Problemes amb llevallets i LME

Tria el pit o el biberó.

parmac
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 6:16 pm

Problemes amb llevallets i LME

EntradaAutor: parmac » dg. gen. 26, 2014 7:56 pm

Hola,

Us explico, el meu petitó farà aviat 6 mesos i hem estat fent LME sense més problemes que els habituals. Ara la pediatra m'ha comentat d'introduir les farinetes i la meva idea és fer-les amb la meva llet. Ja fa dies que intento treure'm la llet amb un llevallets i no hi ha manera de treure més de 20 ml i m'hi puc estar una hora.

Ara mateix vaig treient durant el dia quan puc i la vaig juntant per fer-li la papilla, però d'aquí a una setmana començo a treballar i necessitaria començar a guardar llet per a que li puguin donar quan sigui a la feina. Però amb aquesta situació amb prou feines trec pel que necessito el mateix dia.

Algun consell? Estic fent alguna cosa malament? Faig servir el llevallets de la marca Avent, en la seva versió manual i elèctric.

Gràcies,
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Problemes amb llevallets i LME

EntradaAutor: eternitat » dg. gen. 26, 2014 8:42 pm

El tirallets que estas fent servir és correcte, a mi la llevadora em va recomanar aquest o el medela. Em va dir que la resta no servien per massa res. Jo el feia servir en versió electrica. Si no fa gaire que ho estas fent, és normal que et treguis poc, el pit "s'hi ha d'acostumar". Si vols, pots intentar augmentar la producció fent 10-15 min d'estimulació amb l'extractor a cada pit després de cada toma, així amb més llet et serà més fàcil. Sort!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dg. gen. 26, 2014 9:37 pm

Efectivament has de intentar fer moltes extraccions al llarg del día, encara que treguis poc. El que no has de fer es estar tant de temps. Maxim 20 minuts! Costa, pero poc a poc el pit s'acostuma i augmenta la producció
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dg. gen. 26, 2014 11:30 pm

Hola!

Jo comprava unes farinetes a l'herbolari o al Veritas que es podien preparar amb aigua. És que a mi també em costava moltíssim treure'm llet i no la volia "malgastar" en farinetes ;)

Per ajudar a l'extracció, és molt important el massatge previ. Són tres moviment: primer dibuixant com uns radis al pit, de fora cap al mugró. Després, fent petits cercles amb la punta dels dits. I, finalment, t'aboques cap endavant i sacseges els pits (sí, sí... hehehe). El massatge ha de durar mínim uns 7-8 minuts. Si el fas, ja veuràs com treus més llet. A mitja extraccio, pots repetir-lo per ajudar a sortir més llet.

Molts ànims amb la tornada a la feina :-()-)
Imatge
Marsa
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Marsa » dg. gen. 26, 2014 11:41 pm

A mi també em costa treure llet i la solució ha sigut mentres el nen mama d'un pit l'extracció a l'altre. Així ell estimula i amb 5 minuts pot ple :)
Paciència
Imatge
barrufa!
Entrades: 255
Membre des de: dj. des. 15, 2011 11:02 am

EntradaAutor: barrufa! » dl. gen. 27, 2014 2:48 pm

A mi em segueix costant moltíssim...només em trec uns 60/70ml per extracció i això si fa estona que el nen no mama o ho està fent de l'altre pit mentre jo estrec.

Tot i així he aconseguit treballar i continuar amb la LM, a base de la llet que em trec i reserves congelades. Un mes abans de comebçar vaig anar treient i al principi em sortia com a molt 20ml pr després vaig arribar fins a 90 en alguna extracció. Quan jo no hi sóc (màxim 7hores) ell pren fruita o verdura...i una presa de llet. Per sort ell s'ha regulat molt bé i no fa biberons gaire grossos (amb el que m'arriba la llet amb el que trec al matí i nit). I si cal.. pren alguna galeta fins que arribo.
I les farinetes de cereals les fajg amb caldo dd verdures. Procuro posar força carbassa, pastanaga...i així queda dolcet.

Ànims amb l'extractor i ja veuràs com tot va bé.
rateta2013
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: rateta2013 » dj. gen. 30, 2014 11:18 am

Jo mai no vaig donar-li farinetes preparades. Amb caldo (sense sal) o aigua li feia tapioca o sèmola d'arròs (pq no tenen gluten i amb 6 mesos ho poden menjar) i li donava algun que altre dia, no a diari. Cal dir que ell estava molt bé de pes.
Les farinetes preparades són cereals, però algunes marques porten sucre o edulcorants, i engreixen molt. No són imprescindibles i hi ha opcions més sanes i barates.
Ho dic com a alternativa, perquè de vegades no s'hi pensa i comprem directament marques de bebé, havent-hi altres opcions.

Sobre treure llet, jo me la vaig acabar treient a mà, perquè n'obtenia més que amb el llevallets. Això sí, quan ell tenia uns 8 mesos, ja no me'n treia perquè era molt sacrificat, i mentre jo treballava ell menjava purés, fruita aixafada o alguna galeta sense gluten. Jo treballava mitja jornada, així que no eren moltes hores.
Eduard 2005
Arnau 2014

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::