3 mesos i dorm bocaterrosa
3 mesos i dorm bocaterrosa
hola!!
tot just ha fet 3 mesos i desde feia dies q volia girar.se i posar.se bocaterrosa al moises. Ahir ho va aconseguir i aquesta nit hi ha dormit 7 hores. És massa petita per dormir en aquesta posició?
tot just ha fet 3 mesos i desde feia dies q volia girar.se i posar.se bocaterrosa al moises. Ahir ho va aconseguir i aquesta nit hi ha dormit 7 hores. És massa petita per dormir en aquesta posició?
Re: 3 mesos i dorm bocaterrosa
Recomanen que durant el primer any de vida no dormin en aquesta posición pel risc de "muerte súbita". A més a més, com encara no aixequen el cap a mi em faria por que s'ofegués. Jo li canviaria de postura quan s'et giri així.
Hola Palme,
T'explico l'experiència amb la nostra filla: ja des de néixer, no volia dormir mai ni de costat ni panxa enlaire. L'única manera d'adormir-se era panxa terra. Ens feia patir moltíssim, perquè tot i que esperàvem que s'hagués adormit per girar-la una mica, al notar que no estava la seva panxa en contacte complet amb el matalàs, es despertava de seguida. Als 3 o 4 mesos ho vaig comentar amb la pediatra i em va dir que estigués tranquil·la, que ella oficialment m'havia de dir que la nena havia de dormir o de costat o panxa enlaire, però que personalment, i com que no hi ha cap estudi concloent que realment relacioni la mort súbita del lactant amb el fet de dormir panxa terra (senzillament perquè abans la recomanació era justament que els nens dormíssim panxa terra), si la nostra nena aquesta era la manera que tenia d'adormir-se tranquil·leta, que no hi patís gens ni mica. I me'n vaig despreocupar. I fins fa molt poc (ara té tres anys), sempre que la posàvem al llit es posava automàticament panxa terra per adormir-se. Ara ja se sol posar de costat però es mou tantíssim que passa també moltes estones bocaterrossa.
T'explico l'experiència amb la nostra filla: ja des de néixer, no volia dormir mai ni de costat ni panxa enlaire. L'única manera d'adormir-se era panxa terra. Ens feia patir moltíssim, perquè tot i que esperàvem que s'hagués adormit per girar-la una mica, al notar que no estava la seva panxa en contacte complet amb el matalàs, es despertava de seguida. Als 3 o 4 mesos ho vaig comentar amb la pediatra i em va dir que estigués tranquil·la, que ella oficialment m'havia de dir que la nena havia de dormir o de costat o panxa enlaire, però que personalment, i com que no hi ha cap estudi concloent que realment relacioni la mort súbita del lactant amb el fet de dormir panxa terra (senzillament perquè abans la recomanació era justament que els nens dormíssim panxa terra), si la nostra nena aquesta era la manera que tenia d'adormir-se tranquil·leta, que no hi patís gens ni mica. I me'n vaig despreocupar. I fins fa molt poc (ara té tres anys), sempre que la posàvem al llit es posava automàticament panxa terra per adormir-se. Ara ja se sol posar de costat però es mou tantíssim que passa també moltes estones bocaterrossa.
Hola Palme,
El meu fill va començar a fer-ho als 4 mesos. Al principi estavem espantats com tu, però vam veure que no hi havia manera, si el canviàvem de posició ell sol es tornava a girar... O sigui que només et puc dir que ara té 16 mesos i encara dorm igual!!
El meu fill va començar a fer-ho als 4 mesos. Al principi estavem espantats com tu, però vam veure que no hi havia manera, si el canviàvem de posició ell sol es tornava a girar... O sigui que només et puc dir que ara té 16 mesos i encara dorm igual!!
Merci, noies! hem quedo mes tranquila.
La meva també dorm bocaterrosa des que tenia un mes. Ara en farà 3. El pediatre em va dir que si descansava millor no la girés però que intentés que el Moisès estigués una mica aixecat per la part del cap.
Palme la Cris tambe dorm bocaterrosa i hem van dir lo mateix que a aletes socpetitones que si era la seva manera de dormir que la deixem fer, perque antiguament tots els nens dormían aixi.
El Genís desde que té 1 mes doem bocaterrosa, va estar ingressat quan tenia 2 mesos per una bronquiolitis i si no estava bocaterrosa no dormia. Els pediatras em van dir que si ell dormia agust aixi, que estigués tranquila. Amb dos anys i mig segueix dormint igual (com el seu pare i jo).
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
L'aina igual! A la q va saber girar-se que sempre més ha dormit bocaterrossa. Jo al principi també la girava, però durava dos minuts q es tornava a girar, amb el q vaig assumir q si ho feia ella era perquè li anava millor.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

La meva filla des dels dos mesos que dorm bocaterrosa i ara te 12 mesos i continuem igual!
El pediatra em va dir que no passava absolutament res!
El pediatra em va dir que no passava absolutament res!
- saludoalaluna
- :: papallona

- Entrades: 134
- Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am
Igual que les companyes, a mi el pediatre em va dir q d inici la posses panxa enlaire o d costat pero q en quan ella és sapigues donar la volta per si sola no passava res!!!
Hola
La meva filla dorm bocaterrosa des del primer dia. Ha vomitat alguna vegada i tenen el reflex de girar la cara. No pateixis que l'instint de supervivencia es brutal!!!!
La meva filla dorm bocaterrosa des del primer dia. Ha vomitat alguna vegada i tenen el reflex de girar la cara. No pateixis que l'instint de supervivencia es brutal!!!!
Hola!
El meu fill també dorm de bocaterrosa desde que tenia 1 mes, al principi també patia molt, pero el pediatre em va dir que estigues ben tranquila, que abans tots dormien així! i que referent als estudis que hi havia, que quan es varen fer gairebé tots els nens dormien bocaterrosa, per tan que no veia molt fiable els resultats...
Ara que te 10 mesos com es molt mou tant dorm bocaterrosa, boca amunt o de costat!
El meu fill també dorm de bocaterrosa desde que tenia 1 mes, al principi també patia molt, pero el pediatre em va dir que estigues ben tranquila, que abans tots dormien així! i que referent als estudis que hi havia, que quan es varen fer gairebé tots els nens dormien bocaterrosa, per tan que no veia molt fiable els resultats...
Ara que te 10 mesos com es molt mou tant dorm bocaterrosa, boca amunt o de costat!
05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050

Ja veig q són molts els que es giren, li aixecaré la part dl cap com heu comentat. El matalas q té és antiofegament, aixi si treu q ho fa sovint no passa res.
Noies,
això que comenteu de la "mort sobtada"... a mi em va comentar la llevadora que l'estudi que van fer TOTS dormien bocaterrosa, per tant si l'estudi hagués estat fet que 25 dormien de costat dret, 25 de l'esquerra, 25 panxa enlaire, i 25 panxa a terra es podria fer una mica d'estadística! però si tots dormien de la mateixa manera no es pot associar amb la mort sobtada, ja que no hi ha cap estudi amb els altres tipus de dormir.....
L'Ignasi sempre ha dormit panxa a terra, panxa enlaire s'espanta i es desperta molt sovint!! en canvi si vull que dormi hores seguides panxa a terra!!!! i llestos!!!
no ho fan els vostres petits, si estan panxa enlaire que s'espanten i estiren els braços???
ja em direu!!!
això que comenteu de la "mort sobtada"... a mi em va comentar la llevadora que l'estudi que van fer TOTS dormien bocaterrosa, per tant si l'estudi hagués estat fet que 25 dormien de costat dret, 25 de l'esquerra, 25 panxa enlaire, i 25 panxa a terra es podria fer una mica d'estadística! però si tots dormien de la mateixa manera no es pot associar amb la mort sobtada, ja que no hi ha cap estudi amb els altres tipus de dormir.....
L'Ignasi sempre ha dormit panxa a terra, panxa enlaire s'espanta i es desperta molt sovint!! en canvi si vull que dormi hores seguides panxa a terra!!!! i llestos!!!
no ho fan els vostres petits, si estan panxa enlaire que s'espanten i estiren els braços???
ja em direu!!!
Rix, ara he vist que el teu pediatre també et va explicar l'estudi que van fer!!!
=)
=)
Si Ponchan, al meu fill també l'hi passava que al estar boca amunt s'espantava i es despertava més fàcilment! ara ja no l'hi passa, tant dorm bocaterrosa com de costat o panxa enlaire.
05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

Sí Ponchan, la meva també s'espanta molt panxa enlaire. Jo quan va amb cotxet o al cotxe i veig que s'adorm panxa enlaire, intento que agafi alguna cosa amb les manes (un dudu, un ninu, la muselina...). D'aquesta manera el susto no és tant fort i de vegades es torna a dormir.
Tb s.espanta panxa enlaire! Fa anar els braços com.si caigues.
I al cotxe m.agafa un dit sino no s.adorm.
I al cotxe m.agafa un dit sino no s.adorm.
Sí, té un nom això que s'espanten: reflex de Moro. És normal de tan petits. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |