Recomanació Neuropediatre
Recomanació Neuropediatre
Hola noies, a veure si teniu alguna referència o coneixeu algun neuròleg per a nens a la zona de Bcn, ens hi deriva el nostre pediatre i m'agradaria trobar un metge expert i de confiança. Moltes gràcies!
Re: Recomanació Neuropediatre
Doncs jo no en conec cap directament però confiaria amb St. Joan de Déu, a veure si algú et pot donar més referències.
sort!
sort!
A Sant Joan de Déu m'hi han de derivar per la SS no? O hi podríem anar per la mútua?
Hola, nosaltres vam visitar-nos amb la Dra. Verónica González. Està als matins a St.Joan de Déu i a les tardes a l'Hospital de nens de Barcelona.
És jove però és molt bona i pels nens encantadora!
Una cosina meva van tenir un problema bastant greu i també van acabar encantats amb ella.
És jove però és molt bona i pels nens encantadora!
Una cosina meva van tenir un problema bastant greu i també van acabar encantats amb ella.
Hola!
Nosaltres també anem a l'Hospital de nens amb el Dr. Ortez. És sèrio, però amb el nen molt bé.
Espero que no sigui res greu!
Nosaltres també anem a l'Hospital de nens amb el Dr. Ortez. És sèrio, però amb el nen molt bé.
Espero que no sigui res greu!
yo no et recomano la neurolega que hi ha al hospital dels nens, no m'enrecordo com es deia, pero va ser un desastre, fins al punt que la volia fer pasar pel quirofan, em va fer-li proves dures i per res perque la nena estaba perfecte, nomes miran la radiografia es veia clar pero ella no ho va veure i va ser les dues setmanes mes dures llargues i terribles de la meva vida, yo et recomano que vaigis a sant joan de deu
Quin és l'hospital de nens? Jo podria recomanar-te una neuròloga de Girona que treballa al Trueta i que va estar de resident a Sant Joan de Déu..és maquíssima i molt conservadora alhora de fer diagnosi i proves. I diuen que és bona. Ja que a Girona no pot ser, ens va comentar que a l'Hospital StJdD hi havia un equip molt bò de neuropediatres. No ho dubtis..aquest hospital és una bona opcio!Si més no pel que fa a neuropediatria sembla ser. Espero que no sigui res greu!
Gràcies noies, en principi no ha de ser res greu, esperem. De moment ens han donat hora amb el Dr. Hernández a l'Hospital de nens, en teniu alguna referència?
grill, l'Hospital de nens es diu així, és a Bcn i és privat. A Sant Joan de Déu des del meu cap no ens poden derivar directament, hem d'anar a l'hospital de referència per zona i després haurien de ser aquests que ens tornéssin a derivar!
grill, l'Hospital de nens es diu així, és a Bcn i és privat. A Sant Joan de Déu des del meu cap no ens poden derivar directament, hem d'anar a l'hospital de referència per zona i després haurien de ser aquests que ens tornéssin a derivar!
Hola!
No se quan temps te el teu nen pero si es petit ( menys de 4) el pediatre del cap et podria derivar al CDIAP i alla hi ha neuropediatre ..no se es una idea.
A sant joan de deu son uns grans professionals!
No se quan temps te el teu nen pero si es petit ( menys de 4) el pediatre del cap et podria derivar al CDIAP i alla hi ha neuropediatre ..no se es una idea.
A sant joan de deu son uns grans professionals!
Ui ja ho miraré que ara no tinc aquí els papers, però la que dic treballa al trueta, es diu Cristina, i té molt bones referències, a part de que personalment em va encantar, per la seva professionalitat i prudència alhora de diagnosticar i es prèn el temps que cal per fer l'exploració. Quan ho trobi t'envio missatge amb cognoms i tal.
Rescato aquest post.
Estic buscant per la meva filla. Aniria per mutua,ja que al cdiap poden trigar 6 mesos en mirar-se-la...
Si en sabeu d'açgún m'ho dieu!
Gràcies!
Estic buscant per la meva filla. Aniria per mutua,ja que al cdiap poden trigar 6 mesos en mirar-se-la...
Si en sabeu d'açgún m'ho dieu!
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |