quin orinal feu servir?
quin orinal feu servir?
Hola marones!
Tinc una peque de 17 mesos I em començo a plantejar el tema dels orinals I tot plegat. Voldria saber quin orinal heu fet servir, he vist que n'hi ha uns que es coloquen a sobre el wc, els normals de tota la vida I adaptadors al wc normals.
El tema de treure el bolquer sembla tot un mon, I se que la meva encara es petita pero per començar a fer habit I que en sigui mes concient crec que no esta demes...
Gracies!!
Tinc una peque de 17 mesos I em començo a plantejar el tema dels orinals I tot plegat. Voldria saber quin orinal heu fet servir, he vist que n'hi ha uns que es coloquen a sobre el wc, els normals de tota la vida I adaptadors al wc normals.
El tema de treure el bolquer sembla tot un mon, I se que la meva encara es petita pero per començar a fer habit I que en sigui mes concient crec que no esta demes...
Gracies!!
[url][url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]
[/url][/url]
Re: quin orinal feu servir?
Jo vaig comprar un blanc i verd d'IKEA molt baratet i em va de conya. Es amb suficient alçada i capacitat, i molt comode de rentar perque son 2 parts: la base i el recipient.
A casa dels meus pares i dels meus sogres vam comprar uns als xinesos, pero en fos dies s'has quedat petits...
Crec que els adaptadors de l'wc son millors a l'hora d'acostumar-los i a l'hora de netejar les caques. Pero a l'orinal comencen abans a anar sols
A casa dels meus pares i dels meus sogres vam comprar uns als xinesos, pero en fos dies s'has quedat petits...
Crec que els adaptadors de l'wc son millors a l'hora d'acostumar-los i a l'hora de netejar les caques. Pero a l'orinal comencen abans a anar sols
Hola Estefi,
com t'ha dit la_rodri, alguns orinals queden petits de seguida. Jo, com ella, et recomano els que van en dues peces, que així el pots buidar i netejar millor.
Jo el que vaig comprar és del Toys'r'us, i és 3 en 1: És un orinal en dues peces i bastant gran (no li quedarà petit), després quan ja no vulguis l'orinal es desmunta una mica i és adaptador de WC i també és un esglaó. Encara ara el fa servir amb 3 anys per enfilar-se a rentar-se les mans, al wc, ... Crec que és molt complet i molt útil.
Et deixo un link perquè crec que encara no puc pujar fotos: http://www.paigeandgrace.com.au/product ... ts_id=1670
Jo el vaig comprar al Toys'r'us com t'he dit, aprox 20€
com t'ha dit la_rodri, alguns orinals queden petits de seguida. Jo, com ella, et recomano els que van en dues peces, que així el pots buidar i netejar millor.
Jo el que vaig comprar és del Toys'r'us, i és 3 en 1: És un orinal en dues peces i bastant gran (no li quedarà petit), després quan ja no vulguis l'orinal es desmunta una mica i és adaptador de WC i també és un esglaó. Encara ara el fa servir amb 3 anys per enfilar-se a rentar-se les mans, al wc, ... Crec que és molt complet i molt útil.
Et deixo un link perquè crec que encara no puc pujar fotos: http://www.paigeandgrace.com.au/product ... ts_id=1670
Jo el vaig comprar al Toys'r'us com t'he dit, aprox 20€
hola
a nosaltres ens ha anat molt be un del toys r us que es de dos peces i simula un sillonet. ara te tres anys i a cops encara prefereix fer el pipi aqui que al wc. es practic per rentar i comode per ells.
a nosaltres ens ha anat molt be un del toys r us que es de dos peces i simula un sillonet. ara te tres anys i a cops encara prefereix fer el pipi aqui que al wc. es practic per rentar i comode per ells.
Nosaltres tenim el musical de Jane, (ens el van regalar) quan la nena fa algo sona una musica. Tb es dos peçes per poder netejar-lo amb facilitat. Es gran i no s'ens va quedar petit.
Despres tb en tenim un de portatil per quan anem por ahi, es pot posar sobre la tapa d'un wc o sino li obres unes potetes q te, poses una boseta a sota i listo.
Despres tb en tenim un de portatil per quan anem por ahi, es pot posar sobre la tapa d'un wc o sino li obres unes potetes q te, poses una boseta a sota i listo.
KaRRuXiNa
Ah! Respecte a les musiques etc, no son gaire recomanables... T'hi pora trbar que el nen/a li faci por, o que no vulgui fer pipi si no li fa musica. Ja t'hi pot passar inclús amb el que facis servir normal... Imaginat si a més te extras com la musica.
Gracies noies!! Vaig una mica perduda en aquest tema.. aquest que es 3 en 1 sembla practic. I per casa dels avis comprare algun senzillet.
No tenia ni idea que alguns es quedessin petits!
I ja que hi soc sobre quina edat els vau començar a posar? Se que cada nen/a es un mon pero per orientar-me una mica. De nou, gracies!!
No tenia ni idea que alguns es quedessin petits!
I ja que hi soc sobre quina edat els vau començar a posar? Se que cada nen/a es un mon pero per orientar-me una mica. De nou, gracies!!
[url][url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]
[/url][/url]
- Lisa_Cat
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola! Jo vaig comprar jn al caprabo per 3 EUR i ens ha anat de conya! Ja fa temps q no el vol ni veure, pero mai ha quedat petit
A nosaltres ens van regalar pel meu fill el 3 peces musical de Jané i encara el fa servir per a fer la caca. La musiqueta, quan es va acabar la pila, es va acabar
(a tots ens ratllava una mica). Ja dic que ens ha anat bé, però a l'hora de netejar no el trobo pràctic, doncs has de netejar 3 peces. Quan aquest estiu comencem amb la nena, crec que en compraré un de l'Ikea.
(a tots ens ratllava una mica). Ja dic que ens ha anat bé, però a l'hora de netejar no el trobo pràctic, doncs has de netejar 3 peces. Quan aquest estiu comencem amb la nena, crec que en compraré un de l'Ikea.Re: quin orinal feu servir?
Nosaltres tenim el de la casa Jane que té 3 parts (adaptador, l'orinal en sí que el pots buidar al WC amb molta facilitat) i llavors també serveix de tamboret.
Va de conya! l'únic que no hem fet servir és l'adaptador al WC perquè ja l'aguantem si hi vol anar.
Ah! i també era musical, però dic "era" perquè la música li feia por i vam haver de treure les piles...
Jo recomano aquests perquè són més altets i els va millor per seure i sobretot aixecar-se, els més senzills els queden petits de seguida i els costa més aixecar-se!
Va de conya! l'únic que no hem fet servir és l'adaptador al WC perquè ja l'aguantem si hi vol anar.
Ah! i també era musical, però dic "era" perquè la música li feia por i vam haver de treure les piles...
Jo recomano aquests perquè són més altets i els va millor per seure i sobretot aixecar-se, els més senzills els queden petits de seguida i els costa més aixecar-se!
Nosaltres hem comprat aquest que han comentat de Ikea verd i blanc de 2 peces... molt barat i pràctic. Acaba de fer 2 anys i hem començat fa poc, però sense pressa, si demana la posem, i de tant en tant li diem si hi vol anar... penso que encara és petita, però com a la llar ens van dir que demanava i que al posar-la havia fet alguna coseta, per això ens hem animat, però segurament més en serio no ho farem fins a l'estiu, a veure com evoluciona ella també.
D'altra banda, he vist el portàtil que heu comentat i està molt bé, també m'estic plantejant comprar-lo per anar por ahí... però potser més endavant.
D'altra banda, he vist el portàtil que heu comentat i està molt bé, també m'estic plantejant comprar-lo per anar por ahí... però potser més endavant.
Hola!
Nosaltres teníem aquest de l'Imaginarium http://www.imaginarium.es/orinal-inodor ... -59252.htm
jo no l'hagués comprat pas... però ens el van regalar uns amics amb tota la il·lusió del món, i la veritat és que n'estic molt contenta, a més la nostra anava molt restreta, i les nanses li anaven molt bé, ara ja fa temps que va al water.
Nosaltres vam començar quan tenia uns 21 mesos, aprox. Ens va coincidir amb principi d'estiu i com que a la guarde la van veure preparada...
Nosaltres teníem aquest de l'Imaginarium http://www.imaginarium.es/orinal-inodor ... -59252.htm
jo no l'hagués comprat pas... però ens el van regalar uns amics amb tota la il·lusió del món, i la veritat és que n'estic molt contenta, a més la nostra anava molt restreta, i les nanses li anaven molt bé, ara ja fa temps que va al water.
Nosaltres vam començar quan tenia uns 21 mesos, aprox. Ens va coincidir amb principi d'estiu i com que a la guarde la van veure preparada...
Aquest de l'imaginarium l'havia mirat pero pica una mica I per aixo us demanava l'opinió. Alfinal avui he anat al toys I em comprat el que hem recomanaveu. :) la hem posat per veure que feia I li ha encantat. No volia que el guardes. No ha fet pipi pero s' ho ha passat teta seient I aixecant-se dient: pipi! Caca! Jeje gracies noies m'heu servit de molta ajuda!!
[/url][/url]
Nosaltres també tenim el musical de Jané (heredat), però el primer dia en sentir la música el vaig parar i no li he posat mai.
Es neteja força bé, il'aventatge que hi veig és que om està a la seva alçada pot anar sola al wàter i no t'ho ha de demanar cada vegada. Casi sempre ho demanqa, però moltes vegades ja hi va sola...
A casa els avis té l'adaptador del wc i molt bé també, però clar, ella sola no pot pujar.
Es neteja força bé, il'aventatge que hi veig és que om està a la seva alçada pot anar sola al wàter i no t'ho ha de demanar cada vegada. Casi sempre ho demanqa, però moltes vegades ja hi va sola...
A casa els avis té l'adaptador del wc i molt bé també, però clar, ella sola no pot pujar.
Nosaltres vam utilitzar un orinal bàsic bàsic, però jo anava per respondre el tema que ha sortit de no arribar a la tassa del vàter.
Ara, una d'elles ja vol fer el pipi i la caca al vàter, sense reductor ni res. I això ho hem solucionat amb l'esglaó d'Ikea, els 3 € millor invertits en "mobiliari" infantil, ja que l'utilitzen tan per enfilar-se al vàter com per rentar-se les mans i les dents: http://ca.ikea.com/es/ca/catalog/products/60248418/
Ara, una d'elles ja vol fer el pipi i la caca al vàter, sense reductor ni res. I això ho hem solucionat amb l'esglaó d'Ikea, els 3 € millor invertits en "mobiliari" infantil, ja que l'utilitzen tan per enfilar-se al vàter com per rentar-se les mans i les dents: http://ca.ikea.com/es/ca/catalog/products/60248418/
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |