeda?
Hola mamis!
A l,entrevista que vam tenir amb la mestra del nostre fill, ens va recomanar que consultessim a 1 logopeda. Va a P5. Ens va comentar que no vocalitza bé i que normalment s,espera als 5-6 anys per consultar a 1 especialista. En fi, en coneixeu algun?
A l,entrevista que vam tenir amb la mestra del nostre fill, ens va recomanar que consultessim a 1 logopeda. Va a P5. Ens va comentar que no vocalitza bé i que normalment s,espera als 5-6 anys per consultar a 1 especialista. En fi, en coneixeu algun?
Re: Recomanació logopeda?
la meva cunyada ho es xo treballa a castellar del valles no se si et podria anar be
Re: Recomanació logopeda?
Hola! Per on busques? Jo conec una logopeda molt maca i professional a Girona... Si t'interessa t'envio privat! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |








