i l'ou, quan??

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Arual83
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

i l'ou, quan??

EntradaAutor: Arual83 » dc. maig 29, 2013 7:53 pm

Bon vespre.

L Emma te 8m i mig. Hem anat introduint aliments conforme ens ha dit la infermera del cap, potser un pèl més tard i sense cap pressa, ni obligació. L altra dia a la revisió dels 8 em va dir que introduis l Ou i ara i el peix als 9 mesos. Em va dir que primer fes mig rovell i al cap de un mes tot un rovell. de moment un cop o dos per setmana.
HE estat llegint i comentant amb altres mares i ni ha que tb han començat als 8 i moltes altres que s han esperat entre els 10 i 12 mesos.

I jo no se que fer, crec que es un aliment complicat i em fa por i potser m espero fins passat els 10.

M agradaria saber que vau fer i que us van recomenar.

Moltes gràcies
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: i l'ou, quan??

EntradaAutor: Julyet » dc. maig 29, 2013 8:04 pm

Jo a la petita als 6 o 7 ja li vaig donar truita ;).
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dc. maig 29, 2013 8:23 pm

Nosaltres primer vam fer el peix als 9 i l'ou als 10. També em va dir que li donés 1/2 rovell als triturats i a la revisió dels 12 em va dir que ja li podia donar sencer, però la nena ja feia un mes llarg que menjava truites, de patata i ceva i tot.
Arual83
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

EntradaAutor: Arual83 » dc. maig 29, 2013 9:07 pm

Julyet i pel teu somriure ha anat la mar de be oi?? :ok:

Sargantana moltes gràcies, és el que m estic plantejant.

Sabeu que pasa, que treballo en menjadors escolars i tinc tants alumnes amb alergies i intoleràncies que tinc una por que no se gestionar a vegades.

Moltes gràcies
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. maig 29, 2013 9:13 pm

Efectivament :). Però això tampoc vol dir que li hagis de donar, simplement que li pots donar. Si té al·lèrgia en tindrà igual ara que a l'any, i sembla ser que els últims estudis diuen que demorar molt la introducció de certs aliments tampoc és bo...
Conclusió, si li vols donar endavant, i sinó doncs esperes a que ho vegis clar.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. maig 30, 2013 9:10 am

Nosaltres els hi vam donar als 9 mesos. Sempre he pensat que si hi havien de tenir una intolerància, preferíem saber-ho com abans millor, així que vam seguir les indicacions que ens van donar i vam començar als 9 mesos.
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dj. maig 30, 2013 10:33 am

Estic d'acord amb la conclusió de la Julyet, tenint sempre en compte les indicacions del pediatre introdueix els aliments quan tu ho consideris més oportú i et sigui més pràctic.

Pel que fa el nostre cas personal, nosaltres anem una mica a poc a poc i pausadament a introduir els nous aliments, a conseqüència d'articles que he anat llegint... i sempre pensem que no hi ha pressa que per a tot ja tindrà temps d'atipar-se :ok:

nosaltres també vam començar primer amb el peix als 9 mesos, i l'ou caps als 10 ben entrats, primer donant mig rovell i al cap d'un mes, ja vam començar amb el rovell sencer, ara a la visita dels 12 ja ens comentat que podiem introduïr la clara... primer faré l'ou dur, i com sempre el rovell li donaré sencer com sempre i li donaré un tros de clara per observar com la tolera, i si ho accepta tot bé, a la següent ja li faré truita :ok:

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::