quan la llet d arròs o avena??

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Arual83
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

quan la llet d arròs o avena??

EntradaAutor: Arual83 » dc. maig 08, 2013 3:09 pm

L Emma te 8 mesos.

Amb l alimentació fem un mixt, fa llet Artificial, verdura triturada i ara a les tardes fem AAR, fruita entera, pa amb tomàquet... I els esmorzars tb son força aixi... Picoteja fruita, pa...

A casa gastem llet d avena, ametlla i arròs ( tot ecologic) la meva pregunta és... Li puc oferir aquesta llet? Com a molt beurà un glop o 2... I ara fresqueta entreria molt be tb x hidratar-la!

Es d hora??

Moltes gràcies!!!
annajana
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

Re: quan la llet d arròs o avena??

EntradaAutor: annajana » dc. maig 08, 2013 3:32 pm

jo des de que va poder prendre cereals, jo ho vaig fer als 7 mesos que li he donat tant llet d'arròs com d'avena. Ara té 20 mesos i li segueixo donant. Li pots donar pero no és com a base de l'alimentació, sinò com una cosa més per oferir-li. Jo a part, li donava la fruita i la verdura i a banda el pit com a base. li vaig comentar al pediatre i em va dir que fes això mateix, i em va recalcar que la que millor no fes servir és la de soja. Espero haver-te ajudat!
Arual83
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

EntradaAutor: Arual83 » dc. maig 08, 2013 5:26 pm

M has ajudat molt!!! Justament li vull donar com a extra, pq en prenem i si en demana saber si puc oferir-li. Ella pren LA, fruita, verdures, cereals... Però com te dents (6) i mostra interes x mastegar vull anar normalitzant l alimentació!

Moltes gràcies!!!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » ds. maig 11, 2013 8:54 pm

La meva filla va començar a prendre llet d'arròs Quan va començar amb els cereals sense gluten, als 4 mesos. I la llet d'avena als 6 mesos Quan ja vam introducir els cereals amb gluten (l'avena té glúten)

Normalment les faig servir per barrejar els cereals I també fer les papilles de verdures. Es 1 complemento de L'alimentació seva de sòlids, De llet ella pren el pit a demanda.

La llet de soja no es bona pels bebes pel tema digestiu. I la d'ametlla jo m'esperaría a oferir-li fins que no s'introdueixin els fruita secs que crec que es cap als 24 mesos xk em sembla que son força alergens...
xirimoia
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dl. jul. 29, 2013 8:18 pm

Hola!

Sobre aquest tema, us volia preguntar quina quantitat diària (més o menys) en poden prendre. La meva nena té un any i fa temps que va restreta. Com que l'avena té molta fibra li dono beguda d'avena per si ajuda, però em fa por donar-li'n massa. Es deu fer a tot estirar un 60-90 ml, no vull passar-me. Serveix per alguna cosa?? És que pobreta, em fa un patir amb els esforços que fa!!
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. jul. 30, 2013 9:53 am

Arual, jo al meu fill li vaig començar a donar una mica de llet de civada, arròs o soja, cap als 8 o 9 mesos diria.
Has de tenir en compte algunes coses: en primer lloc que no portin sucres afegits. En segon lloc que a nivell nutricional tampoc aporten massa i millor que s'omplin la panxa amb altres coses. I en tercer lloc que no és un substitutiu de la llet materna ni la llet artificial.
Tenint això clar, si vosaltres en preneu i ella en demana, o si per exemple per esmorzar en pern un gotet, penso que no passa res.

Xirimoia, si la teva filla té restrenyiment penso que és important fer canvis en la dieta en general. No sé quanta fibra porta la llet de civada però en tot cas si li dones els cereals (arròs, pasta, pa...) integral, o flocs de civada (que segur tenen més fibra que la llet de civada), fruita i verdura, que estigui ben hidratada etc. Bé, tot això descartant que no hi hagi algun tema mèdic, clar! També és veritat que quan comencen a menjar més sòlids molts nens fan restrenyiment, al meu li passava també.
I sobre quantitat, no us ho sabria dir però no li'n donaria massa. Si pren molta llet de civada s'omplirà la panxa d'això i deixarà de menjar altres aliments més "interessants" a nivell nutricional. Millor que li donis més fibra per altres bandes :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Ponchan
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

EntradaAutor: Ponchan » dt. jul. 30, 2013 12:57 pm

Pel que dieu de la llet d'ametlles, a partir de l'any ja poden menjar fruits secs SEMPRE i quant no siguin sencers, xafats!! tot i que no veig quina necessitat de xafarli els cacahuets....ja en podrà menjar cap als 3 o 4 anys.....
però entenc que aquesta llet si que la poden pendre, no???

cada pediatre és un món!!!!!!!
Imatge
xirimoia
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dt. jul. 30, 2013 8:21 pm

Ponioleta, de canvis en la dieta ja procuro fer-ne: li dono raïm, prunes i taronja, l'arròs se'l fa integral, li vaig arribar a posar els cereals amb superfibra de blevit, li ofereixo aigua cada dos per tres.. i la veritat és que no aconsegueixo que acabi de funcionar. Hi ha dies que molt bé, em fa unes caques perfectes, però llavors es passa tres dies sense fer-ne i és un drama. El metge em va recomanar eupeptina, però abans de fer-li prendre res m'estimo més provar tot el que se m'acudeixi. Ahir per exemple li vaig donar avena i avui ha fet caca més toveta. Però potser d'aquí uns dies ja no em funciona... I sí, tot va començar amb l'AC, suposo que la llet era més fàcil de treure. ;-)))

Gràcies per la resposta! >.-<:

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::