rebuig pit consells i experiencies!!
rebuig pit consells i experiencies!!
holaaa
tinc una.nena de 2 mesos i mig i desde fa 1 setmana aprox k en algunes.tomes em rebutja pit i es posa a plorar histericament
a mes coincideix k te diarrea i clar em preocupa k es pugui deshidratar
la pediatre mha dit k no prengui cap lactic amb proteina animal xo diarrea no.marxa i continua am el rebuig del pit
alguna us ha passat k no us.vulgui mamar??? k heu fet???
tinc una.nena de 2 mesos i mig i desde fa 1 setmana aprox k en algunes.tomes em rebutja pit i es posa a plorar histericament
a mes coincideix k te diarrea i clar em preocupa k es pugui deshidratar
la pediatre mha dit k no prengui cap lactic amb proteina animal xo diarrea no.marxa i continua am el rebuig del pit
alguna us ha passat k no us.vulgui mamar??? k heu fet???
Re: rebuig pit consells i experiencies!!
Deu tenir una crisi de creixement, aqui tens mes informació http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... recimiento
Si te diarrea pero pren pit, no t'has de preocupar, ja que el pit hidrata molt. El problema de la diarrea es que perden la flora intestinal, al meu petit li van receptar "bivos" es un probiotic, i son sobres que s'ha de prendre un al dia fins acabar la capsa (hi van deu) pero no se si amb dos mesos ja ho poden pendre. El meu tenia 6 mesos quan li van receptar.
I lo dels làctics, prova a no menjar res que vingui de la llet, res de res, ni iogurts, ni formatges, ni llet, fins i tot algun embotit, alguns porten traces de llet o lactosa.
Si te diarrea pero pren pit, no t'has de preocupar, ja que el pit hidrata molt. El problema de la diarrea es que perden la flora intestinal, al meu petit li van receptar "bivos" es un probiotic, i son sobres que s'ha de prendre un al dia fins acabar la capsa (hi van deu) pero no se si amb dos mesos ja ho poden pendre. El meu tenia 6 mesos quan li van receptar.
I lo dels làctics, prova a no menjar res que vingui de la llet, res de res, ni iogurts, ni formatges, ni llet, fins i tot algun embotit, alguns porten traces de llet o lactosa.
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Com és la diarrea? Vull dir que si no és la caca normal color mostassa?
Crec que, com et diuen, pots donar un probiòtic (reuteri p. exple) i també penso que el rebuig pot ser la crisi de creixement. Si veus que amb això no millora, també provaria de no prendre res amb proteïna de llet de vaca.
Crec que, com et diuen, pots donar un probiòtic (reuteri p. exple) i també penso que el rebuig pot ser la crisi de creixement. Si veus que amb això no millora, també provaria de no prendre res amb proteïna de llet de vaca.
A la meva li van diagnosticar intolerància a la proteïna de llet de vaca, tb als 2 mesos, i només prenia exclusivament llet materna... això sí, feia les caques verdes i líquides! Jo tb vaig deixar tot el q portés proteïna de vaca (llegeix bé les etiqutes, perquè els embotits, galetes, etc. tmbé en duen!)... ah, i tampoc no podia prendre ni soja ni cap llet d'origen animal!
Per sort, però, ella es passava el dia enganxada al pit, i, per tant, o es deshidratava... encara q va estar més d'un mes sense guanyar pes :( Va ser una etapa angoixant!!
Per la flora intestinal de la nena, ens van indicar ultra-levura... l'hi desfeia amb llet materna...
Amb tot, fes cas del q t'indiqui el pediatra!! i molta sort!!
Per sort, però, ella es passava el dia enganxada al pit, i, per tant, o es deshidratava... encara q va estar més d'un mes sense guanyar pes :( Va ser una etapa angoixant!!
Per la flora intestinal de la nena, ens van indicar ultra-levura... l'hi desfeia amb llet materna...
Amb tot, fes cas del q t'indiqui el pediatra!! i molta sort!!
Martina13 es va solventar el problema? Vas averiguar-ne la causa?
holaaa
no k va als 3 mesos i.mig vaig passar a LA pq cada presa era una tortura i algun dia havien passat 7h i no mhavia menjat
intolerancia no ha sigut la pediatre mha dit k simplement es va destetar :(
no k va als 3 mesos i.mig vaig passar a LA pq cada presa era una tortura i algun dia havien passat 7h i no mhavia menjat
intolerancia no ha sigut la pediatre mha dit k simplement es va destetar :(
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |