Hi ha simptomes d'avortament?
Hi ha simptomes d'avortament?
estic embarassada d 8 setmanes i a la darrera eco em van dir q es veia el sac pero no l'embrio.Dijous haig d tornar per veure si es veo o no , però estic una mica emparanoiada pq crec q m'estic començant a trobar malament.... amb mal cos... pero no tinc perdues... i ja no se si es el meu cap o poy ser simptoma d q començare a tenir perdues n breu... per altra banda tinc nauseas i ja no se q pensar... Alguna em podria dir si va tenir cap simptoma abans d perdre'l?? Gracies
DENÍS
Re: Hi ha simptomes d'avortament?
Hola ,
No se si et podré ajudar, jo el 1er embaràs va ser un ou buit .
Vaig anar d’Urgències per pèrdues i em varen fer una eco i van veure que no hi havia embrió a les 8st, em vaig esperar una setmana i em varen confirmar que era un ou buit .
Una setmana després del raspat encara em feien mal els pits....Resulta que l’hormona d’embaràs pot tardar 2 mesos a eliminar-la del cos.
Vull dir que no facis cas dels símptomes , pot ser que et trobis malament per mil coses.
Hi ha moltes noies que els hi han dit que no es veia embrió hi ha la setmana següent han sentit els cors dels seus petits ! Espero que sigui el teu cas.
Molts ànims i molta sort per Dijous
No se si et podré ajudar, jo el 1er embaràs va ser un ou buit .
Vaig anar d’Urgències per pèrdues i em varen fer una eco i van veure que no hi havia embrió a les 8st, em vaig esperar una setmana i em varen confirmar que era un ou buit .
Una setmana després del raspat encara em feien mal els pits....Resulta que l’hormona d’embaràs pot tardar 2 mesos a eliminar-la del cos.
Vull dir que no facis cas dels símptomes , pot ser que et trobis malament per mil coses.
Hi ha moltes noies que els hi han dit que no es veia embrió hi ha la setmana següent han sentit els cors dels seus petits ! Espero que sigui el teu cas.
Molts ànims i molta sort per Dijous

Feeling, molta sort bonica, com veus hi ha casos de tot...
Jo em trobo amb la mateixa situació que tu, el què passa és que tot i que jo dijous també tinc eco per confirmar ou buit, en el meu cas tinc molt clar quan vaig ovular perquè vaig fer TO i per tant no és possible que estigui de 2 setmanes menys com va dir el gine... així que simplement vaig a confirmar el diagnòstic...
En el meu cas des del principi que he tingut gairebé 0 símptomes d'embaràs, i de fet jo no em sentia embarassada... alhora vaig començar a tenir pèrdues marronoses des de la setmana 5, i pel què fa a dolor simplement noto punxades a la zona dels ovaris... estones més fortes, estones més normaletes... Per ara no he expulsat res, i suposo que lo meu acabarà amb raspat... ara ja ho tinc coll avall però arribar a aquest punt m'ha costat...
Espero que la teva història tingui un final feliç! ànims guapa!
Jo em trobo amb la mateixa situació que tu, el què passa és que tot i que jo dijous també tinc eco per confirmar ou buit, en el meu cas tinc molt clar quan vaig ovular perquè vaig fer TO i per tant no és possible que estigui de 2 setmanes menys com va dir el gine... així que simplement vaig a confirmar el diagnòstic...
En el meu cas des del principi que he tingut gairebé 0 símptomes d'embaràs, i de fet jo no em sentia embarassada... alhora vaig començar a tenir pèrdues marronoses des de la setmana 5, i pel què fa a dolor simplement noto punxades a la zona dels ovaris... estones més fortes, estones més normaletes... Per ara no he expulsat res, i suposo que lo meu acabarà amb raspat... ara ja ho tinc coll avall però arribar a aquest punt m'ha costat...
Espero que la teva història tingui un final feliç! ànims guapa!
Hola boniques, us informo de la meva situació perquè fa uns dies també he buscat respostes.... i n'he trobat de tot tipus. Malhauradament acabo de tenir un abort diferit. Vaja, me'l provocaran demà, em faran un legrat. Encara no ens haviem fet a la idea de la gran sorpresa d'haver tingut un embaras natural inesperat, i a la primera visita de 7+2 ja em diuen que embrio no creix...A les 8 setmanes m'han confirmat que l'embrio no creix.
He seguit amb simptomes d'embaras en tot moment, pits, panxa inflada,... i gine m'ha dit avui que és normal tenir-los pq el cos segueix embarassat.
Espero que tu a la següent visita tinguis una bonica sorpresa.
Sort!
He seguit amb simptomes d'embaras en tot moment, pits, panxa inflada,... i gine m'ha dit avui que és normal tenir-los pq el cos segueix embarassat.
Espero que tu a la següent visita tinguis una bonica sorpresa.
Sort!
GIROFIV IA-Nov10, IA-Gen11, FIVISCI Abr11 2 embris AB. 7/05+ NAIA 23/12/11-37 setm-2,400kg
Nov13 Emb natural,avort legrat S9
Abr14 Emb natural,avort bioquimic S6
Maig15 FIV+ISCI+DGP 6biopsiats, 2sans, transfer 1 blasto.Avort bioq.
Set15 Transfer cicle natural 1 blasto congelat.Beta-
Nov15 Emb natural! S7 ou buit :(
Maig16 Emb natural! queda't!!
Sento el q os ha passat noies... hem d treure anims per continuar amb la busqueda!! Ja us dire q passa al final...
No se vosaltres però jo ja tinc un nen precios d 2 anys i mig i això m'ajuda molt. Suposo q si fos el 1er embaras estaria molt mes enfonsada... pero bueno... q farem.
Molts anims!!
No se vosaltres però jo ja tinc un nen precios d 2 anys i mig i això m'ajuda molt. Suposo q si fos el 1er embaras estaria molt mes enfonsada... pero bueno... q farem.
Molts anims!!
DENÍS
Ànims feeling!!!!! encara no saps com anirà!!!!!! sempre hi ha esperança!
A mi el fet de tenir la Berta que ara té gairebé 2,5 anys m'ha ajudat moltíssim!!!!!! això sí que no té preu!!!!!!! tens tota la raó!
A mi el fet de tenir la Berta que ara té gairebé 2,5 anys m'ha ajudat moltíssim!!!!!! això sí que no té preu!!!!!!! tens tota la raó!
Hola noies! Hem vist al cigronet i hem escoltat el cor!!! Jo ja esperaba q em diguessin q np hi havia res!!

DENÍS
feeling ha escrit:Hola noies! Hem vist al cigronet i hem escoltat el cor!!! Jo ja esperaba q em diguessin q np hi havia res!!
Moltes i Moltes felicitats això si que es una super bona noticia!

Bali10 Hola guapa! Em sap molt de greu el que a passat. Ja t’han fet el raspat? Espero que hagi anat bé dintre de tot. Et recomano que pasis per el fil del SP de Les que hem patit un avort i ho volem tornar intentar....
Bertian Com estàs? T’han programat el raspat? Molts anims

Bertian Com estàs? T’han programat el raspat? Molts anims

Gracies pels vostres comentaris d'aquests dies noies. M'ajudat molt i a sobre la cosa ha sortit be!!!
DENÍS
Feeling, moltes felicitats guapa!!! me n'alegro moltissim que tot hagi anat bé i endavant. gaudeix molt cada dia del teu embaras.
Illeta, gràcies per teves paraules. Em van fer legrat dimecres per aspiracio, tot molt bé i molt ràpid. I les pastilles no em varen causar dolor, i a posteriori només he tingut algun dolor puntual de ronyons. Em trobo animicament molt millor; acabar amb els dubtes era el més important, plorar, i continuar endavant! sobretot pq tinc la gran sort de tenir una petita fiera a casa que no em deixa temps d'estar trista.
Bon Nadal noies!
Illeta, gràcies per teves paraules. Em van fer legrat dimecres per aspiracio, tot molt bé i molt ràpid. I les pastilles no em varen causar dolor, i a posteriori només he tingut algun dolor puntual de ronyons. Em trobo animicament molt millor; acabar amb els dubtes era el més important, plorar, i continuar endavant! sobretot pq tinc la gran sort de tenir una petita fiera a casa que no em deixa temps d'estar trista.
Bon Nadal noies!
GIROFIV IA-Nov10, IA-Gen11, FIVISCI Abr11 2 embris AB. 7/05+ NAIA 23/12/11-37 setm-2,400kg
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |