Dormint als braços de la mare......
Re: Dormint als braços de la mare......
Sí que ens passava. No només necessitava braços, caminar i balanceig els dies que tenia còlics, era cada dia de cada dia. I acabàvem destrossats, i pensant què passaria quan pesaria més, perquè mentre ho vius tens la sensació que has d'estar meeeeesoooooos amb la mateixa rutina. I no. Un dia s'acaba. Ho anireu veient. Nosaltres la vam anar acostumant a posar-la al llit, i un bon dia s'hi va quedar adormida. No vol dir això que després va passar per altres etapes, i van tornar a vindre uns mesos que posar-la a dormir era un martiri, però també ho vam anar encaminant de mica en mica. I ara que ja va al cole, doncs és posar-la al llit i quedar-se tiesa tota la nit.
Ànims!
Ànims!
Moltes gràcies!! Confiarem que això passi!!! :)
jllt ha escrit:Nosaltres la vam anar acostumant a posar-la al llit, i un bon dia s'hi va quedar adormida.![]()
![]()
![]()
jllr, com es fa això d'anar acostumant a posar-la al llit??? És un altre tema preocupant... jejeje

Nineta22 ha escrit:jllt ha escrit:Nosaltres la vam anar acostumant a posar-la al llit, i un bon dia s'hi va quedar adormida.![]()
![]()
![]()
jllr, com es fa això d'anar acostumant a posar-la al llit??? És un altre tema preocupant... jejeje![]()
![]()
jajaja ja som dues les que ens fem la mateixa pregunta!
Doncs cada dia quan arribava l'hora d'anar a dormir la posàvem al llit, perquè sabés que aquell era el lloc on calia dormir. Que es posava a plorar molt (no és una nena de termes mitjos: o està tranquil·leta o es posa a bramar com una desesperada), l'agafàvem una estona i l'hi tornàvem a deixar. Evidentment que hi va haver nits que la vam deixar plorar UNA MICA. Dic això en majúscules perquè algun altre cop escrivint d'aquest tema aquí al SócPetit ja s'ha donat per fet que la deixàvem bramar i bramar fins a l'extenuació i clar que al final, així, s'hi acostuma, al llit. No és això. Mai la vam deixar bramar desesperada. I tot això ho fèiem quan ja va ser una mica més gran, no pas als tres, sis mesos. Però com que volíem que s'adormís al seu llit, la manera que s'hi comencés a acostumar era cada dia seguint la rutina: hora de dormir, doncs cap al llit. Que no t'hi vols estar? T'assec a la falda i t'adormo a la falda. Però un bon dia, per sorpresa nostra, es va quedar tranquil·la al llit i es va adormir sola.
Avui he parlat amb la meva llevadora (per un altre tema) i m'ha recomanat que la deixi al seu llitet. Si plora, que ens acostem i li parlem amb un somriure. Anar treient el cap a l'habitació de tant en tant. Ella s'ha acostumat a adormir-se enganxada al pit i no és bona dormilega.
Ara he probat de fer-ho però he acabat oferint-li el pit estant jo incorporada al llit. Quan s'ha adormit, l'he posat al seu llitet. S'ha despertat però li he posat el xumet (mai el vol). I ara per ara ja porta....10 minuts soleta al seu llit!!!!
Ara he probat de fer-ho però he acabat oferint-li el pit estant jo incorporada al llit. Quan s'ha adormit, l'he posat al seu llitet. S'ha despertat però li he posat el xumet (mai el vol). I ara per ara ja porta....10 minuts soleta al seu llit!!!!
Hola noies.
El meu petit, que ja té 4 anys, quan vol dormir sempre busca el contacte, principalment amb la mama, però sinó també li va bé el contacte del papa. El lloc és el de menys, la qüestió és poder estar amb algú.
El meu nebot, des del primer dia, no vol dormir als braços. Vol estar estirat!!!! i si no, no troba la posse i protesta
en canvi el seu germà no era així, si el posaves al llitet plorava.....
No us amoïneu massa per com dorm o si s'hi acostumarà... ell/a ja porta de sèrie un tarannà i ens el marca clarament. El millor per ell i per nosaltres és esbrinar el que necessita i oferir-li
Molta sort.
El meu petit, que ja té 4 anys, quan vol dormir sempre busca el contacte, principalment amb la mama, però sinó també li va bé el contacte del papa. El lloc és el de menys, la qüestió és poder estar amb algú.
El meu nebot, des del primer dia, no vol dormir als braços. Vol estar estirat!!!! i si no, no troba la posse i protesta
en canvi el seu germà no era així, si el posaves al llitet plorava.....No us amoïneu massa per com dorm o si s'hi acostumarà... ell/a ja porta de sèrie un tarannà i ens el marca clarament. El millor per ell i per nosaltres és esbrinar el que necessita i oferir-li
Molta sort.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
nineta, veig q tens fulare, has provat d'adormir-la en el fulard? aixi no et fara tan mal l'esquena.
jo he arribat a la conclusio q els costa adormir-se porque els costa relaxar-se i en braços o al pit els es mes facil. tot i aixi, com mes nerviosos o excitats mes dificil, almenys aixo li passa a la meva, q te dos anys i encara necessita pit o braços o distraccio perque la son l'enganxi desprevinguda.
anims!
jo he arribat a la conclusio q els costa adormir-se porque els costa relaxar-se i en braços o al pit els es mes facil. tot i aixi, com mes nerviosos o excitats mes dificil, almenys aixo li passa a la meva, q te dos anys i encara necessita pit o braços o distraccio perque la son l'enganxi desprevinguda.
anims!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Hola carbasseta! Si que en tinc de fular!! De fet em va de perles perquè s'hi adormi!!!
Crec que tens raó en això que dius!! Tot i que acabi amb l'esquena com un poema, m'encanta que s'adormi en braços!!! :)
Crec que tens raó en això que dius!! Tot i que acabi amb l'esquena com un poema, m'encanta que s'adormi en braços!!! :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |