Esmorzar

Teòricament poden menjar de tot.

Laia80
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Esmorzar

EntradaAutor: Laia80 » dj. abr. 18, 2013 8:45 am

Hola noies!!

Us volia fer una pregunta. El meu peque, té 19 mesos i últimament cada vegada vol menys bibi per esmorzar, així que estic pensant donar-li llet amb cereals o nesquik amb tassa (més poca) ja que no en veu gaire i alguna cosa més...
Què els hi doneu per esmorzar als vostres peques, les que no els hi doneu bibi??
Gràcies!!!!!!
:ok:
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Esmorzar

EntradaAutor: jpc » dj. abr. 18, 2013 9:09 am

Hola guapa,

jo ja fa mesos que no li dono bibi per esmorzar (Té 18 mesos). Ell pren bibi per anar a dormir la migdiada i a la nit. Jo li dono del meu esmorzar: fruita amb yogurt (normalement barrejat) i llet amb cereals. És el que jo esmorzo i ell s'em menja la meitat jeje.
Si algún dia no li vé de gust li dono galetes de camí a l'escola bressol i allà li donen un yogurt a mig matí.

Petons!!
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dj. abr. 18, 2013 4:06 pm

El que esmorzo jo, llet amb cereals, o una madalena, iogur, un entrepà (li encanten), ara que ve el bon temps fruita... (ara farà 3 anys, però ho portem fent des dels 9-10 mesos)
Imatge
Imatge
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. abr. 19, 2013 12:55 pm

El meu fara 15 mesos i esmorza papilla de cereals i algun cop li dono alguna cullerada dels meus cereals amb llet. Ell nomes pren bibi abans d'anar a dormir.
annaiesteve
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
Ubicació: Sant Quirze del Valles

EntradaAutor: annaiesteve » dv. abr. 19, 2013 10:37 pm

Si ara q parleu del tema esmorçar es complicat, la meva ara te 1 any, i els cereals li costen moltisssim (aixo si no vomita )))) urg......urg....urg.....

ara li convino , bibe de llet , una mica de formatget, pernil dolç, yogurt...a poc a poc va mastegant.... pero almenys no treu com els cereals q li fan uns ascus......

q feu vosaltres ? z2:-)
http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png

26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
brnc81
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

EntradaAutor: brnc81 » dg. abr. 21, 2013 7:28 pm

La meva, que aviat farà 18 mesos, fa pit i després li dono cereals normals (miel pops, choco crispies) o alguna galeta integral. Li xifla!!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. abr. 22, 2013 9:01 am

El meu fill, sobretot entre setmana, pren bibe al matí mig adormit encara (si prengués llet en got no sé a on acabaria :-D ), però els caps de setmana, li preparo un bol de llet amb "Choco Krispies" i se'ls menja molt bé. Després, a mig matí, fa un entrepà o unes galetes.
Laia80
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

EntradaAutor: Laia80 » dv. abr. 26, 2013 11:16 am

Hola guapees!!
Merci per les respostes!! de moment he provat de donar-li iogurt i li xifla! Lo què no sé és si es gaire bo canviar-li directament el bibi pel iogurt i donar-li iogurt cada dia...què en penseu???
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
vicky1983
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dv. abr. 26, 2013 12:20 pm

Laia80 jo li dono a la meva nena el mateix que esmorço jo, un lactic (llet o iogurt) acompanyat amb torrades, cereals, galetes o el que sigui que ens vingui de gust. El cap de setmana a mig mati mengem o unes galetes o fruita o un entrepanet!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 26, 2013 3:21 pm

Laia80, depèn de com us organitzeu i del que li agradi més. Jo m'estimo més que prenguin llet al matí, mentre la vulguin. Iogurt o altre postre lacti després de sopar (després de dinar, sempre mengen fruita).
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » ds. abr. 27, 2013 4:42 pm

Jo li dono cereals amb llet (normalment cereals amb xocolata), pa torrat amb margarina i sucre, galetes i una miqueta de llet amb nesquik, un entrepà petit de nocilla o formatge, iogurt... :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dt. set. 24, 2013 1:58 pm

A casa fruita, comparteix amb el pare que es menja cada matí 4 peces de fruita i algo de hidrat, o bé "tortita" de cereals o bé una mica de pa.
I el biberó de llet.
Volem evitar al màxim sucres.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Mireia&Didac
Entrades: 193
Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm

EntradaAutor: Mireia&Didac » ds. set. 28, 2013 11:24 pm

el meu petit pren un got de llet amb cereals dels que son en pols un cop es lleva. a mig mati a la llar d'infants li portem cada dia un petit esmorzar que sol ser yogurt o fruita o pa amb pernil dolç o formatge
ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::