Postres
Postres
Els vostres fills fan postres? Es que no ho recordó del gran...
I si en fan, que els hi doneu? A veure si em doneu idees per que en Jan en al·lergic a l'ou i la proteína de llet, així que poques coses hi ha a part de fruita, no?
A més no té ni una sola dent i li costa força mastegar i s'ennuega molt, vull dir que cuasi tot ho fa triturat encara....
I si en fan, que els hi doneu? A veure si em doneu idees per que en Jan en al·lergic a l'ou i la proteína de llet, així que poques coses hi ha a part de fruita, no?
A més no té ni una sola dent i li costa força mastegar i s'ennuega molt, vull dir que cuasi tot ho fa triturat encara....

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Postres
Ostres no sé quan se'ls deuen poder donar iogurs de soja?? contenen lactosa o no?
També podries fer una poma al forn, ara que fa més fresca es posa bé calentona, i així varia una mica de la fruita típica...
Però tens raó... costa trobar coses fora dels làctics i fruita!
També podries fer una poma al forn, ara que fa més fresca es posa bé calentona, i així varia una mica de la fruita típica...
Però tens raó... costa trobar coses fora dels làctics i fruita!
Jo de tant en tant els dono gelatina de fruites. Els agrada molt. Fins i tot la pots fer tu a casa.
Els meus fan postres des dels 6 mesos; primer, fruites i a partir dels 9 o 10 mesos, fruites, lactis, gelatines… de tot.
La meva peque tmb es alèrgica a la proteïna de la llet o sigui que fruita i gelatina, res mes. Vam provar iogurts d soja i tmb li feien reacció alèrgica. A alguna herbolisteria he trobat iogurts d'arròs amb fruites i d'avena, però no li agraden massa.
Merci noies, miraré lo de les gelatines i lo dels iogurts d'arros i altres.
He probat els de soja i, o no li agraden o no li senten bé. El problema és que la seva reacció es cutánea i mai és instantánea, així que a vegades costa saber si es una cosa i l'altre. I les gelatines miraré si en trobo sense traçes, pq n'hi ha algunes que en tenen.
He probat els de soja i, o no li agraden o no li senten bé. El problema és que la seva reacció es cutánea i mai és instantánea, així que a vegades costa saber si es una cosa i l'altre. I les gelatines miraré si en trobo sense traçes, pq n'hi ha algunes que en tenen.

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

La soja és molt transgénica i té molts estrogens, millor evitar-la i més en nens ("mascles").
El Jan sempre menja fruita de postre. El iogur no "li va"
El Jan sempre menja fruita de postre. El iogur no "li va"
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit