Recomanació logopeda?

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
Santandria
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

Recomanació logopeda?

EntradaAutor: Santandria » dc. març 19, 2014 10:42 am

Hola mamis!
A l,entrevista que vam tenir amb la mestra del nostre fill, ens va recomanar que consultessim a 1 logopeda. Va a P5. Ens va comentar que no vocalitza bé i que normalment s,espera als 5-6 anys per consultar a 1 especialista. En fi, en coneixeu algun?
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Recomanació logopeda?

EntradaAutor: martina13 » dc. març 19, 2014 11:33 am

la meva cunyada ho es xo treballa a castellar del valles no se si et podria anar be
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Recomanació logopeda?

EntradaAutor: gisa » dc. març 19, 2014 10:10 pm

Hola! Per on busques? Jo conec una logopeda molt maca i professional a Girona... Si t'interessa t'envio privat! :ok:
Imatge Imatge Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::