"Quan em vaig posar de part"... :)

Experiències i pors del moment més desitjat.

Cabana
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

"Quan em vaig posar de part"... :)

EntradaAutor: Cabana » dv. feb. 07, 2014 3:00 pm

He pensat que potser seria divertit que expliquem on, com i quan ens vam posar de part. Segur que sortiràn històries inoblidables i còmiques (algunes més que d'altres). Fem un registre per a la posteritat? ;-)))
Podem escriure-ho de forma breu, sense esplaiar-nos massa, com un informe descriptiu curt!

Començo jo : Em vaig posar de part (tot i que feia una setmana que tenia contraccions) el diumenge 26 de febrer del 2012, al saló de casa meva, després de sopar, entre les 22h i les 23h mentre vèiem per la tele (mai me n'oblidaré) un capítol de "Sota Terra". Heehehe, ho recordo com en un somni boirós, jo caminant amunt i avall, rebufant, comptant els minuts entre contracció i contracció i amb la veu de l'Eudald Carbonell de fons. Tinc flaixos del seu barret de safari, també.
rateta2013
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

Re: "Quan em vaig posar de part"... :)

EntradaAutor: rateta2013 » dv. feb. 07, 2014 3:06 pm

Jo portava 2 dies amb contraccions, sobretot a la nit. Quan ja duraven 1 minut cadascuna i eren seguides, vaig berenar, vaig endreçar el pis, em vaig dutxar i vam anar a l'hospital.
Estava de 3 cm i encara vaig tardar 14 hores en parir.
Jo vaig tenir un part lent i tranquil.
Eduard 2005
Arnau 2014
jpc
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

EntradaAutor: jpc » dv. feb. 07, 2014 3:13 pm

Bona idea:
El meu marit i jo vam a fer una passejada per collserola un diumenge tarda, tot just de 40 setmanes i fent conya de si pariria alla a la muntanya. En arribar a casa van començar les contraccions i entre una o altra el meu home em preguntava que si estava de part o no perquè ell havia d'anar a dormir perquè a l'endemà havia de treballar. Com si jo fos experta en parts!!! Finalment vam anar a parir i no a dormir i mentre anavem a buscar elcotxe ell em feia fotos pel carrer amb contraccions. Tot molt còmic jajaja.
Imatge
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dv. feb. 07, 2014 3:20 pm

Que xulo el post! :-)
El dia que feia les 40 setmanes, tenia les corretges programades, contraccions cada 5 minuts però poc dilatada i ens van enviar a casa. Al migdia vam tornar a l'hospital, i sortiem altre cop a les 7 de la tarda,... 1cm només i "tranquila que a casa no pariràs,......en tens per llarg..."..... A casa em vaig posar a la banyera i van començar unes contraccions fortes i sense descans entre elles, vaig trencar aigües, i a les 20:50 erem a l'hospital, i a les 9:35 neixia el nostre petit amor. Va ser un part intens, bonic, emocionant, natural. En tinc un record preciós!
Gingis
Entrades: 251
Membre des de: dg. des. 15, 2013 3:09 pm
Contacta:

EntradaAutor: Gingis » dv. feb. 07, 2014 3:51 pm

Em sembla una idea molt divertida :ok:

Filla gran (Gisela). Em vaig posar de part el 13 d'agost de 2009. Vaig sortir a passejar per la tarda i al arribar a casa vaig començar a fer el sopar (creps!), em van començar a donar contraccions seguidetes fins que a les 12 de la nit (ja 00.00h del 14) vam anar a l'hospital.

Filla petita (Gina). Amb la Gina va ser més divertit... Vaig sortir a comprar al Mercadona, eren les 8 i mitja de la tarda, passades, i havia sortit a comprar un paquet de pasta per fer amb el caldo...Havia estat tot el dia amb contraccions però no li havia donat importància perquè eren seguides. Quan anava a agafar el cotxe (el tenia al pàrking) vaig trencar aigües (a pocs metres del meu cotxe) i allà va començar la juerga... arribar a casa, fer el sopar, posar a dormir a la Gisela, trucar a la mare... i hospital! Això va ser el dia 9 de febrer de 2012 i la Gina va nàixer el dia 10 (dilluns farà dos anys! :love: )
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. feb. 07, 2014 9:37 pm

Cabana aixo d'explicar quan ens vam posar de part es bona idea!!Jo em vaig posar de part a les 03:30 de la matinada del 26 de gener del 2012( un mes despres que la cabana).Vaig sopar, veure tv i cap a dormir( no vaig tenir contraccions), a la matinada (03:30)em vaig aixecar per anar a fer un pipi, va ser assentar-me i xoff, vaig trencar aigues.
El meu marit li faltaven 2h per llevar-se i anar a treballar, li vaig dir aixeca't que ja he trencat aigues i ell super content..
Vaih dutxar-me, fer llit i donar menjar al gat i cap a l'hospital, estava dilatada de 4, a les 12:30 del migdia ja tenia el petito en braços!! El part va durar 9 hores.
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dv. feb. 07, 2014 10:01 pm

Jo amb el primer no em vaig posar de part, va ser cessària programada; però amb el segon, a les 3 de la matinada em vaig despertar per una contracció molt diferent a les que portava setmanes tenint. 3 minuts després, una altra; 3 minuts més i la següent... Així fins al moment de l'expulsiu! Les vaig rebre molt contenta i optimista. Em vaig aixecar del llit i vaig estar a la pilota, banyera amb espelmes, respiració... Cap a les 5 vaig despertar al meu home i li vaig dir: "Estoy de parto!". I ell em va contestar, després que ja portés 2 hores amb contraccions cada 3 minuts exactes: "Y tú cómo lo sabes?" ?-) :-D
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » ds. feb. 08, 2014 7:24 am

Jo soc de les que no vaig tenir contraccions fins al part.
Així que, el dia 4.setembre, a mig mati, vaig tenir la 1a contracció, però per desconeixement, me'n vaig anar al wc (pensava que eren els budells), però res. Com una hora després em va passar el mateix, i fins la 3ª vegada (soc restreta, així que no és raro anar i tornar del lavabo sense haver fet res), vaig deduir que eren contraccions.
Per la tarda, vam anar a passeig , vaig trucar a una gran amiga que era el seu cumple (ara sempre diem que la vaig trucar estant de part i no li vaig dir), i al vespre les contraccions van començar a agafar ritme i ser periódiques.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
kitty07_ninu08
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » ds. feb. 08, 2014 8:48 am

Quin post mes original , molt bona idea !!!
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
abril23
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 8:37 pm

EntradaAutor: abril23 » ds. feb. 08, 2014 12:21 pm

Doncs jo vaig començar a tenir contraccions en un restaurant que es diu "Omplepanxes" (manda huevos), estavem passejant a prop de casa i vam veure aquest restaurant que l'havien obert fa poc i vam decidir entrar, quan ens van portar el sopar vaig començar a tenir contraccions sense dolor però eren bastant rítmiques i seguides, serien les 9 i pico del dia 22 de desembre del 2012, el dia d'abans em van dir que ja em quedava molt poquet, així que vam tenir clar que la nostra :cnena: estaria amb nosaltres poques hores després, vam acabar de sopar i super emocionats vam anar cap a casa, vam agafar les maletes i cap a l'hospital, Un cop allà van veure que estaba dilatada de 3 cm i em van monitoritzar, ja que la nena té una cardiopatía que s'havia de controlar (per sort, i després de molt de patiment, la cardiopatía ha sigut lleu i la nena està perfecte i pot fer vida normal), tot marxava perfecte, les contraccions van ser molt suportables fins a les 2 de la matinada que ja van començar a ser bastant doloroses, així que a les 3 els hi vaig dir als metges que em posesin l'epidural, no havia dilatat més des de que vaig arribar a l'hospital, així que van tenir dubtes si posar-me-la però finalment me la van posar, un parell d'hores més tard ja estava en dilatació completa, així que a les 6:50 aproximadament em van portar al paritori, ho van preparar tot i a les 7:31 del 23 de desembre del 2012 Santa Claus es va adelantar i ens va portar el millor regal de les nostres vides, va ser el millor Nadal que hem tingut mai. >.-<: >.-<:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. feb. 08, 2014 3:19 pm

Que bo!

Jo en els dos casos em va enganxar menjant. La primera, sopant i la segona, dinant. Encara que feia dies que tenia contraccions i en els dos casos, aquell dia em sentia "estranya" en general, no va ser fins que estava menjant que les contraccions eren tant diferents i tant seguides que vaig adonar-me que la cosa ja anava en sèrio.
Cabana
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » ds. feb. 08, 2014 8:08 pm

Hehehehe, que bones!

Això em fa pensar en allò tan típic, bé, no sé si es típic però a mi em va passar, que et passes mesos preguntant-te si sabràs donar-te compte que t'has posat de part..., llegint-vos queda ben clar : quan ens posem de part, encara que siguem primerenques, HO SABEM! Si o no? neujor:-)
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » ds. feb. 08, 2014 10:31 pm

M'encanta!
Primera filla: despres d'un dia intens vam anar a sopar amb uns amics. Vam menjar molta pizza i jo tenia la panxa dura. Deia que m'havia empatxat ( ara sé que eren contraccions) i una hora després me n'anava a dormir perquè em notava rara... ens quedàvem a dormir a casa ma mare... mig minut després perdia el tap mucós i saltava del llit de ma mare per no mullar-li, tornava al llit i un minut després trencava aigües en plan xof total i em tirava del llit per no deixar-lo moll. Li vaig dir al meu home que acabava de posar-se a dormir que estava de part i ell només va poder comtestar "no, ara no, que tinc son"... com si jo ho hagués triat! neujor:-) neujor:-) neujor:-) a mi em va agafar atac de riure... vaig deixar un bon bassal d'aigua... jo que no volia dir-li a ningü quan em posava de part vaig posar-m'hi a casa ma mare amb els meus germans i cunyats per allà :-D
Segon fill: faltaven dos setmanes per ddp, jo estava tan encostipada que estava convençuda que si em posés de part seria incapaç de parir en aquell estat. vaig sortir de trballar, vaig pensar que ja era hora que compres les sabatilles per l'hospital que era l'unic que em faltava i vaig anar a buscar-les. Vzig donar el dinar a la nena i jo em trobava sense gana. Vam anar les dues a fer la migdiada i de nou vaig saltar del llit perquè havia trencat aigües. Vaig avisar al meu home i vaig acabar de preparar-ho tot mentre ell venia de la feina. Aquest cop vaig avisar a tothom que em posava de part però vaig deixar molt clar que no volia visites fins que jo ho diguiés :love:
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dg. feb. 09, 2014 10:04 am

Jajajajajaja jo també pensava: sabré que les contraccions són de part?... Co,......jajaja i tant que se sap! Són totalment ncontrolables. Recordo el meu marit queli va preguntar a la meva llevadora al matí que ja tenia contraccions,: com sabrem que són les de part? I ella va contestar: veus com riu ella ara? Doncs no riurà,...! Jajajajaaj tota la raó del món!
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dg. feb. 09, 2014 3:14 pm

Jo em vaig posar de part el 12/10/09 després de dinar. Jo no em notava rara ni res. Vam dinar, vam recollir i estàvem fent el ronso descansant el sofà, el meu marit fent la migdiada i jo llegia (el segon de la trilogia de "Millenium", era l'època!) i van començar les contraccions rítmiques, cada cinc minuts però duraven només mig minut i no feien mal. Però estava estirada i relaxada i no paraven. Així que ja vaig veure que anava en sèrio, em vaig dutxar i tampoc va parar, i res, unes hores després ja vam anar a l'hospital perquè, efectivament com jo ja sabia, estava de part!
Aquell any el 12/10 queia en dilluns i el meu marit va dir que estaria bé enllaçar el pont amb la baixa paternal (que si la Clara naixia al principi del pont ell gastaria dies de la baixa que en realitat serien festius) i dit i fet, el 12/10 em vaig posar de part i el dimarts 13/10 -ja laborable- de matinada va néixer la Clara.
llunalluneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am

EntradaAutor: llunalluneta » dj. feb. 13, 2014 8:47 pm

Molt bonic aquest post. Més històries, va!!!
Imatge
Nicoleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: ds. feb. 08, 2014 9:56 pm

EntradaAutor: Nicoleta » dv. feb. 14, 2014 10:05 pm

Hola noies,
ara fa poc més de 4 mesos havíem convidat a sopar a casa uns parents però aquell vespre hi va haver un esclafit (una tempesta curta però molt intensa i amb vent molt fort). Ens vam quedar sense llum i els vam demanar als parents que vinguessin l'endemà ja que no podíem cuinar ni res. Cap a les 11 de la nit van començar les contraccions. No vaig dormir ni 10 minuts en tota la nit. A part del dolor, patia per si ens trobàvem la carretera tallada per arribar a l'hospital ja que la tempesta havia tombat arbres i teulades. Però a les 9 del matí arribàvem a l'hospital sense problemes, jo dilatada de 4 cm, dir que primer ens vam equivocar d'entrada,i ja ens veus tornant cap al cotxe amb la bossa, la panxa i tot plegat, i aparcant 100m més enllà :-()) . Allà em vaig passar tot el dia a sala de parts. A les 21.18h va néixer el meu petitó després de moooolt esforç (venia una mica girat), amb maniobra de kristeller inclosa. Després he llegit que no es recomana fer-la, però ara crec que allò va ajudar a que el meu nino nasqués sense ajuda de fòrceps ni ventoses i tinc un record preciós del dia més llarg de la meva vida :) Als meus parents encara els devem aquell sopar! ;-)

És molt xulo recordar-ho i conèixer les vostres històries :)
:-) :camio: <:-<
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dl. feb. 17, 2014 6:47 pm

Amb la meva primera filla vaig trencar aigües sopant gambes a la terrassa d'un restaurant...la gent aplaudia i tot!! I jo amb un atac de riure dels nervis...jajajaja..Eren les 22.30, vaig marxar a casa, a les 00.30 van començar les contraccions super seguides, de pet a l'hospital i a les 2 de la matinada neixia la meva princesa...

Amb el nen vaig anar d'urgencies perque pensava que havia fissurat la bossa (3 canvis de calcetes en 4 hores) i va resultar que no, que era fluix..pero que estava dilatada de 6cm!! Vaig entrar a urgencies a les 21.30 i el meu bebè treia el cap a les 23h!!

Parts express tots dos!!

I sí, per primerenca que siguis, sabras quan estas de part!!!
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dt. feb. 18, 2014 3:20 pm

Amb els dos va ser força gradual, no sabria dir on acaba el prepart i on comença el part. Però el prepart va començar amb la gran a la poca estona de sortir de l'acupuntor. Ja portava la bossa trencada (fissura alta).
Amb el petit vaig treure el tap mucós al mig dia i 3-4 hores després començaven les contraccions de prepart, i el part (de pensar que està clar que ja estava de part) suposo que a les 10 de la nit. A les 8 de la tarda era al parc amb la nena i m'anava mirant el rellotge per veure quant de temps hi havia entre contraccions, les amigues flipant "¿Estás contando contracciones?? Sí, ahora me voy para casa y llamo ya a la comadrona para que venga", com qui diu "me voy a casa que tengo que preparar la cena".
ImatgeImatge
Imatge
ems2012
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

EntradaAutor: ems2012 » dv. feb. 21, 2014 5:04 pm

Buff quins records i aixo que ho tinc molt recent...

El dia la matinada del 8.12.2013 estan al llit notava com algun doloret se regla quan em despertava, el dia anterior havia perdut el tap mucos. Pel mati quan hem vaig llevar el dolor seguia sent intens i força ritmic, pero no vaig pensar q potser el part ja era inminet, vaig trucar a la meva mare i li vaig explicar el que notava i em va dir q potser estava de part, tenia tanta por que em vaig posar a plorar, estava sola a casa i vaig trucar al meu company perque vingues. Una prova de que no em veia parin aquell dia es q vaig posar una rentadora!
La meva princesa neixia a la 1:30 de la matinada del 9.12.2013 despres d'un expulsiu llarg, doloros, amb espatules i molts punts! Pero repetiria sense dubtar-ho!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::