Trobada dones, mares i doules
Trobada dones, mares i doules
Bona tarda noies, entro per convidar-vos a unes trobades que fem mensualment al Centre Cívic Parc Sandaru de Barcelona, al costat d'Arc de Triomf, està organitzat per Doulas Con-ciencia, però hi pot venir qui vulgui, i és una activitat gratuïta. Cada cop que ens reunim tractem un tema, i si surgeix algun altre dubte també intentem ressoldre'l.
Aquest mes ens reunim del divendres 14 de 18 a 20h i el tema a tractar és: MASSATGES PER AL NADÓ I REFLEXOLOGIA PER LA MATERNITAT.
Si hi esteu interessades o teniu cap dubte enviu-me privi!

Aquest mes ens reunim del divendres 14 de 18 a 20h i el tema a tractar és: MASSATGES PER AL NADÓ I REFLEXOLOGIA PER LA MATERNITAT.
Si hi esteu interessades o teniu cap dubte enviu-me privi!

shyla l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 10, 2014 3:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: TROBADA DONES, MARES I DOULES
Ah hi ha més informació en aquest post: viewtopic.php?f=11&t=38736
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





