Esmorzar
Esmorzar
Hola noies!!
Us volia fer una pregunta. El meu peque, té 19 mesos i últimament cada vegada vol menys bibi per esmorzar, així que estic pensant donar-li llet amb cereals o nesquik amb tassa (més poca) ja que no en veu gaire i alguna cosa més...
Què els hi doneu per esmorzar als vostres peques, les que no els hi doneu bibi??
Gràcies!!!!!!

Us volia fer una pregunta. El meu peque, té 19 mesos i últimament cada vegada vol menys bibi per esmorzar, així que estic pensant donar-li llet amb cereals o nesquik amb tassa (més poca) ja que no en veu gaire i alguna cosa més...
Què els hi doneu per esmorzar als vostres peques, les que no els hi doneu bibi??
Gràcies!!!!!!
Re: Esmorzar
Hola guapa,
jo ja fa mesos que no li dono bibi per esmorzar (Té 18 mesos). Ell pren bibi per anar a dormir la migdiada i a la nit. Jo li dono del meu esmorzar: fruita amb yogurt (normalement barrejat) i llet amb cereals. És el que jo esmorzo i ell s'em menja la meitat jeje.
Si algún dia no li vé de gust li dono galetes de camí a l'escola bressol i allà li donen un yogurt a mig matí.
Petons!!
jo ja fa mesos que no li dono bibi per esmorzar (Té 18 mesos). Ell pren bibi per anar a dormir la migdiada i a la nit. Jo li dono del meu esmorzar: fruita amb yogurt (normalement barrejat) i llet amb cereals. És el que jo esmorzo i ell s'em menja la meitat jeje.
Si algún dia no li vé de gust li dono galetes de camí a l'escola bressol i allà li donen un yogurt a mig matí.
Petons!!
El que esmorzo jo, llet amb cereals, o una madalena, iogur, un entrepà (li encanten), ara que ve el bon temps fruita... (ara farà 3 anys, però ho portem fent des dels 9-10 mesos)
El meu fara 15 mesos i esmorza papilla de cereals i algun cop li dono alguna cullerada dels meus cereals amb llet. Ell nomes pren bibi abans d'anar a dormir.
- annaiesteve
- :: rateta

- Entrades: 196
- Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:57 am
- Ubicació: Sant Quirze del Valles
Si ara q parleu del tema esmorçar es complicat, la meva ara te 1 any, i els cereals li costen moltisssim (aixo si no vomita )))) urg......urg....urg.....
ara li convino , bibe de llet , una mica de formatget, pernil dolç, yogurt...a poc a poc va mastegant.... pero almenys no treu com els cereals q li fan uns ascus......
q feu vosaltres ?
ara li convino , bibe de llet , una mica de formatget, pernil dolç, yogurt...a poc a poc va mastegant.... pero almenys no treu com els cereals q li fan uns ascus......
q feu vosaltres ?

http://lbyf.lilypie.com/eMPMp1.png
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
26/6/10: El nostre casament .
28/3/12: El día mes important de la nostra vida .
La meva, que aviat farà 18 mesos, fa pit i després li dono cereals normals (miel pops, choco crispies) o alguna galeta integral. Li xifla!!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

El meu fill, sobretot entre setmana, pren bibe al matí mig adormit encara (si prengués llet en got no sé a on acabaria
), però els caps de setmana, li preparo un bol de llet amb "Choco Krispies" i se'ls menja molt bé. Després, a mig matí, fa un entrepà o unes galetes.
), però els caps de setmana, li preparo un bol de llet amb "Choco Krispies" i se'ls menja molt bé. Després, a mig matí, fa un entrepà o unes galetes.Re: Esmorzar
Hola guapees!!
Merci per les respostes!! de moment he provat de donar-li iogurt i li xifla! Lo què no sé és si es gaire bo canviar-li directament el bibi pel iogurt i donar-li iogurt cada dia...què en penseu???
Merci per les respostes!! de moment he provat de donar-li iogurt i li xifla! Lo què no sé és si es gaire bo canviar-li directament el bibi pel iogurt i donar-li iogurt cada dia...què en penseu???
Laia80 jo li dono a la meva nena el mateix que esmorço jo, un lactic (llet o iogurt) acompanyat amb torrades, cereals, galetes o el que sigui que ens vingui de gust. El cap de setmana a mig mati mengem o unes galetes o fruita o un entrepanet!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Laia80, depèn de com us organitzeu i del que li agradi més. Jo m'estimo més que prenguin llet al matí, mentre la vulguin. Iogurt o altre postre lacti després de sopar (després de dinar, sempre mengen fruita).
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo li dono cereals amb llet (normalment cereals amb xocolata), pa torrat amb margarina i sucre, galetes i una miqueta de llet amb nesquik, un entrepà petit de nocilla o formatge, iogurt... 
A casa fruita, comparteix amb el pare que es menja cada matí 4 peces de fruita i algo de hidrat, o bé "tortita" de cereals o bé una mica de pa.
I el biberó de llet.
Volem evitar al màxim sucres.
I el biberó de llet.
Volem evitar al màxim sucres.
- Mireia&Didac
- :: rateta

- Entrades: 193
- Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm
el meu petit pren un got de llet amb cereals dels que son en pols un cop es lleva. a mig mati a la llar d'infants li portem cada dia un petit esmorzar que sol ser yogurt o fruita o pa amb pernil dolç o formatge
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar