4 mesos i papilla de fruita abans d'introduir cereal sense
- gemmagemma
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm
4 mesos i papilla de fruita abans d'introduir cereal sense
hola mares,
tinc una nena que ahir a l revisió de 4 mesos em van dir que podía introduir l fruita, fins ara ella ha estat fent la, i no em començat amb el cereal sense gluten. q opineu i q us han recomanat a vosaltres.
gràcies
tinc una nena que ahir a l revisió de 4 mesos em van dir que podía introduir l fruita, fins ara ella ha estat fent la, i no em començat amb el cereal sense gluten. q opineu i q us han recomanat a vosaltres.
gràcies
Re: 4 mesos i papilla de fruita abans d'introduir cereal sense
Avui precisament a la feina una compi deia això... Primer fruita, per que si ho fas al revés és més probable q no vulgui la fruita... Els cereals son més fàcils pels nens es veu...
Per altre banda, jo tb he llegit això a una web de criança (ho sento però ara no recordo quina!! Segueixo unes quantes
)
Per altre banda, jo tb he llegit això a una web de criança (ho sento però ara no recordo quina!! Segueixo unes quantes
)L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta - gemmagemma

gracies arazeta
Cada pediatra te les seves teories...una amiga i jo vam fer coses diferents amb nenes d mateixa edat...iles 2 estupendes...
Jo seguiria una opinio i punt...pq hi ha tantes variants q t tornaries boja...segueix l argument q mes t convenci
Jo seguiria una opinio i punt...pq hi ha tantes variants q t tornaries boja...segueix l argument q mes t convenci
Jo el que et diria és que s'hauria de fer lactància exclusiva fins els 6 mesos, tant sigui LM com LA.
Alguns pediatres recomanen introduir menjar als 4 mesos però els nadons no tenen el sistema digestiu preparat per res més que llet.
Pots buscar info ;)
Alguns pediatres recomanen introduir menjar als 4 mesos però els nadons no tenen el sistema digestiu preparat per res més que llet.
Pots buscar info ;)
jo vaig introduir primer al fruita, als 5 mesos i mig i despres els cereals, primer arrós i ja bastant enseguida amb gluten.... no em va dir res ningú però m'era més pràctic fer-ho així, el primer mes només menjava alguna cullerada de fruita i enseguida es cansava...ara menja molt bé tot, el que pitxor la llet amb bibi, té 7 mesos. Al gran la fruita la va menjar molt més tard que la verdura, molt més tard, i no va tenir cap problema per menjar-se-la, al revés, li encantava... Els cereals atipen més que al fruita, no sé, depen de si vols que aguanti més entre menjar i menjar...
El que ens ha dit la pediatra de l'Abril és que començar l'alimentació complementària als 4 mesos només és aconsellable en cas de què el nen estigui baix de pes, sobre tot amb LA. Com l'Abril està sobrada, començarem als 6 mesos.
Jo crec que els cereals són més fàcils d'introduir perquè es fiquen al bibe amb la llet, però l'Abril ja ha tastat fruita sencera... (té 5 mesos)
Jo crec que els cereals són més fàcils d'introduir perquè es fiquen al bibe amb la llet, però l'Abril ja ha tastat fruita sencera... (té 5 mesos)
L'ha tastat xupeterrejant una mica només, sense menjar-la propiament dit. Però es podria considerar que ha començat per la fruita, no? 

- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
Fins als 6 mesos és millor no introduir aliments.
Els cereals de capsa OJO! Molts porten sucre o edulcorants, aficionen als nadons al dolç. Jo li posava sèmola d'arros o tapioca a la papilla de verdura, per donar cereal sense sucre.
La meva pediatra diu que els cereals no cal que es mengin cada dia, en canvi els vegetals sí.
Els cereals de capsa OJO! Molts porten sucre o edulcorants, aficionen als nadons al dolç. Jo li posava sèmola d'arros o tapioca a la papilla de verdura, per donar cereal sense sucre.
La meva pediatra diu que els cereals no cal que es mengin cada dia, en canvi els vegetals sí.
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
- gemmagemma

La nena està normal de pes, percentil 42! em fet fruita i de moment menja poc, però no cal corre massa que la vaigui provant i que adquireixi el sabor i l'hàbit de la cullera!
Nosaltres n fem lm potser per això ens introdueixen abans l'alimentació
Gràcies x les respostes
Nosaltres n fem lm potser per això ens introdueixen abans l'alimentació
Gràcies x les respostes
Jo faig LA i començaré als 6 mesos, gemmagemma... crec que depèn una mica del pediatra.
jo hi vaig dijous a la revisio dels 4mesos xo crec k li donara cereals 1r
holaa
vaig anar ala pediatre x la revisio dels 4mesos i m va dir k aixo dintroduir aliments abans dels 6 mesos esta obsolet i anticuat
vaig anar ala pediatre x la revisio dels 4mesos i m va dir k aixo dintroduir aliments abans dels 6 mesos esta obsolet i anticuat
Jo tb li vaig introduir primer fruita....
http://www.tickerclub.com/cache/475fa84cdd.png[/img][/url]
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |