Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

Problemes durant l'embaràs.
rossetona
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Re: Tinc molta por i estic molt trista... Desprendiment d'àmnios

EntradaAutor: rossetona » dt. abr. 02, 2013 4:42 pm

15+3

Hola, guapes.

La setmana que ve em faran un cultiu per veure si he eliminat el bacteri. En principi, hauria de ser així. Ara m'he de posar una cremeta per als fongs que he agafat gràcies a l'antibiòtic. Com que em poso la progesterona per baix (i la zona queda molt humida) i com que els antibiòtics destrueixen la flora vaginal, he agafat fongs. El que faltava... De totes formes, avui m'han tornat fer eco (la gine m'ha dit que anés per confirmar els fongs) i sembla que la cosa va força millor. La gine m'ha animat a seguir fent repòs al sofà. Jo li faré cas.

MIULES: Dincs que a cap de nosaltres no ens agrada tenir un hematoma i sagnar, tenir-lo tant al principi de l'embaràs és més normal. De totes formes, espero que s'hagi anat a prendre Fanta. Només et falten 2 dies. Ja explicaràs.

SOLEX: Tu ho has dit. Vas al lavabo amb terror. És que t'arriba a paralitzar i tot.

CRIS: Espero que aconsegueixis el teu + aviat.

Un petonet, boniques.
Imatge

Imatge
SOLEX76
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

EntradaAutor: SOLEX76 » dc. abr. 03, 2013 10:02 am

Bon dia

Rossetona, wapi, molts d'ànims amb aquest repós :ok: . És un rotllo, però ja queda menys perquè comencin les bones notícies i es vagi resolguent l'ensurt i ara els fongs ditxosos, gggrr. Mentrestant, el nen/a va creixent tan agustito, amb l'esforç de la mami, però va creixent! :ok: També et volia comentar, que sempre se m'oblida, que la gent, pobreta, diuen coses sense voler fer mal. Quan vares obrir el post ens vàrem indignar unes quantes amb allò de que si estaves trista o neguitosa perjudicava el bebè, però en sèrio que en general diuen això per donar-te raons o motius d'optimisme perquè no ens volen veure malament. En aquell moment, però, estava tot tan recent que lo lògic era estar desesperat. A mi diumenge passat una bona amiga de ma mare que a l'octubre es va portar amb noltros de cine, cercant contactes per tenir-ne info de la malaltia del nostre fill, em va dir quan li vaig comentar que tornava a estar embarassada "què bé, ara has d'oblidar el que va passar, no hi pensis, com si no hagués passat, eh?"... pobreta, volia animar-me i jo li vaig espetar un "impossible que oblidi, cada dia penso, sense dolor intens, però no ho oblidaré mai", i clar que em va dir que era així, però ja et dic, mesos enrera m'hauria fet mal, però ara ho entenc perfectament el missatge de les seves paraules. En definitiva, que si tu veus que no hi ha mala llet i és només una mica de falta d'empatia perquè és impossible estar al 100% a la teva pell, doncs ni ho tenguis en compte, no val la pena fer-se mala sang si no hi ha mala llet de fons. :ok:
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Miules
Entrades: 178
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 10:16 am

EntradaAutor: Miules » dj. abr. 04, 2013 9:28 am

Bon dia boniques,

ROSSETONA Com estas? Espero que un xic més animada, ja veuras com aquest repòs donarà fruit i farà que tot es vagi posant al seu lloc.
Quan tens la propera visita?
I fora, fora, aquests maleïts fongs! Hores d'ara ja deuen ser més enllà on es pon el Sol!
T'envio moolt energia positiva!!

SOLEX Sí noieta, si tot va com ha d'anar, seré mare novembrera (que fort sona això!). De tan en tan faig un cop d'ull al post de mares de novembre però vull ser prudent, m'ha costat molt arribar fins aquí i em fa molta por que tot vagi bé i encara no em veig paticipant. Potser més andavant, ja veurem...

Aquesta tarda tinc visita i eco, esperem que tot estigui bé, ja us explicaré.

Una mega abraçada a totes! :-()-)
rossetona

EntradaAutor: rossetona » dj. abr. 04, 2013 7:40 pm

15+5

Guapes.

Moltes gràcies pels ànims. Crec que els fongs també van millorant. Em trobo més animada, la veritat. Hi ha dies en què el repòs no se'm fa tan dur.

SOLEX: Ara, amb distància, penso igual que tu. La gent diu les coses per animar-te, volen enviar un missatge de positivisme. Evidentment, mai no m'ho vaig prendre com mala fe.

CRIS: El més dur del repòs és veure que el nen està molt irascible. Està patint massa canvis en poc temps: del bressol al llit (això ho va fer excel·lent), el meu repòs (això ho porta fatal) i, des d'abans d'ahir, li estem treient el bolquer (ahí andamos).

MIULES: Com ha anat l'eco, guapa?

Petonets. Ara el nen està ballant i no m'ho vull perdre... :) :oset: :oset:
Imatge

Imatge
gisa
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dj. abr. 04, 2013 8:01 pm

Rossetona! M'alegro que estiguis més animada! :-()-) Ja m'imagino que es fa dur això del repós, però cal pensar que es per una bona causa... Pel que fa al teu petit, és difícil que entengui la situació... Caldrà tenir paciència (més encara!) :-o00m :-o00m Saps? Jo també estic en plena operació bolquer amb la meva petita, i també ho portem prou bé...
Això dels fongs sí que és un rotllo! Jo també sóc del club d'antibiòtic = fongs... I a més, amb l'embaràs som més propenses, i si a més et poses la proge... Sort que té fàcil solució! En fi, molts ànims i m'alegro que tot vagi seguint el seu curs!
Imatge Imatge Imatge
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » dv. abr. 05, 2013 7:34 am

Bon dia ! :***: :***: :***:

Com va el repòs Rossetona?. Com estàs?. Poc a poc ja van passant els dies, molts ànims i força!

Com estàs Miules?. Et vares quedar més tranquila amb la visita?. Pren-te el teu temps bonica i quan et trobis més confiada i veient que tot va bé, t'esperarem amb els braços oberts al post de novembre :ok: . Realment són stm molt delicades, si, i fa respecte, poc a poc :ok:

Que passeu un bon divendres.
11/03/13 +

Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dv. abr. 05, 2013 8:28 pm

Rossetona, bonica, m'alegro que què tot vagi millor!! :-()-) >.-<:
Miules

EntradaAutor: Miules » ds. abr. 06, 2013 9:29 am

Hola ninetes!

Sento no haver escrit abans...

ROSSETONA Com estas bonica, hem fet fora del tot els maleïts fongs? Espero que sí, i que no se'ls acudeixi de tornar!
I el xicarró, com està? Has tornat fer control? Segur que ell està ben protegidet i va creixent fort i valent!
Cuida't mooolt!

Nosaltres vam tenir visita dijous i ja vam sortir més animats. Vam estar parlant molt i vam etendre el que havia passat, en la última eco l'embrió estava un 60% desenganxat de l'endometri! (Desprendiment de corion pol sud del 60%) Sort que no ens ho havia dit fins ahir, encara haguessim estat més acollonidos. La bona notícia és que hores d'ara només està desagafadet menys del 10% i l'hematoma s'ha reabsorvit molt. Tot i així el gine prefereix que faci 15 dies més de repòs per acabar de posar-ho tot a lloc i el perill marxi del tot.
A la feina no s'ho han pres gaire bé però jo faré cas al metge i que pensin el que vulguin...

Esperem que tot vagi anant endavant, els nostres petits es quedin ben agafadets a i vagin creixin ben sans i forts.

Abraçades!! :-()-)
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » ds. abr. 06, 2013 7:00 pm

Hola noietes :love:

Rossetona, com va aquest repòs? Com et trobes? :ok:

Miules, quines bones notícies, no?. Molt bé l'evolució, i menys mal que no et va dir res el gine s'altre dia perquè quin neguit t'has estalviat, i mira, ara tot es va colocant i el bitxin va creixent tan agustito amb la mami :love:

És difícil combinar tema feina i embaràs generalment, però no ho oblideu, ara "sóm incubadores"! :ok:

Una abraçadota!

.
11/03/13 +

rossetona

EntradaAutor: rossetona » dc. abr. 10, 2013 10:59 am

16+4

Bon dia, guapíssimes.

Havia escrit i se mh'ha esborrat tot i tot. No m'he pogut connectar abans perquè el rossetó man es va carregar l'ordinador nou divendres passat. Ara, hem recuperat el vellet (tés més de 8 anys) i miracles, el pobre, no en fa.

Ahir, vaig anar a la gine i em va pintar un panorama més positiu. Sembla que l'hematoma (el despegament) es va reduint i s'està organitzant. Alguna sap que vol dir que s'està organitzant? Em va dir que no veia risc que fos prematur (bé, el puc tenir igual que una altra persona o potser un pèl més, si voleu), però que en tot cas s'ha de vigilar a l'hora del part. Vamos, jo crec que vaig per la segona cesària, però tot sigui perquè el meu peque (ja us havia dit que serà un altre homenet???? TRES HOMBRES EN CASA... ¡¡POR DIOS!!) neixi bé i al seu temps.

Em recomana que segueixi de baixa, que no vagi a treballar encara. M'ha passat a repòs relatiu. Puc sortir a passejar una mica. Ahir vaig fer la vuelta a la manzana. Encara no me'n refio.

Em va fer un cultiu vaginal per veure si el bacteri que tenia ja ha marxat. Dilluns, tindré els resultats. Dels fongs, em va dir que ja no els veia. Jo no tinc cap picor ni res. Quant a la progesterona, només me l'he prendre a la nit i seguir via oral.

MIULES: Jo crec que tu i jo tenim el mateix. A mi em van dir, fa 3 setmanes, que el meu desprendiment era d'un 35%, aproximadament. Jo crec que ara és menys... bé, segur que és menys. En el meu cas, l'hematoma és ample però molt estret a l'alçada (fa 0,6 cm). No sé... espero que aquest 10% passi al 0%... aix, quin patiment, noia! On et visites tu?

SOLEX: Com portes l'embarpas? Ja has anat al gine? Ja ens explicaràs.

CRIS, DANU: Moltes gràcies pels ànims. L'operació bolquer va tirant. L'anem posant a l'orinal sovint. Abans ell demanava, però ara, no sé per què, no ho fa.

Un petó a totes i MOOOOLTES GRÀCIES per estar aquí!!
Imatge

Imatge
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » dc. abr. 10, 2013 12:00 pm

rossetona ha escrit:

SOLEX: Com portes l'embarpas? Ja has anat al gine? Ja ens explicaràs.

Un petó a totes i MOOOOLTES GRÀCIES per estar aquí!!

7+3

Tot perfecte!!! >.-<: >.-<: :b-))) :b-))) :b-)))

El bitxín ja fa 1,54 mm i la gine diu que ben a tope, que la màquina diu que per mides correpon a 7+6, però, clar, mantenim DPP per 24-11-13 i que tan de bo s'avanci, perquè ella agafa vacances el 15 de novembre... ggrrrr, però wenu...

He sortit d'allà a les 10 i pico i he conegut altre noieta del SP, la Numa1982 de mamis setembre, dues foreres que vivim a Mallorca, i vam i coincidim el mateix dia a la consulta amb mitja horeta de diferència.... quin mocador jijiji. Guay!
Rossetona, això són boníssimes notícies, guapa! >.-<: , què bé noia, m'alegro molt, si és que tot hauria d'anar bé sempre, coi!

Una abraçada, a veure aquests bitxines que d'aquí uns mesos tot això queda ben enrera!

.
11/03/13 +

Miules

EntradaAutor: Miules » dc. abr. 10, 2013 5:52 pm

Hola nines,

Rossetona M'alegro que aquest desprendiment es vagi resolent i que l'hematoma també estigui més reduït, això són bones notícies! Aits noieta, això és un patir constant...
Que bé, un nen! Al meu home li faria una il·lusió enorme que fos un nen, tot i que està convençut que serà una nena... encara ens queda mooolt camí per arribar a saber el sexe.
A veure què diuen del cultiu, esperem que hagin marxat tots els fongs i bacteris dolents, no en volem cap!
Ara toca acabar de fer bondat i esperar que aquests petits creixin forts i valents.

Solex Que ràpid creixen aquests xicarrons! És molt emocionant veure'ls i sobretot poder sentir el cor, sembla un miracle tenir aquest petit dins nostre!
Ja veuras com anirà creixent a tot drap!

Una abraçada a totes!! :-()-)
rossetona

EntradaAutor: rossetona » dv. abr. 12, 2013 2:57 pm

16+6

Bona tarda, noies.

Com esteu?

Jo estic a punt de fer 17 setmanes. Tinc com un sentiment doble: d'una banda penso: Jooo, com passa el temps!! D'altra banda, penso: Encara estem de 17 setmanes? Ui, tenim camí per recórrer. Jajajajajaaja... no sé...

Ahir vaig anar al centre de medifcina fetal de la Maternitat (me'l va recomanar la Tacai), perquè em diguessin si amb el que tinc, hi ha embaràs de risc i, per tant, possibilitats de prematuritat.

Em van atendre mooolt bé, genial. Em van estar mirant molt i, si no arriba a ser perquè sabien el motiu pel qual anava, no m'haguessin vist l'hematoma (l'hematoma és el despegament aquest). Segons em van explicar, "és ridícul" i no donarà complicacions (a no ser, per exemple, que em sortís un altre hematoma o passés alguna cosa rara, clar). Que no veuen, amb això que tinc ara, que hagi de ser un nen prematur. Que potser fa un mes, quan vaig tenir l'hemorràgia i les pèrdues, era un tema important (de fet, els vaig portar una eco d'aquelles setmanes i m'ho van dir així), però que havia anat evolucionant mooolt bé. De fet, està a la meitat que tot just fa un mes (l'eco que els vaig portar era del 13 de març). Em van convidar a tornar si vull, però que no li veuen la necessitat (vull dir, si vull tornar, tinc les portes obertes, però que no hi ha cap risc que faci necessari el seguiment paral·lel al que em fa la meva gine).

Em van suggerir, igual que la meva gine, que vagi fent alguna passejadeta curta. Això sí: ni més d'una hora dreta o passejant, ni agafar pesos, ni ajupir-me, ni baixar ni pujar escales, etc. Una vida d'una àvia, vamos... jajajajajaja... poc a poc que no vull tornar a tenir pèrdues.

SOLEX: Que gran que tens ja el bitxín, eh! Que mono! No deus voler dir 1,5 cm? Ui, és que ara no recordo la mida que tenen a les 7 setmanes... jajajajajajaja... però deu ser difícil mesurar quelcom d'1,5 mm. Me n'alegro molt que tot t'estigui anant molt bé, guapa. Ah, per cert, no sabia que eres mallorquina.

MIULES: De moment, els fongs se n'han anat a un altre lloc... jajajajajaja... Al meu cos no hi són. Com ho portes tu?

CRIS: Moltes gràcies, guapa. Oi que tu estàs mans a l'obra?

Noies, un petó a totes i molt bon cap de setmana.
Imatge

Imatge
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » dv. abr. 12, 2013 6:30 pm

Rossetonaaaa!!!!! siiiiiii!!!! >.-<: quines bones notícies!!!. És genial el que t'han dit i a sobre ja no hi ha infeccions ni fongs ni res afegit!. Ei! ara no em patiràs perquè encara queda molt, eh? jajaja!!!. Però si ara ja estàs just en aquell punt en que comencen a passar volant les stm, i d'aquí no res morfo i t'el comences a notar bellugar! :ok: . Que siiii, que ara ja pots respirar, estic molt contenta, de debò :ok: Això si, com una campiona amb el repòs, i més amb un infant i amb operació bolquers, i cercant solucions davant un primer diagnòstic! :ok: . Si és que a vegades davant coses així no ens imaginem fins a on podem arribar d'aguante, moltes felicitats Rossetona per aquestes bones notícies i la teva gran actitut :-()-)

Ah! si, em vaig equivocar amb això dels mm, i quan ho vaig veure ho vaig canviar a la signatura i a l'entrada que vaig fer a l'altre post, però aquí s'em va passar :love: , és 1,54 cm :ok: . Ah! i felicitats pel NEN :cnen: !

Miules! com va això?. Tens l'alta de RA?. Tot just he passat pel post de novembre i ha vingut la Mau, que també ve de RA i, com unes quantes del mes, va patir un avort fa uns mesos. A veure si arribem a les 10 stm ja!. Quan tornes tenir eco?. Jo el torno a veure el 23, que ja hauré fet les 9 stm. Aquesta serà per mi la eco de la tranquilitat en quant a risc 1er trimestre.

Una abraçadota! :content:
11/03/13 +

Miules

EntradaAutor: Miules » dc. abr. 17, 2013 12:07 pm

Hola boniquetes!

Rossetona Quines bones notícies!! M'en alegro molt per tu! Ara ja es pot ben dir que has tingut un ensurt però que ja has passat pàgina!
Has fet molt ben fet d'assegurar-te del tot que el petit està bé i que no hi ha risc de part prematur, quin descans!
Ja deus estar en aquell punt que aviat el notaras a moure's i això també deu donar tranquilitat!
Ànims per aquesta vida tranquileta, però pensa que és pel bé del petit, agafa't-ho amb calma.
T'envio una forta abraçada!! :-()-)

Solex76 Com va la panxolina? Ara deus estar d'unes 8 setmanes oi?
Quin dia més maco per tornar-lo a veure, Sant Jordi! Ja veuras com creix com un campió/ona i segurament ja el veuras a moure's, fa molta gràcia! Semblen un cuquet!
Jo estic de 10 setmanes i la propera eco la tinc la setmana que vé, en principi ja mesuraran el plec nucal. Ja haurem fet un altre passet. Esperem que tot vagi bé.
Mil petonets per tu i el xicarró/ona! :love:

Cris Cuida't molt que això de buscar també comporta un gran desgast... jejeje!! Espero i desitjo que ben aviadet puguis tornar a tenir el teu positiu i gaudir de panxeta!
Una forta abraçada! :-()-)
neulita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 8:08 am

EntradaAutor: neulita » dt. abr. 23, 2013 10:39 am

Hola Rossetona,
no saps com me n'he alegrat quan he vist que les coses evolucionaven bé!
Com et trobes avui? Has fet una mini-passejadeta?

Cuida't molt, guapa!!! I deixa que et cuidin!
Imatge
rossetona

EntradaAutor: rossetona » dg. abr. 28, 2013 8:49 pm

19+1

Hola, noies.

Del despegament, ja pràcticament no hi ha rastre. El poc que queda és mínim per als metges i sembla que s'ha tornat un callo. És a dir, no hi ha sang a dins.

Ja fa 3 setmanes que em dóna patades (de fet, notar-lo ja el notava amb 11 setmanes). Bé, mini patades. Ja tindré temps que siguin més fortes, ja. Jajajajajajaja... quan es mou (com ara mateix), em deixa molt tranquil·la.

Per Sant Jordi, vaig sortir a fer una mini passejada per les paradetes d'Esplugues. Vaig sortint al parc del costat de casa per veure jugar el nen.

Avui he hagut d'anar d'urgències per cremor a la vagina i tinc, per segon cop, fongs. Estic molt agobiada i, de vegades, tendeixo al pessimisme. Sé que amb infeccions es pot tenir un part prematur i això em crema, m'angoixa molt. Aix, tinc el dia tristot.

MIULES: Com ho portes tu? Estàs de repòs?

NEULITA: He tornat al foro de les setembreres, tot i que no m'he pogut posar al dia. Com portes tu el teu embaràs?

Petonets a totes i moltes, moltes gràcies per preocupar-vos.
Imatge

Imatge
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

EntradaAutor: Danu » dg. abr. 28, 2013 9:50 pm

Rossetoneta, bonica, m'alegro de què el peque estigui bé! Ets d'Esplugues? Visc a prop de l'Avenç!
Jo vaig tenir cremor uns dies, però se'm va passar... i de vegades tinc el fluix una mica raro. On vas d'urgències? Al Sant Joan de Déu?
gisa
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dl. abr. 29, 2013 7:38 am

Rossetona!!! Que bé!!! Quines bones notícies, guapa! Mica en mica tot ha tornat al seu lloc, i tens raó que pel sol fet de notar-lo una ja es queda molt més tranquil.la... Sobre això que dius dels fongs, jo em vaig passar gairebé tot l'embaràs en tractament... O sigui, jo ja en sóc propensa, i com que tenia brots molt sovint, la meva gine em va manar posar-me un òvul un cop al mes com a prevenció i va anar genial! I no pateixis per això de les infeccions, que és perillós quan son víriques o bacterianes, però els fongs vaginals són més molestos que cap altra cosa... Una abraçada guapa! :b-)))
Imatge Imatge Imatge
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » dl. abr. 29, 2013 9:44 am

Rossetona!!! Molt bé!! Has fet un gran esforç amb el repòs i portant la situació i mira, això va viento en popa!

Una abraçada !!!
11/03/13 +

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::