Què necessiten a partir dels 6 mesos
Què necessiten a partir dels 6 mesos
Hola marones,
tinc una oetita que la setmana vinent farà 6 mesos de moment hem fet LME i fa una setmana que li he donat algun tros de meló, de broquil per jugar....
Avui he anata al pediatra i li he dit que volia seguir fent trossets i que si hi havia alguna llista amb els aliments que se li poden donar i els que no...M'ha dit que si nomès li donava trossets que no menjaria prou i que li faltarien altres vitamines. Quines vitamines? No m'ho ha dit. Jo li he insitit preguntant que si l pit ja no li alimenta ...i m'ha dit que si; però m'ha insitit molt amb els triturats ....com si els trossets fossin un joc...pero qur no val. i m0ha donat recepta de papilla de fruita i de verdura.
Jo he sortit d'allí pensant que no li faria ni cas (l meu hone és mlt pro- Carlos Gonzalez) i la veritat és que voliem provar aquest metode; però ara em fa por pensar q no menjara el suficient i que li mancaran vitamines.
Algú té alguna experiència? o alguna taula orientativa?
Merci
tinc una oetita que la setmana vinent farà 6 mesos de moment hem fet LME i fa una setmana que li he donat algun tros de meló, de broquil per jugar....
Avui he anata al pediatra i li he dit que volia seguir fent trossets i que si hi havia alguna llista amb els aliments que se li poden donar i els que no...M'ha dit que si nomès li donava trossets que no menjaria prou i que li faltarien altres vitamines. Quines vitamines? No m'ho ha dit. Jo li he insitit preguntant que si l pit ja no li alimenta ...i m'ha dit que si; però m'ha insitit molt amb els triturats ....com si els trossets fossin un joc...pero qur no val. i m0ha donat recepta de papilla de fruita i de verdura.
Jo he sortit d'allí pensant que no li faria ni cas (l meu hone és mlt pro- Carlos Gonzalez) i la veritat és que voliem provar aquest metode; però ara em fa por pensar q no menjara el suficient i que li mancaran vitamines.
Algú té alguna experiència? o alguna taula orientativa?
Merci
sunshine13
Re: Què necessiten a partir dels 6 mesos
Hola maca,
malahuradament encara queden pediatres d'aquests, quina llàstima.
Si coneixeu el mètode del Carlos González i el voleu provar, endevant!! Penso que no us en penedireu.
Per mi la difència és: amb les papilles mengen més perquè li vas fotent a la boca i s'ho va empassant. Si menja trossets menjarà el que realmente li vingui de gust, aprendrà a menjar com les persones mengen i sobretot, disfrutarà moltissím.
Si vols un exemple, el meu fill menja trossets des dels sis mesos i sempre ha estat i està en un percentil 95 de pes i alçada. Ja em diràs si li falten vitamines!!!
A partir de l'any menjava ja del nostre menjar, res de cuinar per separat per a ell i si anem a un restaurant menja el que hi ha i tant content. Menja tot sol i qualsevol plat.
Ànims!!! Veuràs com us agradarà l'experiència.
malahuradament encara queden pediatres d'aquests, quina llàstima.
Si coneixeu el mètode del Carlos González i el voleu provar, endevant!! Penso que no us en penedireu.
Per mi la difència és: amb les papilles mengen més perquè li vas fotent a la boca i s'ho va empassant. Si menja trossets menjarà el que realmente li vingui de gust, aprendrà a menjar com les persones mengen i sobretot, disfrutarà moltissím.
Si vols un exemple, el meu fill menja trossets des dels sis mesos i sempre ha estat i està en un percentil 95 de pes i alçada. Ja em diràs si li falten vitamines!!!
A partir de l'any menjava ja del nostre menjar, res de cuinar per separat per a ell i si anem a un restaurant menja el que hi ha i tant content. Menja tot sol i qualsevol plat.
Ànims!!! Veuràs com us agradarà l'experiència.
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ostres, em sembla una bajenada això que t'ha dit el pediatra (i et parla una mare que va haver de fer LA i que fa triturats ;)) El principal aliment dels nens fins als 12 mesos és la llet, la resta és l'alimentació complementària. El fet que mengin triturat o no és decisió única dels pares, en el meu cas menja triturats però combinant amb trossets, és a dir, li dono el puré, però potser un dia li dono la carbassa o el bròquil directament, que ell potinegi i hi jugui (i se'l menja igual).
El que sí volia comentar és que el meu menja triturat però el que ell vol, jo li vaig donant cullerades quan ell va obrint la boca i quan la tanca i diu que prou, doncs prou, si n'ha menjat 2 perfecte, si n'ha menjat 10 també perfecte
El que sí volia comentar és que el meu menja triturat però el que ell vol, jo li vaig donant cullerades quan ell va obrint la boca i quan la tanca i diu que prou, doncs prou, si n'ha menjat 2 perfecte, si n'ha menjat 10 també perfecte
ostres, genial aquesta entrada! jo estic igual, el meu té sis mesos i mig. fins als 6 mesos va fer LME i després vaig intentar amb algun puré de verdures o fruita, i nanai de la xina!! també m'han dit que només de pit no pot viure, que li he de donar altres coses... va picotejant a taula amb nosaltres, però la veritat és que molt poquet... també perquè et diuen que has d'introduir les coses taaaaaaan mica en mica... res, que passaré de tot i li donaré del que mengem (cuinem sense sal, ideal) i pit a tope, com fins ara. però va molt bé llegir que d'altres han passat o passen pel mateix!
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Pots estar tranquila perquè fins l'any de vida el seu aliment principal és la llet, conté totes les vitamines, proteïnes i greixos que necessita, la resta és alimentació complementària. No necessiten ni papilles ni trocets, els hi donem pq es vagin acostumant a nous gustos i textures, rès més. Nosaltres hem introduït els aliments a trocets, molt lentament, sense cap papilla de cereals industrials. I tenim una nena saníssima amb unes cuixotes de por :P I que menja de tot de tot tota sola. Passa't pel fil que en parlem, entre totes veuràs molts consells per començar. viewtopic.php?nomobile=1&f=16&t=17340
Vaya tela amb el pediatra... l emma te 6mesos i hem començat a oferirli trossets, de moment nomes maraneja i juga, el menjar es diversio fins a lany, com ja than dit la llet es la principal font d nutrients i tu q fas LM millor encara.
Tenen reserves d ferro d sobres fins lany, si el veguessis pansit, tristot...sense gana, llavors aue li facin analisi pero si esta be no pasa rss!!
Quines ganes despantar a les mares....
Tenen reserves d ferro d sobres fins lany, si el veguessis pansit, tristot...sense gana, llavors aue li facin analisi pero si esta be no pasa rss!!
Quines ganes despantar a les mares....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |