5 HORES DORMINT? IMPOSSIBLE!!!

Els hàbits de dormir.
Marieta vola vola
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

5 HORES DORMINT? IMPOSSIBLE!!!

EntradaAutor: Marieta vola vola » dt. abr. 30, 2013 9:51 am

Hola noies,

Avui estic esgotadíssima... Us explico. La meva filla té 10 mesos i mig. Des que va néixer fem collit. Fa uns mesos, però, vam intentar posar-la al seu llit. Fins fa tres setmanes, més o menys, s'adormia als braços i la portàvem al seu llit. Això era a quarts de 9. Sobre les 12 es despertava i la portàvem al nostre llit i, com a molt, es despertava una vegada. Fa unes tres setmanes que, s'adorm als braços i cada vegada que fem l'intent de posar-la al seu llit o al nostre, es posa a plorar... Ella vol dormir ben abraçada a mi, cosa que jo li dono, però cada hora - hora i mitja es desperta, i llavors l'haig de bressolar i hem de fer mans i mànigues per tornar-nos a estirar al llit... Si intento deixar-la al mig nostre, com hem fet sempre, es desperta i plora i plora... No sé què li passa, només sé que jo estic cansadíssima, ja que no vol el seu papa, sempre em vol a mi. Algú s'ha trobat amb l'ho mateix? Estic pensant en mirar si amb flors de Bach o amb osteopatia milloraríem. Alguna ho heu provat? Moltes gràcies per l'ajuda!!!
Marieta vola vola
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

Re: 5 HORES DORMINT? IMPOSSIBLE!!!

EntradaAutor: Marieta vola vola » dt. abr. 30, 2013 9:53 am

Ah, i m'oblidava de dir-vos!!! A l'escola bressol no té cap problema per dormir. També hem observat que des de fa tres setmanes, que li porto jo i no el seu pare, plora cada dia que li deixo, cosa que abans, quan hi anava el papa, no feia. Ufff....
arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

Re: 5 HORES DORMINT? IMPOSSIBLE!!!

EntradaAutor: arfo » dt. juny 25, 2013 3:45 pm

Hola!

Veig que ningú et va contestar. La meva té 10 mesos i una setmana i des de fa un temps que li passa el mateix, li costa molt dormir, a l'escola bressol dorm just 30 minuts i cada nit es desperta entre 3 i 5 vegades. No ho entenc perquè ella dormia bé fins els 4/5 mesos i llavors va a dies, però últimament és dramàtic! Jo tinc la sensació que va associat a la sensació d'abandó que té cada vegada que desapareixo... però és molt cansat, doncs a la nit cada hora o 1:30 es desperta!

Ho has solucionat? Ja explicaràs...

Ah! Ella a la migdiada també es desperta, fa 40 minuts i 40 minuts... de vegades perquè dormi 2 hores es desperta fins a 3 o 4 vegades...
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::