tetines i cereals quin pal!!
tetines i cereals quin pal!!
Hola noies!!
Tinc un problemon amb les tetines a l'hora de donar els cereals.
Jo tinc tots els bibes Avent i no trobo cap tenina per cereals pq la de 3 posicions no em convenç.
La tipica en tall d'estrella de la suavinex, s'ha de fer un tip de xuclar perque li surtri algo.
La nuk no la vol ni veure.
O sigui que cada dia toca en rabiada amb les tetines, foradar amb agulla, vaja un pal
Com us ho feu??
Tinc un problemon amb les tetines a l'hora de donar els cereals.
Jo tinc tots els bibes Avent i no trobo cap tenina per cereals pq la de 3 posicions no em convenç.
La tipica en tall d'estrella de la suavinex, s'ha de fer un tip de xuclar perque li surtri algo.
La nuk no la vol ni veure.
O sigui que cada dia toca en rabiada amb les tetines, foradar amb agulla, vaja un pal
Com us ho feu??
...
jo tampoc et sóc d'ajuda... sempre he fet servir la Nukk...

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Hola Plufi,
Nosaltres també fem servir bibes i tetines de l'Avent i donem la papilla de fruita amb les tetines de l'Avent, vaig agafar unes quantes tetines del número 1 que no havia fet servir i els hi vaig fer el forat més gran, i oli en un llum
Almenys he tret profit de les tetines nº 1, perque desde el primer dia em fet servir les de 3 posicions, perque les de l'1 no tiraven.

Nosaltres també fem servir bibes i tetines de l'Avent i donem la papilla de fruita amb les tetines de l'Avent, vaig agafar unes quantes tetines del número 1 que no havia fet servir i els hi vaig fer el forat més gran, i oli en un llum
Almenys he tret profit de les tetines nº 1, perque desde el primer dia em fet servir les de 3 posicions, perque les de l'1 no tiraven.

-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]