Escoles bressol al Poblenou
- nuriuska
- :: formigueta

- Entrades: 87
- Membre des de: dc. gen. 30, 2013 6:01 pm
- Ubicació: Barcelona - Poblenou
Escoles bressol al Poblenou
Hola.
El nostre fill va néixer a l'octubre i el volem portar a l'escolta bressol el curs 2014-2015.
Les mares que sou del Poblenou ens podríeu aconsellar? Anem molt peix i ens agradaria poder tenir una referència.
Moltíssimes gràcies !!!
El nostre fill va néixer a l'octubre i el volem portar a l'escolta bressol el curs 2014-2015.
Les mares que sou del Poblenou ens podríeu aconsellar? Anem molt peix i ens agradaria poder tenir una referència.
Moltíssimes gràcies !!!

Re: Escoles bressol al Poblenou
Hola!!
No se de quina zona ets exactament..però al Poblenou prop de la Rambla amb Llull tens una escola bressol pública i també a la Plaça que hi ha Bilbao entre Ramó Turró i Passeig Taulat ..l'Escola Bressol li diuen de la Paperera...però crec que no és el seu nom, exactament és a la Plaça Julio González.
Pel que fa a les privades, també hi ha vàries com La Marina a Doctor Trueta, Donald a la mateixa Rambla Poblenou, Bolets a Marià Aguiló i altres més amunt com la Mafalda, Xantala....Serà qüestió de fer una petita ruta per veure quina t'agrada més.
Personalment, si tens possibilitats i sort la pública és molt bona opció.
Espero haver-te ajudat una miqueta.
No se de quina zona ets exactament..però al Poblenou prop de la Rambla amb Llull tens una escola bressol pública i també a la Plaça que hi ha Bilbao entre Ramó Turró i Passeig Taulat ..l'Escola Bressol li diuen de la Paperera...però crec que no és el seu nom, exactament és a la Plaça Julio González.
Pel que fa a les privades, també hi ha vàries com La Marina a Doctor Trueta, Donald a la mateixa Rambla Poblenou, Bolets a Marià Aguiló i altres més amunt com la Mafalda, Xantala....Serà qüestió de fer una petita ruta per veure quina t'agrada més.
Personalment, si tens possibilitats i sort la pública és molt bona opció.
Espero haver-te ajudat una miqueta.
- nuriuska
- :: formigueta

- Entrades: 87
- Membre des de: dc. gen. 30, 2013 6:01 pm
- Ubicació: Barcelona - Poblenou
Re: Escoles bressol al Poblenou
Moltes gràcies Gemma!!!!
Nosaltres som a Pere IV amb Rambla, mirarem a veure quina ens va millor. Tan de bo puguem entrar a la publica.
Nosaltres som a Pere IV amb Rambla, mirarem a veure quina ens va millor. Tan de bo puguem entrar a la publica.
- nuriuska
- :: formigueta

- Entrades: 87
- Membre des de: dc. gen. 30, 2013 6:01 pm
- Ubicació: Barcelona - Poblenou
Re: Escoles bressol al Poblenou
Ostres!!!! Jo treballo al costat... M'aniria superbé!!!
Pensava que aquestes escoles bressol nomès eren pels treballadors... Saps quan costa???? A veure si m'hi passo un dia d'aquesta setmana.
Moltes gràcies Ramtri!
Pensava que aquestes escoles bressol nomès eren pels treballadors... Saps quan costa???? A veure si m'hi passo un dia d'aquesta setmana.
Moltes gràcies Ramtri!
Re: Escoles bressol al Poblenou
Ramtri ha escrit:nuriuska ha escrit:Ostres!!!! Jo treballo al costat... M'aniria superbé!!!![]()
![]()
![]()
Pensava que aquestes escoles bressol nomès eren pels treballadors... Saps quan costa???? A veure si m'hi passo un dia d'aquesta setmana.
Moltes gràcies Ramtri!
T'envio MP! ;)
Hola Nuriuska i Ramtri, jo també tinc una nena nascuda a l'octubre i busco escoles bressol. Just visc al carrer bolivia amb castella i el meu marit treballa molt a prop del CMT.
Em podeu pasar també l'informació? Us ho agrairia molt!
- nuriuska
- :: formigueta

- Entrades: 87
- Membre des de: dc. gen. 30, 2013 6:01 pm
- Ubicació: Barcelona - Poblenou
Re: Escoles bressol al Poblenou
Hola AAF,
Em vaig passar per la CMT, està bé, i el preu es molt interessant. Si hi vas t'ensenyaran les instar.lacions. Jo hi vaig anar a les 13:30, els nens estan fent la migdiada i poden estar per tu.
Em vaig passar per la CMT, està bé, i el preu es molt interessant. Si hi vas t'ensenyaran les instar.lacions. Jo hi vaig anar a les 13:30, els nens estan fent la migdiada i poden estar per tu.
- nuriuska
- :: formigueta

- Entrades: 87
- Membre des de: dc. gen. 30, 2013 6:01 pm
- Ubicació: Barcelona - Poblenou
Re: Escoles bressol al Poblenou
Avui he demanat hora per veure La Marina i l'Ocell de Paper, hi he d'anar el dilluns a la tarda, AAF, ja te diré que tal, però crec que a tu te deuen quedar força lluny.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


